Imperium

Behemoth`s Lair

Hobbicus

Docent Picolan postanowił nas co nieco poinformować o wersji 1.2... O dokładne informacje odsyłam do [url=http://www.acidcave.net/newsitem1032.html#1032]sojusznika[/url]. :P
[url=http://greatgamer.ru/images/screenshots/7902/screenshot_voter_golem_2.jpg]VOTER Golem[/url]? Przyznam się że nie grałem, więc strzelam...
Gdyby zamiast chłopów na tytanów posłać rusałki, to efekt byłby podobny. A przecież dobrze wiemy, że rusałki nie są słabymi jednostkami. Po prostu każda służy do czegoś innego. :P
[quote=Erenol]Dobrze, nekromanta może zmienić chłopów w szkielety, ale co z innymi magami, wojownikami?[/quote] A na co innym magom i wojownikom kościany smok? Każda frakcja dyktuje styl gry i trudno oczekiwać po wszystkich jednostkach uniwersalności. Nawet taki błękitny smok mimo...
Owszem, obniża o 80%, ale oprócz tego odejmuje jeszcze od nich jeden punkt - czyli powinno być -0.2. Poza tym z tego co wiem (choć głowy nie dam) każda jednostka zadaje obrażenia niezależnie od pozostałych w stacku, więc dla każdego chłopa są one zaokrąglane od jednego, dlatego też...
To -1 wziąłem z [url=http://h3.heroes.net.pl/magia/ogien.html]tej[/url] strony. Zaś testową mapkę zrobiłem - zarówno przed klątwą, jak i po klątwie 999 chłopów zadaje 824 punkty obrażeń 500 nomadom. EDIT: O -1 jest mowa również...
[quote=Alistair]Nikt przecież nie tworzył chłopa w tym celu.[/quote] A niby czemu nie? Przecież wiele (ba - bardzo wiele) jednostek jest bardziej klimatycznych niż związanych z kwestiami taktycznymi. Nieulepszone gremliny, demony, zombie, zjawy, troglodyci, gobliny, gnolle, niziołki czy...
Kampanie WoG-a akurat niewiele mają z faktyczną grą w H3 wspólnego - na SoD nie odtworzysz tamtejszych taktyk bez ingerencji w kod gry. :P
Mój wybór spada na dwie umiejętności: [b]Naukę[/b] i [b]Odkrywanie[/b]. Nauka jest stratą slota niezależnie od sytuacji - i tak bohater otrzymuje zwykle sporo więcej doświadczenia niż potrzebuje do awansu, a te 15% nikogo nie zbawi. Odkrywanie zaś może być dobre tylko dla...
Wyprzedziłaś mnie. :P Błąd ten powtarza się u wszystkich bohaterów z tą specjalnością.
<[Hellburn: Oryginalne opisy nie są do końca zgodne z faktycznymi mechanizmami.]> Sprawdziłem - obaj się mylimy. Co prawda miałeś rację z tym, że tak naprawdę piąty poziom doświadczenia dopiero wpływa jakkolwiek na statystyki balisty, ale w oryginalnym opisie jest sformułowanie...
[quote=Hellburn]Zauważ, że np. specjalizacja Edrica informuje, że gryfy otrzymują bonusy "po trzecim poziomie" (after the 3rd level), co jest prawdą, bo 1 bonus otrzymują właśnie na tym poziomie.[/quote] Właśnie nie jest prawdą. "After the 3rd level" znaczy tyle, że na czwartym...
Wiersze różne lubię. Autorów różnych też. Mniej lub bardziej znanych. Nie czytuję co prawda dużo poezji, ale zawsze. Poniżej dzieło pewnego niedocenianego, bo wszechstronnie utalentowanego poety: [b]JULIAN TUWIM - A JA TAK SOBIE WIECZOREM[/b] A ja tak sobie wieczorem po ulicy...
Stoisz przed niezwykle zaawansowanym technologicznie statkiem kosmicznym z wystarczającą ilością paliwa by dolecieć na Księżyc oraz aparaturą pozwalająca maksymalnie dwojgu ludziom przeżyć nawet kilkadziesiąt lat, w rękach zaś trzymasz niezwykle potężny miotacz plazmowy zdolny...
Wtóruję! Oby nie ostatni raz!