Tylko jest jeden haczyk przy zasadzie dwóch pudeł/trafień z rzędu.
Jest to liczone globalnie, tzn. jeśli są dwie grupy duchów pudła/trafienia liczone są dla nich wspólnie. Oznacza to, że jeśli było pudło na jednym oddziale, następnie pudło na drugim oddziale, to niezależnie,...
Dagon
imperium: "Pytania ogólne" /
<[ToWeRH3: <[Dagon: Jest to liczone globalnie, tzn. jeśli są dwie grupy duchów pudła/trafienia liczone są dla nich wspólnie. Oznacza to, że jeśli było pudło na jednym oddziale, następnie pudło na drugim oddziale, to niezależnie, który oddział następny zaatakujesz, zawsze będzie...
imperium: "Pytania ogólne" /
Słuszna uwaga, o Pięści gniewu nie pomyślałem.
Nie, Zniewalająca magia nie ma wpływu na Niematerialność duchów.
imperium: "Heroes of Might & Magic 3: The Board..." /
Jak dla mnie sztos!
To już fizyczny egzemplarz, czy jeszcze pogląd w programie?
imperium: "Pytania ogólne" /
[quote=ToWeRH3]Widzę, że trzeba mieć m.przywołania, m.zniszczenia, obronę i... mega-szczęście żeby to wszystko weszło :/[/quote]
Zapewniam, że [i]mega-szczęście[/i] nie jest potrzebne. Wystarczy odrobina ;)
HV ma tak skonstruowany system rozwoju bohatera, że doświadczony gracz w...
imperium: "Porady: Inferno" /
[quote=Adrian92]...jest jakaś skuteczna taktyka na granie przeciwko Inferno?[/quote]
Taktyka wynika ze strategii, a to temat rzeka. Wszystko zależy od sytuacji, od frakcji jaką grasz, co masz na mapie itd. Są frakcje, które z inferno mają łatwiej, inne trudniej. Ich możliwości są...
imperium: "Pytania ogólne" /
Prosiłbym o przeniesienie dyskucji o Inferno do tego tematu ;)
http://imperium.heroes.net.pl/post/87701#p87701
@Adrian92
Odpowiedziałem tam również pokrótce na Twoje pytania dotyczące gry przeciw Inferno ;)
imperium: "Senat JB?" /
O ile pomysł nie jest zły i też chciałbym powrotu do lat chwały i aktywnej działalności JB na scenie, to trzeba spojrzeć prawdzie w oczy:
- większość osób związanych z JB od "[i]dawien dawna[/i]" jest już dawno nieaktywna. Co nie jest dziwne, większość ma 30+ lat, rodzinę,...
imperium: "Nieznajomość gry" /
Hej, witamy w JB ;)
Jak mi się wydaje, chodzi Ci o to, że każda jednostka w zamku ma 3 opcje do wyboru, a ty masz tylko 2 opcje, tak?
Drugi dodatek do H5 - Dzikie Hordy, wprowadził do gry alternatywne ulepszenia. Oznacza to, że przy wykupywaniu oddziałów masz do wyboru:
-...
imperium: "Porady: Inferno" /
Deleb dobry wybór, zwłaszcza dla początkującego gracza. Balista wiele ułatwia, a Inferno to bardzo trudna do prowadzenia frakcja, zwłaszcza w początkowych etapach gry.
Szkoda, że nie udało Ci się uzyskać Płonących strzał z Ataku. Niestety Machiny wojenne mocno tracą im mapa...
imperium: "Heroes of Might & Magic 3: The Board..." /
Dopiero teraz miałem okazję zerknąć na wpis.
Pola do odkrywania zapowiadają się ciekawie. Bardzo podoba mi się, że element ekonomiczny jest zbliżony do tego z lajtowego grania wieczorami z kumplami, a nie z tego potworka jakim jest [i]competitive[/i] h3. Mechanika ich układania...
imperium: "Pytania ogólne" /
Nigdy nie byłem zwolennikiem modów zmieniających rozgrywkę. Zawsze wolałem trzymać się wersji oficjalnych ze względu na wsparcie. Niestety H5 takiego nie ma od wielu lat, więc mod pokroju HotA byłby czymś wspaniałym.
Jednak uważam, że H5.5 nie jest takim modem - zmiany są zbyt...
imperium: "Porady: Inferno" /
Tak, specjalizacja Marbasa przydatna jest przede wszystkim przeciwko magicznym frakcjom. Ale jak się zastanowić to mało jest tych niemagicznych.
Przystań - raczej niemagiczna, ale można się obawiać Magii mroku
Inferno - j.w.
Necro - magiczna z magią mroku
Dungeon - bardzo magiczna...
imperium: "Porady: Przystań" /
To zależy :)
Archanioł zawsze jest bezpieczniejszą opcją, ale też przez to nudną. Dlatego ja osobiście bardziej lubię Serafina, gdyż jako jednostka daje więcej pola do popisu graczowi i ma kozacki opis. Ale jak widzisz nie jest to obiektywny argument ;)
Grając, [i]aby...
imperium: "Porady: Przystań" /
Umiejętność Podatnik to taki bardziej [i]smaczek[/i], niż konkretna zdolność.
Osobiście nigdy nie brałem jej pod uwagę. Ani przy grze single, ani multiplayer. Owszem, mogą się zdarzyć sytuacje, w których dodatkowe 100sztuk złota pozwoli wybudować budynek lub nająć lepszego...
imperium: "Pytania ogólne" /
Problem z pierwszą mapą można na pewno można poprawić poprzez edytor. To tak naprawdę tylko zrobienie platformy do wody.
Natomiast jeśli chodzi o problem z drugą mapą, to nie wiem gdzie może leżeć przyczyna. Też można by zerknąć do edytora i sprawdzić jakie są ustalone...
imperium: "Problemy z kampanią w H5" /
Trochę odkopię temat. Sporo kurzu tutaj ;)
Dzisiaj skończyłem kampanię podstawki :)
To co prawda 2. raz, ale od premiery w 2006(?) już trochę wody w Wiśle upłynęło; i tym razem na heroicu.
Moje odczucia po tym czasie?
Fabularnie całkiem dobrze się to prezentuje, niestety w...
imperium: "Problemy z kampanią w H5" /
Moim zarzutem w kampanii Agraela to właśnie brak rodzimych zamków. Niestety mieliśmy do czynienia z elfami o wiele częściej niż z demonami. Misje 1 i 2 to mapy tylko dla bohatera. W 3. misji mamy co prawda Inferno do dyspozycji, ale jego rozwój z jakiegoś powodu został znacząco...
imperium: "Efektywne strategie, których nie..." /
Kurcze, tak dawno nie grałem, że już nie pamiętam, ale w zasadzie większość z powyższych, które wymieniliście.
Do tego dodałbym jeszcze ustawianie jednostek przed bitwą w luźną lub zbitą formację. Nawet jak mam taktykę, to często nie chce mi się ustawiać jednostek, tylko...
imperium: "Porady: Przystań" /
Kwestia jest jeszcze komu tak naprawdę Kara boska jest potrzebna?
Tak jak Tabris wspomniał. Kara boska wymaga wzięcia Dowodzenia jako dodatkowej umiejętności u każdej klasy poza Rycerzami. Z jednej strony Dowodzenie dobrze wpłynie na obrażenia, z drugiej możemy przez to stracić...