Imperium

Behemoth`s Lair

Konquer

Inna sprawa - w co wyposażalibyśmy takie jednostki jak bazyliszki czy smoki? Btw: mam rozumieć że brak polemiki w kwestii "kulturowej", zdolności rasowych i nacjonalizacji miast oznacza że zgadzacie się ze mną (patrz: [url=http://imperium.heroes.net.pl/post/23212#p23212]post[/url]).
Tak, oczywiście Enroth i Antagarich to kontynenty leżące na tym samym globie. Dzieli je ocean, Enroth jest też większe od Antagarichu. Enroth nie musi być radioaktywną pustynią. Na intrze H4 widzimy że tylko część globu ulega zniszczeniu, Rozliczenie daje nam niemal nieograniczone...
Ręcopad. [quote=Dougal]Zauważyłem, że większości osób H5 nie podoba się głównie, dlatego że jest Ashan i nie jest to po prostu H3 z dwiema nowymi jednostkami, troszeczkę lepszą muzyką i jednym nowym zamkiem[/quote] H5 [b]JEST[/b] H3 z dwiema nowymi jednostkami i jednym nowym...
Wizja Shadeya to żal. Mógłbym wymyślić to samo (w końcu nie sztuką jest kopiować miasta z H3 i 5) tyle tylko że jak nie piszę "włucznik", "kożystać" etc. Dlaczego nie wymyślisz nic nowego nawet w kwestii sanktuarium graala? Heroes potrzebuje odświeżenia, czegoś nowego, a wy...
[b]CLIFOTD[/b], ja nie wiem czy ty udajesz analfabetę i specjalnie grasz nam na nerwach czy faktycznie coś z tobą nie tak? [b]Czy ty czytasz jakiekolwiek posty poza swoimi?[/b] Przed chwilą pisałem o takim bezsensownym klepaniu tabelek. Dlaczego ciągle kontynuujesz te poronione pomysły z...
Ptakuba, mam nadzieję że żartujesz. :) Widzisz Tabris, twój pomysł ma ogromny potencjał ale wymagałby drobiazgowego dopracowania i SETEK godzin testów bowiem w takim gąszczu możliwości łatwo stracić balans. Jak na ten czas nie potrafię wskazać rozwiązania które mogłoby...
[quote=Dougal]To znaczy, że H4 też nie powinno nazywać się "Heroes of Might and Magic"[/quote] No ale Heroes IV ciągle dzieje się w świecie Might and Magic. I tak, chciałbym mieć ciągle ten sam świat, bo jak już pisałem - jest tak rozległy że chyba nigdy nie zabrakłoby w nim...
Nie mam pojęcia. Wszystkie miasta to 100% klimatu (prócz nieco niedopracowanego Conflux) i doskonałe dopasowanie wszystkich elementów. Na upartego najładniejsze jest Inferno lub Tower ale to chyba tylko z powodu osadzenia w bardzo fantastycznych klimatach. [quote=Wawrzyn]Cytadela,...
[quote=Clifotd]Co byś cie powiedzieli na zamek Nocnych Elfów to H6?[/quote] Nocne elfy to zły i całkowicie nierealny pomysł. 1) To rasa stworzona na potrzeby Warcrafta. Taurenów chyba być do H6 nie dał? 2) Mamy już rasę mrocznych elfów. Nocne to oczywiście coś zupełnie innego,...
Omg... Po prostu na mapie w miejscu losowego artefaktu trafiły mu sie skrzydła anioła.
Najładniejszy jest faniks z H2, najlepszy chyba z H4 (dzieki umiejetnosci wskrzeszania sie niemal zawsze wychodzilem bez strat w feniksach) ale tam z kolei nie wyglada najlepiej (ale tez nie tak zle). Nie wiem jak mocny jest w H5, nigdy nie gralem dostatecznie dlugo by zdobyc to zaklecie.
Bez urazy, to nic osobistego. :) W zasadzie nie pamiętam bym cię kiedyś (s)krytykował, a jeżeli tak się stało - to naprawdę nie złośliwie. Takie pytanie są po prostu no... nieco zbyt oczywiste. :) Pozdrawiam.
Hmmm... na razie jesten nastawiony sceptycznie. Nie wiem, Hellscream, czy czytałeś poprzednie posty tego tematu, ale zacytuję ci moje własne zdanie: [quote=Konqer]Hulaj dusza, trzepiemy nazwami jak z rękawa: kapłan runów, kawależysta Ygg-Chall, wielki wojownik, awanturnik, mistrz...
Nie podoba mi się. 1, 3 i 5 poziom to te same jednostki. NUDA! Ale podoba mi się pomysł z trollickimi kapłanami, do skopiowania w lepszym projekcie.
Nie, bo po co nam one? Większość tych miast to parodia. To miasto nocnych elfów wygląda jeszcze jako tako, ale tylko dlatego że modele są ściągane z W3. Niestety, jestem wredny i "poddaję w wątpliwość sens ewolucji" - zwyczajnie wymagam profesjonalizmu. Dopóki jednostki będą...
[quote=Hellscream]3-4 jednostki danej rasy w zamku nie jest złe.[/quote] Moja tolerancja ogranicza się do 2 jednostek tej samej rasy w mieście. Amen. A najlepiej żeby to były jednostki w różnych kontekstach (elf, jeździec pegaza). Może dorzucę powody: 1) tradycyjnie w H1-4...
[quote=Fristron]Od pierwszej części Knight/Castle/Haven to był zamek rasowy, wypełniony ludźmi.[/quote] AAAAA!!! [b]Zabiję![/b] Prosiłem żeby nie podawać tego przykładu jako kontrargument. Ludzie to rasa wyjątkowa w większości gier, Castle zawsze było miastem przeznaczonym tylko...
Tja, miasto nie jest jednorasowe tylko że jednostka ork nie powinna nazywać się "pancerniak" tylko po prostu "ork". Pokaż mi gdzie w poprzednich częściach ktoś bawił się w Wojowników Klanowych. Dopóki nie postawimy sprawy jasno, że ork to po prostu "ork" a nie 3 rodzaje orków z inną...
Heh, pamiętam to dzieło. Największą bolączką było no to, że nie dało się tego przejśc, tylko że nie dało się w to w ogóle grać bowiem gdy uruchomiłem save to mialem bohaterów ale żadnego nie mogłem uaktywnić (!!!). Miast również nie miałem. Jakiś błąd gry zwyczajnie. O...
Jezu. Nie wtrącam się wam w projekt ale zapytuję się: [b]dlaczego nikt nie chce posłuchac dobrej rady?[/b] Dlaczego ciągle kombinujecie z pomysłami niezdarnymi jak kulatwa kobyła? Szamanka oddechu śmierci, Stary grzyb, Szklany smok? Zapytam was: czytacie to co piszecie? Myślicie że...