Imperium

Behemoth`s Lair

Flygon

Moim zdaniem: 1.Chochliki z Inferna. Kiepskie staty jedynie szybkosc ok 2.Zombie są kiepskie, słabe staty i szybkosc 3.Upiory za staty 4.Pegazy lub ż. ognia 5.Mnisi 6.Nw chyba wywerna 7.Hydra bo nie ma słabszych :d chyba, że feniks
Moje ulubione jednostki, oprócz neutralnych smoków: -Wielka Gorgona: Super specjał, dużo HP -Tytan: Odp. na czary umysłu, strzelają i dużo HP. Bardzo silne do pokonania -Strzelcy: Najlepsza neutralna jednostka. Jak gram Gelu to tylko ich mam w armii i smoki -Archanioł: Lubię...
1. Hełm boskich mocy-super statystyki. 2. Księgi czarów, zwłaszcza ziemi na mapach bez Miejskiego Portalu. 3. Skrzydła anioła, wg. mnie za dobry artefakt. Ze specjalnych płaszcz tworzący licze i miecz Armageddonu (też za dobry artefakt).
1.Centaury za szybkość i niezłe obrażenia. 2.Żywiołak burzy za mocny atak i zdolność strzelania, ewentualnie Reptilioni za atak. 3.Obserwatorzy super staty i w dużych ilościach niesamowicie silne. 4.Wampiry za powstrzymywanie kontrataku i ataki odbierające HP. 5.Gorgony za...
Pierwsza pomoc. Czemu? Kompletnie niepożyteczna jeśli nie mamy namiotu, a nawet jak mamy to jeden atak zniszczy ten namiot. Pierwsza pomoc leczy tylko 100 HP i nie wskrzesza, więc jest to naprawdę bezużyteczna umiejętność.
Zależy od bohatera i klasy. Np. Loynis z Zamku musi mieć magię wody. Moim zdaniem najbardziej pożyteczną magię jest magia ziemi. Miejski Portal, Deszcz Meteorytów, Spowolnienie, Implozja itd. to bardzo dobre zaklęcia. Magia powietrza też jest dobra.
Akademia. Mocne dość jednostki, zwłaszcza 4 i 6 poziom. Tytani są troszkę słabsi niż w H3,ale dalej są OK. Magowie bitewni są za mocni. Mają bardzo wysoki atak i deklasują inne jednostki na dystans. Niezła jest nawet Nekropolia. Ma lepsze jednostki niż w H3 czy H4,ale Nekromancja...
Grałem w Shoguna i Medievala I i II. Od początku: Shogun-mała różnorodność nacji, ale ogólnie bardzo fajna i + dla Kensai-taki Chuck Norris :) Medieval I-super gra. Lubiłem Turków za położenie ekonomiczne i mocną armię. Polska była średnia, położenie badziewne. Lubię...
Mądrość i Logistyka nie wymaga żadnych pytań, bezkonkurencyjne umiejętności. Magia ziemi i powietrza-2 magie bardzo przydatne,w defensywie, podróży i ofensywie Inteligencja to jedna z moich ulubionych umiejętności, podobnie Talent Magiczny i Płatnerstwo, które moim zdaniem jest...
Moje mapy (głównie XL) po ang.: Tale of two lands-fajna mapa Nie mogę napisać nazwy, taka z x na początku dziwnym i wg. dziwne litery. Fajna mapa. Ja Gelu w 7 miesięcy wbiłem 50 poziom. Bardzo fajna mapa Dragon Pass Reclamation Puszka Pandory 2 Myth and Legend To kilka z map....
Kiedyś Gelu w 7 miesięcy miałem 6k strzelców i około 400 złotych smoków. Tylko tyle ;d Z całej armii to w Nekropolis z 10k szkieletów,5k zombie, 3k upiory, 1600 wampirów, 1200 liczy, 600 rycerzy i 300 smoków W kampanii z Sandro w SoD miałem prawie 5k liczy w 3 misji. Z...
Kumulacja jednostek to najpoważniejsza wada. I brak magii w Twierdzy i Cytadeli. Taka Gird z talentem magicznym to tylko kulą ognia lub błyskawicą może atakować, a i mocy ma mniej niż ataku...
Zacznę od góry: Poziom 5-Wrota Wymiarów Poziom 4-Miejski Portal i Łańcuch Piorunów, ew. Berserk 3-Teleportacja-Kula Ognia-cokolwiek, może być Trzęsienie Ziemi 2-Oślepienie-Błyskawica-Precyzja-Osłabienie 1-Rozproszenie-Błogosławieństwo-Tarcza-Spowolnienie-Przyspieszenie
Kumulacja to dodawanie jednostek co tydzień. Brak jej powoduje, że jeśli w ciągu tygodnia nie wykupisz jednostek to one przepadną
44.Wzór ciężko ułożyć. Tarcza odbija procentowo cios wroga (20-66%),tzn. w zależności od różnicy ataku wroga i obrony ifryta. Przykładowo: Czempion atakuje 230 w Mirydy. Mają 20 ataku, a miridy 20 obrony. Tarcza losowo atakuje 20% tych obrażeń,czyli 46. Mój wzór: x=c-(a-b)*y%...
Moim zdaniem to jest bardzo przydatne. Można zmieniać taktykę i zawsze to jest jakaś nowa uniwersalność. Osobiście korzystam tylko z ż.wody i osetnic. Modliszek jest mało,ale muszę przyznać,że jak na owada jest b. mocny. Nie polecam rekrutować satyrów, bo są najgorsi. Już...
Zagłosowałem na Barona. Czemu? W 1 vs 1 jest pewnie najlepszy, dodatkowo wywiera strach (arcydiabeł chyba nie) i zamienia w kamień u mnie co 2 atak. Super. Behemot i Lord Piorunów nad którymi się zastanawiałem są słabsi. Behemot lata i to jest jego dużym atutem w oblężeniach, a...
Zagłosowałem na Magię Zniszczenia. Wolę przywalić we wroga Implozją lub Deszczem Meteorytów niż w klątwy się bawić, większość ich jest średnia. Magia Światła jest niewiele lepsza. Magia Przywołań nawet jest dobra, szczególnie przywołanie mocnego Feniksa. Jednak Zniszczenia...
Zdecydowanie behemotów, to były takie niszczyciele mające gdzieś obronę wroga :) Dałbym je za Cyklopów w Twierdzy, ich za Wywerny a te za siepaczy. To jedna z jednostek ominiętych w tworzeniu gry. Nagi-ich też mi trochę brakuje. Te lwy z mieczami jakoś nie przypadły mi do gustu,...