Imperium

Behemoth`s Lair

Konquer

Kowal, Talar, Baranina i kapłan Vodianoi z Wiedźmina. No i oczywiście Rincewind z Discworld ale akurat ten miał dobry pierwowzór w książkach. I jeszcze GTA: Vice City, wiele dialogów.
Diablo to moja druga totalnie zgrana seria (pierwsza to ofc HoMM). Onegdaj wiedziałem o tej grze wszystko, kiedyś grałem single ale od dawna wyłącznie BN (jedyna prawdziwa gra w Diablo). Do tej gry mam szacunek niemalże nabożny, dość powiedzieć że gra stworzyła gatunek h'n's i do...
Obie wizje - zarówno Kanthera jak i Ciele - są całkowicie nietrafione. Raz że w Heroes 6 TRZEBA wymyślić frakcje na nowo (Haav Gyr podaje dobre pomysły na to) - tak jak wymyślono je na nowo przechodząc z H2 na H3, dwa - odczepcie sie od Tabrisa - on krytykuje rzetelnie a nie tylko się...
No toż mówię - infantylność: [quote=Kanther]Konqer czy według ciebie w Heroesach powinno zabraknąć rycerzy czy nekromantów tylko zamki takie jak np. ten likantropów[/quote] Mamy problem z czytaniem ze zrozumieniem? W poprzednim poście napisałem wyraźnie że w Heroes 6 trzeba...
[quote=Kanther]kampanie (...) w H5 były takie płytkie[/quote] Były płytkie, infantylne, naiwnie patetyczne, jednowymiarowe i tak potwornie nudne, że żeby je skończyć musiałem się zmuszać do grania (i tak to nic nie dało bo nie zatrzymałem się w połowie drugiej). I ich...
Ja właśnie uzyskałem wykształcenie średnie. :) Jakoś udało się skończyć to liceum ze średnią 4,3 co mnie w zupełności zadowala. Jak na ironię 5 miałem z przedmiotów których nie lubiłem (polski, historia), natomiast z ulubionego - matematyki - tylko 4. Wynikami z matury będę...
Dla mnie zawsze jedynym kryterium słuszności postępowania z bohaterem (w tym jego uśmiercenie) jest logika. Jeżeli autor wpędził swoje dziecko w sytuację w której jego śmierć (obojętnie czy heroiczna czy bezsensowna) będzie jak najbardziej uzasadniona to zaliczam takie rozwiązanie...
Coś sobie przypomniałem - gwoździem do trumny i ostatecznym argumentem na denność HoMM5 jest sposób wprowadzania gracza w fabułę - do części czwartej mieliśmy dłuższe lub krótsze OPISY które należało PRZECZYTAĆ, natomiast w HoMM5 mamy żałosne filmiki z równie żałosnymi...
[quote=Codhringher]Bo nie widzę żadnych innych racjonalnych powodów dla tak zaciętego najeżdżania na jakąś grę[/quote] Ja mam powody - bezmyślność fanboyów piątki, tortura podczas gry mimo zastosowaniu wielu filtrów na mózg (m.in. "Rozumiem Że To Inne Studio", "Rozumiem...
Recka HoMM5 w CDA to kompromitacja dla tak znakomitego pisma. Takich bredni nie widziałem jeszcze nigdzie, nawet wysłałem do nich maila z wyliczeniem błędów punkt po punkcie, we wszystkich recenzjach HoMM z CDA. Odpisać nie raczyli.
@Codhringer: Nie odpowiadasz na moje argumenty, odwracasz kota ogonem. [quote=Douger]Jednak to Eld pozostaje dla mnie większym autorytetem w dziedzinie gier i rozrywki komputerowej rozumianej wogóle.[/quote] Co nie zmienia faktu że w swojej recenzji napisał kosmiczne głupoty i to...
Na honor, gdy kupiłem sobie nowego kompa to mogłem sobie pozwolić na rozgrywkę w H5 w najwyższych detalach więc dałem grze szansę. Zignorowałem świat i fabułę, skupiłem się na samej rozgrywce, upatchowałem. Podobnie jak Dagon próbowałem się "dociąć", grałem po godzince,...
Wiadomo że ludzie którzy nieszczególnie przejmują się światem M&M będą z dystansu, z lekko drwiącym uśmieszkiem, przyglądać się tej dyskusji. Być może cała ta sprawa rozbija się o względy filozoficzne. Jak wiemy, prawda jest jedna. Obudowując daną kwestię odpowiednimi...
Ładna rzecz, zdziwię się jeżeli ujrzy światło dzienne. Jeśli jednak tak się stanie, będzie to bardzo pozytywne zaskoczenie.
Najlepszy ogółem jest bez wątpienia czarnoksiężnik - ma najpotężniejszą jednostkę w grze, której siedlisko, pomimo konieczności dwukrotnego ulepszenia. jest łatwiej wybudować niż upg. zamek w chmurach. Czarne smoki są szybkie więc hero ma dużo punktów ruchu, nikt nas nie...
@Artarion: Co? Ty to serio pisałeś, czy to zwykła prowokacja? Jakie "dodawanie nowych ras ludzkich"? Ludzie to JEDNA rasa, na litość boską. Nie wiem skąd wziąłeś tezy o tym, że ludzie nie są rasą dominującą w M&M. Zresztą zaraz potem piszesz, że jednak ten świat jest unikalny...
Twoja wizja w zasadzie może być, ale popełniasz podstawowy błąd - wymyślasz tylko nazwy jednostek, nie masz w ogóle pomysłu na to po co ta jednostka jest w danej armii i jakie jest jej zadanie. No i część nazw jest kompletnie kulawa: Naga pojedynkowiec (uczmy się j. polskiego)...
Artarion naprawdę możesz się w takie coś bawić ale odpowiedz sam sobie na pytanie - po co? Wątpię by ktoś dołączył do grupy która już w założeniach nie jest "namacalnie" kreatywna, a chce tylko wymyślić co **mogłoby** być w HoMM3. Widzisz, ja tez mam MNÓSTWO (naprawdę)...