Moim zdaniem:
1.Chochliki z Inferna. Kiepskie staty jedynie szybkosc ok
2.Zombie są kiepskie, słabe staty i szybkosc
3.Upiory za staty
4.Pegazy lub ż. ognia
5.Mnisi
6.Nw chyba wywerna
7.Hydra bo nie ma słabszych :d chyba, że feniks
Flygon
imperium: "Ulubione jednostki z Heroes III" /
Moje ulubione jednostki, oprócz neutralnych smoków:
-Wielka Gorgona: Super specjał, dużo HP
-Tytan: Odp. na czary umysłu, strzelają i dużo HP. Bardzo silne do pokonania
-Strzelcy: Najlepsza neutralna jednostka. Jak gram Gelu to tylko ich mam w armii i smoki
-Archanioł: Lubię...
imperium: "Artefakty " /
1. Hełm boskich mocy-super statystyki.
2. Księgi czarów, zwłaszcza ziemi na mapach bez Miejskiego Portalu.
3. Skrzydła anioła, wg. mnie za dobry artefakt.
Ze specjalnych płaszcz tworzący licze i miecz Armageddonu (też za dobry artefakt).
imperium: "Najlepsze jednostki" /
1.Centaury za szybkość i niezłe obrażenia.
2.Żywiołak burzy za mocny atak i zdolność strzelania, ewentualnie Reptilioni za atak.
3.Obserwatorzy super staty i w dużych ilościach niesamowicie silne.
4.Wampiry za powstrzymywanie kontrataku i ataki odbierające HP.
5.Gorgony za...
imperium: "Najmniej pożyteczna umiejętność" /
Pierwsza pomoc. Czemu? Kompletnie niepożyteczna jeśli nie mamy namiotu, a nawet jak mamy to jeden atak zniszczy ten namiot. Pierwsza pomoc leczy tylko 100 HP i nie wskrzesza, więc jest to naprawdę bezużyteczna umiejętność.
imperium: "Najlepsza szkoła magii" /
Zależy od bohatera i klasy. Np. Loynis z Zamku musi mieć magię wody. Moim zdaniem najbardziej pożyteczną magię jest magia ziemi. Miejski Portal, Deszcz Meteorytów, Spowolnienie, Implozja itd. to bardzo dobre zaklęcia. Magia powietrza też jest dobra.
imperium: "Ulubiony zamek" /
Akademia. Mocne dość jednostki, zwłaszcza 4 i 6 poziom. Tytani są troszkę słabsi niż w H3,ale dalej są OK. Magowie bitewni są za mocni. Mają bardzo wysoki atak i deklasują inne jednostki na dystans.
Niezła jest nawet Nekropolia. Ma lepsze jednostki niż w H3 czy H4,ale Nekromancja...
imperium: "Seria Total War - dyskusja o..." /
Grałem w Shoguna i Medievala I i II. Od początku:
Shogun-mała różnorodność nacji, ale ogólnie bardzo fajna i + dla Kensai-taki Chuck Norris :)
Medieval I-super gra. Lubiłem Turków za położenie ekonomiczne i mocną armię. Polska była średnia, położenie badziewne. Lubię...
imperium: "Najbardziej pożądane umiejętności" /
Mądrość i Logistyka nie wymaga żadnych pytań, bezkonkurencyjne umiejętności.
