[quote=Field]Dziwi mnie, że dopiero w tym roku (a przecież w zeszłym podnieśliśmy cenę z 23 do 25 zł!) zwróciliście na to uwagę. Zwłaszcza wy dwaj, którzy rok temu byliście i nie było to problemem. [/quote]
Rok temu pojechałem na swój pierwszy konwent, na który na dodatek sam...
Hobbicus
imperium: "[Heroes III] Horn of the Abyss" /
[b]Solitaire[/b] na Heroes Community wykonał [url=http://ubuntuone.com/3r2ibu3TGha0EvMghc9QTe]tymczasowy edytor map dla HotA[/url]. Co prawda jest na bazie tego wogowskiego, ale zdaje się działać. Trzeba tylko raczej unikać dodawania obiektów z WoGa oraz pamiętać przy zapisie, że musi to...
imperium: "Dojazd?" /
<[Faramir: 16:08 w poniedziałek, pociągiem IR z Poznania]>
Jadę tym samym, ale ze Szczecina. Chce się wam mnie szukać? ;P
imperium: "Konwent 2012 - Gry wszelakiej maści" /
Primo: mam jakąś przedpotopową wersję z brunatną okładką, bodajże sprzed 20 lat, bez dodatków...
Secondo: ...dlatego nie wiem, czy na pewno dam radę ją przynieść - w tym momencie ma dla mnie wręcz zabytkowe znaczenie.
Ale w razie czego, gdyby nikt inny się nie zgłosił, mogę...
imperium: "Heroes II - muzyka" /
A ja mam właśnie tego rodzaju pytanie: jak to jest w Polsce z muzyką w poszczególnych wersjach gry?
Posiadam wersję CD Projektu (razem z H1) i tam muzyka jest z podstawki ([url=http://www.youtube.com/watch?v=Ix4OCHntjt8]tutaj[/url] temat muzyczny zamku Czarodziejki, który jest u mnie w...
imperium: "Nasze własne gry" /
Nie wiem, czy przypadkiem już takiego tematu nie ma, ale że nie znalazłem nigdzie, to stworzę.
Mam przyjemność zaprezentować pierwszą pełnoprawną grę, która doczekała się wersji finalnej i do której osobiście dołożyłem ręce. Gra powstała w roku bieżącym w wyniku...
imperium: "Nasze własne gry" /
Ze względu na złożoność gry stwierdziłem, iż jakiekolwiek screeny mogą nieco popsuć zabawę... ale ok, [url=http://i47.tinypic.com/2wqqqfn.png]tutaj[/url] mała zajawka.
Gra jest bardzo przyjemnym, a jednocześnie rozbudowanym czasopochłaniaczem. Jest niewymagająca, ale stawia...
imperium: "Nasze własne gry" /
Dziękuję za słowa uznania. Cieszę się, że mogła przypaść niektórym do gustu.
Gra rzeczywiście nie ma końca, a jednocześnie nie trzeba znać całego jej przebiegu, by rozpocząć ją z dowolnego momentu. Oczywiście fabuła miała również bardzo duże znaczenie, ale przy...
imperium: "Nasze własne gry" /
Skrypt jest długi m.in. ze względu na dość rozbudowany silnik graficzny, który musi być operowany bezpośrednio przez kod maszynowy, nie zaś zewnętrzne rozszerzenia czy też nawet interfejs graficzny. Gra zaś nie jest robiona pod żaden emulator DOS-a, ale pod system Microsoft Windows....
imperium: "Nasze własne gry" /
Nie do końca rozumiem, o czym mówisz, ale możliwe że masz błędną optymalizację systemu. Poszperaj we właściwościach obrazu, a w ostateczności zreinstaluj system.
imperium: "[Heroes III] Jak zrobić moda? -..." /
[quote=Set]Program ResEdit pozwala otwierać archiwa .lod i je rozpakowywać, chyba każdy się połapie jak go obsługiwać.
Program DefView pozawala otwierać pliki .def, podglądać ich zawartość i rozpakowywać je na bitmapy. [...]
Natomiast Simplelod pozwala na wrzucanie plików do...
imperium: "Nasze własne gry" /
Nie planuję na razie przejścia na inne platformy - wymagałoby to bardzo dużego nakładu pracy - ale możliwe, że się to zmieni. Wydawcy zaś wciąż szukam, ale niestety nikt jeszcze nie dostrzegł, że ludzie poszukują innowacji, jakie prezentuje ta produkcja.
imperium: "Nasze własne gry" /
Przykro mi, nie jesteś wybrańcem.
osada: "Problem wolnej woli" /
Mózgiem i zmysłami? :P
Brak duszy z punktu naukowego jest jak najbardziej wytłumaczalny, gorzej z jej istnieniem. Ot, trochę jak z wszelakimi bóstwami - nauka ich nie rozpatruje (bo nie może), toteż ateiści w nich nie wierzą.
(co prawda dopuszczamy się w tym momencie pewnego...
osada: "Problem wolnej woli" /
Nie wiem jak to jest z twoim mózgiem, ale wydaje mi się, że mój jak najbardziej myśli bez duszy.
Teraz takie pytanko: co Cię właściwie przyprowadziło do tematu filozoficznego, skoro twoja "retoryka" sprowadza się do bezmyślnego "Ja mam rację a wy jesteście głupi"? Wydaje mi się,...
osada: "Patriotyzm a kosmopolityzm" /
Osobiście nie rozumiem stawiania patriotyzmu i kosmopolityzmu na dwóch różnych biegunach. Ok, na pierwszy rzut oka wygląda to sensownie - to pierwsze jest bardziej lokalne i najczęściej dotyczy "suwerenności", to drugie zaś zaciera wszelkie granice. Niby fajnie. Ale właściwie dlaczego...
osada: "Ratowanie świątecznego klimatu." /
- O czymkolwiek mówicie, chciałbym wyjaśnić pewną rzecz - odezwało się nagle dziecko siedzące akurat na kolanach Świętego Mikołaja. Jako jedyne z całej tej gromadki nie było uśmiechnięte. - Otóż możliwe, że tego nie zauważyliście, a to zapewne dlatego, że jestem mały, ale...
osada: "Ratowanie świątecznego klimatu." /
- To ja może znajdę coś na dworze... Sklepy powinny być jeszcze otwarte. Macie jakieś pieniądze? - odezwał się Hobbit, wyciągając przed siebie rękę.
Wszyscy spojrzeli po sobie, po czym dali niziołkowi po parę monet, które poznajdowali po kieszeniach. Tuż po tym włochatostopy...
osada: "Ratowanie świątecznego klimatu." /
...okazało się, że narzędzia od Hobbita nie były tym, na co wyglądały.
Kiedy jeden z Gremlinołajów dokańczał swoją zabawkę, nagle jedna z jej części zaczęła dymić i iskrzyć. Po chwili cała konstrukcja zapłonęła jasnym ogniem i wkrótce wybuchła, rozrzucając wszędzie...
imperium: "Minecraft" /
[quote=Hellburn]Być może grafika nie powala [...]. Ale nie o to tu chodzi.[/quote]
A to bzdura jest. I mówię to jako osoba, która lubi Minecrafta.
Estetyka voxelowa jak najbardziej jest istotna dla gry - zarówno pod względem klimatycznym, jak i technicznym. Oba aspekty wynikają z...