Nie jestem pewien, czy to odpowiednie miejsce na ten temat, ale chciałbym Was o coś poprosić.
A mianowicie: proszę, aby po kliknięciu obrazka przedstawiającego Oberżę odsyłało nas nie do samej Oberży, tylko do zbioru forów (tak, jak np. w Dysputach), z którego dopiero...
Hayven
imperium: "Stronghold " /
<[Mosqua:
Nie chciałabym Ciebie niepokoić, ale Twierdza 3 miała premierę w tamtym roku.]>
O, kurka, zapomniałem, że wyczytałem to w gazecie sprzed roku ;D
<[A przy okazji - może zainteresować Ciebie fakt, że niedawno temu powstał Patch HD dla Twierdzy.]>
Faktycznie,...
imperium: "Nowa polska modyfikacja do gry Age of..." /
Eee... Nie chcę być niemiły, ale już jest [url]temat o AoW[/url], w którym mógłbyś nas powiadomić o modzie.
osada: "Arena Magów " /
Hayven od razu zauważył ruch na Arenie Magów. Złapał Irhaka za ramię tuż po tym, jak dał odźwiernemu formularz zgłoszeniowy.
- Co tu się dzieje? - zapytał zovvuta.
- A nic. Arena Magów się się dzieje.
- Arena Magów?
- Tak. Coś dla ciebie. Tutaj się czarownicy tłuką -...
osada: "Arena Magów " /
Hayven westchnął.
- Skoro nie jest zamknięta, to...
Nagle mag ożywił się.
- Zgłaszam się!
Po chwili mag wręczył odźwiernemu swój formularz:
[quote=]Imię: Hayven
Rasa: Czarodziej (nie, nie półelf)
Profesja: Oberżysta
Wybrane szkoły magii: Zniszczenia, Ducha, Przywołań...
osada: "Co aktualnie czytacie?" /
A. Mickiewicz - [i]Dziady[/i]
G. Orwell - [i]Folwark Zwierzęcy[/i]
osada: "(Pod)Stolik" /
Co tooo? GrzyPPek? Ładny :>
osada: "(Pod)Stolik" /
[i]Takie ładne oczy,
takie ładne oczy...[/i]
imperium: "Extremalna wiedza o HoMM IV" /
<[Taro: I dodatkowo pytanie: co się stanie, jeśli nasz bohater stoi dokładnie pod bramą miasta, zostanie zaatakowany i zginie bez możliwości ucieczki? Sprecyzuję, że bohater powinien zostać zaatakowany przez armię neutralną lub gracza BEZ MIASTA.]>
O ile się nie mylę, to zostanie...
imperium: "Extremalna wiedza o HoMM IV" /
No to nie będzie można go zabrać, ale trup będzie leżał na ziemi, prawda?
osada: "Jadalnia w Oberży" /
Hayven z uśmiechem przyjął zamówienie i po chwili przed pyszczkiem Tabrisa leżał półmisek, a na nim ciepła, aromatyczna gąska.
- Podać coś jeszcze? - zapytał kotka Oberżysta, któremu uśmiech wciąż nie schodził z twarzy.
imperium: "Extremalna wiedza o HoMM IV" /
Czyli pewnie jakiś błąd w grze - może bohater zostaje uwięziony w swoim mieście?
imperium: "Extremalna wiedza o HoMM IV" /
Hirek trafia do garnizonu swojego miasta?
osada: "Jadalnia w Oberży" /
Hayven wciąż uśmiechał się - w końcu niecodziennie zdarzali się tacy klienci. Nie minęło kilka chwil, gdy mus cytrynowy był gotowy.
- Mam nadzieję, że Ci posmakuje - stwierdził oberżysta, kładąc deser przed Tabrisem, uważał przy tym jednak, by nie zakłócić kotu ceremonii...
imperium: "Porady: Loch" /
Witam Cię w Jaskini!
<[Mariusz Dragon: Panowie tak na prawdę to nie ma jednej dobrej taktyki grania lochem(tak jak i innymi frakcjami). Wszystko jest zależne od wielu czynników, od ulubionej taktyki po rodzaj przeciwnika, frakcji, wielkości mapy i terenu skończywszy.]>
Również tak...
osada: "Wywiad z Mosquą!" /
Witam wszystkich!
Teraz będziemy pytać Mosquę o wszystko, co z Nią związane. Pytajcie bez umiaru! ;) jOjOwe dla każdego, kto zada pytanie!
Mosquo, dlaczego przybyłaś do Jaskini? Czy obserwowałaś ją przedtem, tzn. przed rejestracją? Kiedy i czemu zdecydowałaś się zostać?...
osada: "Wywiad z Mosquą!" /
O ile mi wiadomo, studiujesz na kierunku technicznym. Jaki zawód chciałabyś wykonywać, jeśli można wiedzieć? Jakie inne masz plany na przyszłość?
imperium: "Ulubieni bohaterowie" /
Przystań: Vittorio, którego balista i katapulta dają czadu, oraz Irina - za pikujące Gryfy
Inferno: Deleb, jak Vittorio - Świetna balista
Necro: Orson za walkę na przetrzymanie i Vladimir za wskrzeszenie (w innym wypadku wziąłbym Markala i Arantira)
Loch: Sinitar za specjal oraz...
imperium: "Heroes II - muzyka" /
Mam jeszcze inne pytanie - gdzie gra przechowuje muzykę z Price of Loyalty? W folderze CD znajdują się tylko melodie z Succesion Wars, a w plikach gry (rozpakowanych za pomocą ResEdita) mamy wyłącznie dźwięki gry.
imperium: "H1 czy H2, czyli co jest naszym..." /
<[Mariusz Dragon: Zgadzam się z tym, choć intryguje mnie jedna rzecz. A mianowicie o co chodzi z tym że można walczyć bohaterami - dowódcami? Że można rozwijać im umiejętność dowodzenie?]>
O to, że już nie chowają się w namiocie ;D