Magia ziemi i powietrza-2 magie bardzo przydatne,w defensywie, podróży i ofensywie
Inteligencja to jedna z moich ulubionych umiejętności, podobnie Talent Magiczny i Płatnerstwo, które moim zdaniem jest...
imperium: "Ulubione mapy z Heroes III" /
Moje mapy (głównie XL) po ang.:
Tale of two lands-fajna mapa
Nie mogę napisać nazwy, taka z x na początku dziwnym i wg. dziwne litery. Fajna mapa. Ja Gelu w 7 miesięcy wbiłem 50 poziom. Bardzo fajna mapa
Dragon Pass
Reclamation
Puszka Pandory 2
Myth and Legend
To kilka z map....
imperium: "Najlepiej wyglądający Zamek" /
Bastion i w ankiecie to widać. Świetny klimat i piękne lasy Avlee :)
imperium: "Największa bitwa/Najlepszy..." /
Kiedyś Gelu w 7 miesięcy miałem 6k strzelców i około 400 złotych smoków. Tylko tyle ;d
Z całej armii to w Nekropolis z 10k szkieletów,5k zombie, 3k upiory, 1600 wampirów, 1200 liczy, 600 rycerzy i 300 smoków
W kampanii z Sandro w SoD miałem prawie 5k liczy w 3 misji.
Z...
imperium: "Wady Heroes III" /
Kumulacja jednostek to najpoważniejsza wada. I brak magii w Twierdzy i Cytadeli. Taka Gird z talentem magicznym to tylko kulą ognia lub błyskawicą może atakować, a i mocy ma mniej niż ataku...
imperium: "Wymarzona gildia magów" /
Zacznę od góry:
Poziom 5-Wrota Wymiarów
Poziom 4-Miejski Portal i Łańcuch Piorunów, ew. Berserk
3-Teleportacja-Kula Ognia-cokolwiek, może być Trzęsienie Ziemi
2-Oślepienie-Błyskawica-Precyzja-Osłabienie
1-Rozproszenie-Błogosławieństwo-Tarcza-Spowolnienie-Przyspieszenie
imperium: "Wady Heroes III" /
Kumulacja to dodawanie jednostek co tydzień. Brak jej powoduje, że jeśli w ciągu tygodnia nie wykupisz jednostek to one przepadną
imperium: "Extremalna wiedza o Heroes of Might..." /
44.Wzór ciężko ułożyć. Tarcza odbija procentowo cios wroga (20-66%),tzn. w zależności od różnicy ataku wroga i obrony ifryta. Przykładowo: Czempion atakuje 230 w Mirydy. Mają 20 ataku, a miridy 20 obrony. Tarcza losowo atakuje 20% tych obrażeń,czyli 46.
Mój wzór: x=c-(a-b)*y%...
imperium: "Portal stworów" /
Moim zdaniem to jest bardzo przydatne. Można zmieniać taktykę i zawsze to jest jakaś nowa uniwersalność. Osobiście korzystam tylko z ż.wody i osetnic. Modliszek jest mało,ale muszę przyznać,że jak na owada jest b. mocny.
Nie polecam rekrutować satyrów, bo są najgorsi. Już...
imperium: "[WoG] Ulubiona jednostka 8 poziomu" /
Zagłosowałem na Barona. Czemu? W 1 vs 1 jest pewnie najlepszy, dodatkowo wywiera strach (arcydiabeł chyba nie) i zamienia w kamień u mnie co 2 atak. Super.
Behemot i Lord Piorunów nad którymi się zastanawiałem są słabsi. Behemot lata i to jest jego dużym atutem w oblężeniach, a...
imperium: "Najlepsza szkoła magii" /
Zagłosowałem na Magię Zniszczenia. Wolę przywalić we wroga Implozją lub Deszczem Meteorytów niż w klątwy się bawić, większość ich jest średnia. Magia Światła jest niewiele lepsza.
Magia Przywołań nawet jest dobra, szczególnie przywołanie mocnego Feniksa. Jednak Zniszczenia...
imperium: "Pominięte jednostki" /
Zdecydowanie behemotów, to były takie niszczyciele mające gdzieś obronę wroga :)
Dałbym je za Cyklopów w Twierdzy, ich za Wywerny a te za siepaczy. To jedna z jednostek ominiętych w tworzeniu gry.
Nagi-ich też mi trochę brakuje. Te lwy z mieczami jakoś nie przypadły mi do gustu,...