Imperium

Behemoth`s Lair

Flygon

<[Ratinis: Mam takie pytanie: czy komputer używa w ogóle runów? Ja grałem w scenariusz "Krąg nienawiści" (Dzikie Hordy) i walczyłem z Hangvulem, to on ciągle używał normalnego ataku, a żadnego zaklęcia ni runów nie rzucił. Cały czas atakował i atakował.]> Nigdy tego nie...
W H3 bohaterowie jakoś byli bardziej indywidualni. W H5 rzadko widzę jakąś szczególną różnicę. Kaspar-balsamista, dosyć dobry Nur-to chyba mistycyzm z H3 lub coś podobnego. Jeden z lepszych bohaterów Nathir (czy jakoś tak) - bardzo ofensywny mag z Akademii. Nawet dobry...
Myślałem nad Infernem i Twierdzą i ostatecznie wybrałem ten drugi. Twierdza nadaje się tylko do ofensywy. Muszą mieć tą żądzę krwi czy co to tam jest by coś zrobić. A i bohaterowie są już całkiem antymagiczni, a okrzyków używam bardzo rzadko. Inferno jednak też mnie...
Ja rozkładam umiejętności w zależności od: -Nekropolii -Wojownika -Maga Dla Nekromantów i Rycerzy Śmierci: -Nekromancja -Logistyka -Taktyka -Mądrość -Magia ziemi -Inteligencja -Atak -Płatnerstwo *Magia Powietrza Dla magów tak samo, tylko t. magiczny zamiast...
[b]Mardy:[/b] Za niedźwiedziami jakoś nie przepadam. Ja lubię z Boską Siłą atakować wrogów za pomocą bersekerów. Zadają wtedy ładne obrażenia :) Co do strażników z 1 poziomu-też są mocne, zwłaszcza w dużej ilości. Ja głównie grając Fortecą opieram armię na 4 i 7...
1.Prześladowca-za niewidzialność,truciznę i HP 2.Krwawa siostra-Lochy mają bardzo dobre niskopoziomowe jednostki. Krwawe siostry to maszynka do zabijania 3.Mistyczny łucznik-bardzo dobra jednostka, niesamowity atak 4.Mag bitewny-bardzo dobry w ataku 5.Hydra z głębin-wolę ją...
Strategia z Bastionu, zamku, którym moim zdaniem gra się bardzo łatwo na poziomie wysokim (mapa XL): 1 Tydzień-kupuję nowego bohatera i buduję Ratusz,Zamek. 2 Tydzień-Kapitol i armię do Entów 3 Tydzień-Skarbnica i staram się smoki 4 Tydzień-Smoki, gildia magów, po 5 tygodniu...
Pewnego wieczoru grałem na mojego wujka na mapie XL (8 graczy bez sojuszy). Ja wybrałem Bastion z Gelu on Lochy z Mutare. Na początku szło bardzo dobrze, w 3 miesiące pokonałem 3 kolory, on 2, w tydzień wybił też Nekropolię. Ja miałem dużą przewagę w surowcach (zwłaszcza złoto), w...
W SoD są super. Jest zmiana poziomu trudności i ciekawie powiązane misje. Z RoE też są fajne (oprócz 1 kampanii). W AB przejście Festiwalu Życia bez dyplomacji na +3 poziomie jest niezwykle trudne, o Pogromcy Smoków nie wspomnę. 2 misja z Adrienne też napsuła mi dużo krwi. W SoD...
Mój team: -Centaury -Krasnoludy -Obserwatorzy -Ulepszone ogry -Gorgony -Rycerze śmierci -Tytani Nieźle siadłyby morale ;) Ewentualnie zamiast ogrów dałbym strzelców (4 poziom).
Moim zdaniem: 1.Aura artefaktów-nigdy tego nie używam 2.Fortuna-zazwyczaj mam artefakty od szczęścia, a Fortuna i tak rzadko kiedy daje szczęśliwy atak 3.Ochrony i inne antyżywioły-praktycznie bezużyteczne... 4.Ukrycie-mądry bohater AI i tak nas zaatakuje jak ma przewagę....
<[Ratinis: Jedyna mapa z "x" na początku to "Xathras Prize" - "Nagroda Xathras", ale nie wiem, w jakich okolicznościach grałeś tam Gelu, bo to mapa z Odrodzenia Erathii (tzn. Gelu jako bohater jest tam niedostępny). O mapie "Puszka Pandory 2" nie słyszałem, nawet na Jaskini Behemota...
Moje zdanie: -brak kumulacji jednostek w siedliskach na mapie -karawan -alternatywnych jednostek, czyli 2 ulepszenia do wyboru -rozwinięć drzewek umiejętności tak jak w HV -dla Twierdzy dodać coś takiego jak okrzyki bojowe z HV. Podobne coś też może być dla Cytadeli, bo ona też...
<[Taro: No i na koniec - to, że w edytorze możesz ustawić zachowanie się poszczególnych graczy (odkrywca, budowniczy, wojownik), a w grze mimo tych ustawień nadal jest losowo :(]> Widziałem to tylko w kryjówce złodziei. To daje jakąś premię lub coś w tym stylu?
A ja sobie zagrałem mapę 7 vs 1 (sojusz zrobiłem w WOGu), aby patrzeć zachowania, stan surowców itd. Budowniczy-buduje najpierw ratusz, gildie, kuźnie i na końcu wojska. Zaczyna dość defensywnie. Odkrywca-raczej stawia na to i na to,w 1 tydzień miał ratusz i 4 poziomy wojsk....