Imię: Arlax
Dynastia: brak
Tytuł: Krwaworęki
Rok urodzenia: nieznany
Profesja: Zabójca, Łowca Nagród
Osobowość: Arlax jest niesłychanie bezdusznym człowiekiem. Zawsze musi schwytać tego na kogo poluje.
Wygląd zewnętrzny:...
Agon
imperium: "Władza" /
Imię: Malaria
Dynastia: brak
Tytuł: Najwyższa Kapłanka Beliara
Rok urodzenia: nieznany
Profesja: Kapłanka
Osobowość: Cicha, czujna, wystraszona i małomówna. Czasami jednak wpada w gniew, na ogół jest jednak lękliwa. Uważa, że każdy powinien obawiać się gniewu...
imperium: "Władza" /
Imię: Ragnar
Dynastia: brak
Tytuł: Cienistoręki
Rok urodzenia: nieznany
Profesja: Złodziej
Osobowość: Skryty, cichy, rozważny. Posiada wyjątkową siłę woli i pragnienie przetrwania. Niezwykle chciwy człowiek.
Wygląd zewnętrzny:...
imperium: "Siedziba" /
Mistrz Agon przeczytał wiadomość i po namyśle powiedział do posłańca:
- Przyjmę ten sojusz, jeśli Kristoland zobowiąże się przekazywać Mistrzowi 20% swoich plonów na rzecz rozwoju Zakonu Braci. Jeśli wasz władca się zgodzi, Agonia nie będzie najeżdżać jego ziem, a w razie...
imperium: "Zamek Królewski" /
Do władcy dotarł posłaniec z Agonii i powiedział:
- Władca Agonii przyjmie ten sojusz, jeśli Kristoland zobowiąże się przekazywać Mistrzowi 20% swoich plonów na rzecz rozwoju Zakonu Braci. W razie zgody Agonia nie będzie najeżdżać tych ziem, a w razie wojny wesprze wysyłając...
imperium: "Forteca Winderin" /
Do fortecy przybył niski, uśmiechnięty człowieczek, który oznajmił strażom, że przybywa od Mistrza Agona ze specjalnym ogłoszeniem dla władcy. Strażnicy wpuścili posłańca, Semptener przeczytał list w którym Mistrz Agon proponuje otwarcie szlaku handlowego pomiędzy Agonią i...
imperium: "Siedziba " /
Do pałacu przybył posłaniec z Agonii, padł na kolana i oznajmił:
- Najczcigodniejszy Namiestniku Beliara, nasz Mistrz władca Agonii pragnie złożyć propozycję sojuszu, w którym Agonia oto zostanie państwem składowania żywności i broni na czarną godzinę Zakonu Braci. Ponieważ...
imperium: "Zamek Grom" /
Do Zamku przybył posłaniec. Zacumował statek tak by mieć jak najbliżej do siedziby władcy. Przekazał władcy list od Mistrza Agona. W liście było napisane o tym, że Agonia proponuje sojusz z Gorn.
imperium: "Siedziba" /
Do siedziby władcy przybył kolejny posłaniec, również z propozycją sojuszu tym razem od Agonii.
imperium: "Zachodnia Ekspansja" /
Zwiadowcy donieśli, że na zachodzie znajdują się dwie prowincje. [s]W tej wysuniętej na południe znajduje się gęsta puszcza, natomiast w tej północnej jest nieco zasobów takich jak żelazo, miedź, cynk, złoto, kamienie szlachetne, sól kamienna, węgiel i saletra.[/s] [color=red]To...
imperium: "Zachodnia Ekspansja" /
Po kilku dniach żmudnego rąbania Hehlol poczuł, że nie tylko jego ludzie się nudzą ale i on sam.
- No dobra. Wyrąbaliśmy już spory kawał. [color=red]To ja decyduje ile ście wyrąbali :P - Ir[/color] Żywności i wody wystarczy by iść dalej w las. Po drewno niech przyjadą robotnicy...
imperium: "FAQ Borysady - z czym to się je..." /
A jakie są pory roku w klimatach podzwrotnikowym i zwrotnikowym? Bo u Tulla na północy to nie ma problemu: wiosna, lato, jesień i zima. U Iryda są pora sucha i deszczowa, czy jak? Jak mamy je nazywać i kiedy zaczyna się jedna i kończy druga?
imperium: "Armia" /
Ponieważ w sumie jest VII miast to wojska jest 7000, z małych okrętów dominują drakkary, a z dużych dżonki i galery. Machiny wojenne są każdego typu, głównie powstają w Azylum, drewno do ich budowy jest wszędzie, najczęściej jednak jest zwożone z Cypla lub kolonizowanej właśnie...
imperium: "Południowa Ekspansja" /
Mistrz wysłał dżonkę i dwie galery z wojownikami by wybadać i zająć wysepkę znajdującą się między Agonią i Gorn. Okręty ruszyły z Cypla najkrótszą trasą do wyspy.
Galery płyną po obu stronach dżonki. Jedna z galer nazywa się "Nekroza", a druga "Pływak". Dżonka natomiast...
imperium: "Zamek Królewski" /
- Cóż 15% wystarczy Mistrzowi. Mistrz powiedział, że 20% to wyjściowa kwota, a jeśli będziemy się targować, to żeby przynajmniej stanęło na tych 15%. - Odpowiedział posłaniec.
imperium: "Południowa Ekspansja" /
Jack dał sygnał by opłynąć wyspę od północy. Najwyraźniej nie zamierzał naruszać granic Gorn, kiedy traktat nie został jeszcze podpisany. W razie ewentualnej bitwy niezależnie od wyniku Mistrz Agon mógłby być niepocieszony, że pokój z Gorn został przerwany. Jack miał...
imperium: "Władza" /
Imię: Snaga
Dynastia: brak
Tytuł: Harcownik
Rok urodzenia: nieznany
Profesja: Kat, Dowódca Naczelny
Osobowość: Brutalny, bezlitosny, bezwzględny, kieruje się jedynie nakazami Mistrza. Uważa, że liczy się jedynie wojna i walka. To ona odróżnia silnych od słabych. Nie...
imperium: "Władza" /
Imię: Jack
Dynastia: brak
Tytuł: Jednoręki
Rok urodzenia: nieznany
Profesja: Kapitan
Osobowość: Charyzmatyczny, groźny, chaotyczny. Wie, że nie zawsze opłaca się grać zgodnie z zasadami. Często zmienia sojusze. Potrafi świetnie orientować się w terenie i na morzu....
imperium: "Forteca Winderin" /
- Panie, mój Mistrz powiedział, że można się jeszcze targować. Na pewno nie chcesz bezpieczeństwa ze strony Agonii? Te 20% żelaza i 10% węgla to cena wyjściowa. Zawsze można ją obniżyć. A jaka byłaby odpowiedź gdyby pominąć ten cały węgiel?
imperium: "Amnesia: Mroczny Obłęd" /
Jeśli ktoś w to grał i przeszedł to proszę o odpowiedź. Mam taki problem, a mianowicie nie wiem jak się w tej grze zabija. Są jakieś specjalne przedmioty do tego? Bo nie wiem jak mam rozwalać tych zombiaków i tych niewidzialnych.
Jeszcze jeden problem to to, że obraz mi się...