Imperium

Behemoth`s Lair

Agon

Fajnie by było gdyby Gaj był oddzielnym miastem, a nie tylko zastępował Cytadelę ale i tak gratuluję udanej pracy. Pewnie wszystkiego mieć nie można. Pozdrawiam ;)
Majesty - świetna gra. Innowacyjny pomysł(że też nikt wcześniej nie pomyślał, że poddani też mają wolną wolę), jednostki to jednocześnie bohaterowie, różni bogowie: Krolm - bóg barbarzyńców, Agrela - bogini życia, Dauros - bóg ładu, Krypta - bogini śmierci, Fervus - bóg...
A ja znalazłem coś takiego na facebooku: http://apps.facebook.com/quizcreator/quizzes/567526/play Nie powiem co mi wyszło, żeby nie było, że jestem jakimś aspołecznym psychopatą ;P
Zrobiłem sobie te testy z facebooka, tym razem już szczerze i wyszło mi w obu, że neutralny jestem, więc spoko. Wcześniej udzielałem odpowiedzi bardziej dla jaj i wyszło mi chaotyczny zły. Opis charakteru neutralnego z jednego testu: "Neutralny. Robisz to, co uznasz za słuszne. Nie...
Hmm... tak też podejrzewałem, dzięki. Mam też pomysł jak można przerobić fortecę, zamiast śniegu dać piasek i fajny arabski klimat będzie mieć miasto.
Ostatnio znalazłem całkiem ciekawą grę na przeglądarkę, nazywa się Shakes and Fidget, jest to darmowe MMORPG oparte o fabułę jakiegoś komiksu, oto link: http://s1.sfgame.pl/index.php?rec=217570 To taka humorystyczna gra utrzymana w klimacie fantasy. Wybieramy rasę i profesję,...
No tak: "będąc neutralnym możesz być wstrętny dla obu stron konfliktu..." Mogę być wstrętny dla wszystkich i zarobić przy tym niezłego guza, zapomniałem. Lepiej pozostanę neutralny siedząc cicho :P
[quote=Lekore]Ogólnie odwracanie nicków to ciekawa sprawa... W moim wypadku Erokel.[/quote] No tak, a w moim przypadku Noga ;P
Według mnie BG to najlepszy RPG. Akurat gram w drugą część i całkiem nieźle jest być czarownikiem, w ogóle nie potrzebna mi drużyna, walę we wrogów ognistymi kulami i przyzywam Ifryty/Dżinny/Demony jak chcę zająć przeciwnika. Moją ulubioną rasą jest człowiek, profesją -...
A widzieliście to: http://pl.wikipedia.org/wiki/Enneagram Konkretnie chodzi mi to to: "Typ nr 1 - Perfekcjonista (Praworządny Neutralny) Krytyczny wobec siebie i innych. Przekonany, że istnieje tylko jedna słuszna droga. Przeświadczony o swojej wyższości moralnej. Odraczający...
To proste, wystarczy odrzucić punkty za neutralność i od punktów ładu odjąć punkty chaosu. Jak będzie ujemna liczba to charakter bardziej chaotyczny, a jak dodatnia, to praworządny. W przypadku 0 charakter idealnie neutralny. Czyli robimy tak: 9 punktów odrzucamy, 8 punktów - 10...
W H4 magia to potęga, zwykłym magiem na średnim poziomie pokonałem demosmoka w pojedynkę, używając jedynie teleportacji i lodowego pocisku. Żeby ubić takiego wroga barbarzyńca musiałby sporo przypakować. Z wojowników to wybieram zwykle tych "niewalczących" czyli złodziei i lordów...
Moralność została wymyślona przez człowieka, a sumienie to efekt ewolucji i tyle. Dobro i zło nie istnieją, to tylko pojęcia. W korzystnych warunkach faworyzowane są postawy określane jako dobre, a w niekorzystnych te określane jako złe. Ja staram się nie wyrządzać zła bo nie...
Czynienie zła jest bardzo nieopłacalne jeśli chodzi o jawne zło. Skłonność do bezinteresownego dobra jest głęboko zakorzeniona w psychice ludzkiej, wiesz, że nic za to nie otrzymasz ale to czynisz bo masz poczucie, że zrobiłeś coś pożytecznego. Niby nie ma to sensu ale sprawia,...
Do karczmy wbiegła nagle dziwna postać w czarnym kapturze. -Świetnie! Stara, opuszczona, zabita dechami dziura. Tu na pewno mnie nie znajdą ci żałośni naziemcy. No nie skończyła mi się trucizna, a w tej przeklętej krainie rosną same nieznane mi grzyby, hmm... no i jest jeszcze to...
Bitwa o Wesnoth to całkiem ciekawa gra, jak komuś znudziło się już granie bez przerwy w heroesy, a chce zagrać w strategię turową osadzoną w świecie fantasy. Gra jest nieco podobna do szachów, w odróżnieniu od heroesów nie zbieramy surowców, a mapa przygody i pole walki to jedno i...
Kwarc i ametyst są kryształami. Podobnie szafiry, rubiny, szmaragdy i diamenty to też kryształy i jednocześnie klejnoty. Jakbym umiał przerabiać zamki, to stworzyłbym jednostkę lochu: mroczny elf, po ulepszeniu: drow, która nienawidziłaby leśnych i wysokich elfów. Choć może...
Odkrywanie jest wg mnie najmniej przydatne. O ile w H4 zwiad był przydatną umiejętnością ze względu na mgły wojny, o tyle w H3 odkrywanie jest po pewnym czasie niepotrzebne gdy już wszystko widzimy.
Ja najczęściej wybieram jakąś magiczną profesję, do walki wysyłam jakichś pachołków (członków drużyny, przywołane stwory itd.) żeby zajęli wroga, a sam rzucam jakieś czary masowej zagłady - zwykle efektywniejsze to, niż strzelanie z łuku, a moja postać nie walczy w zwarciu,...