@Hellscream: chyba nie chciało ci się czytać mojego posta. Jak groch o ścianę.
@Thausael: Twoja wizja jest chyba najlepsza z dotychczas tu przedstawianych, a przede wszystkim - najbardziej dojrzała. W zasadzie nawet mnie naszła ochota na zagranie tym, a to absolutny ewenement (no bo...
Konquer
osada: "Toasty" /
Ja chciałem wznieść toast za zespół [url=http://www.youtube.com/watch?v=lPgEEitWM74]Nefer[/url] jako objawienie na polskiej scenie brutalnego goregrind/death metalu z wpływami black metalu. Dołączam życzenia powodzenia, hop siup, tralala.
imperium: "Jaskiniowy Projekt Miasta na konkurs" /
Na wszelki wypadek powtórzę: trzymajcie się takiego sposobu robienia frakcji jaki przyjął Thausael i skorzystajcie z [url=http://imperium.heroes.net.pl/post/24043#p24043]rady wujka konia[/url].
imperium: "Jaskiniowy Projekt Miasta na konkurs" /
[quote=Thausael]Też nad tym myślałem, to nawet bardziej do niego pasuje. Jednak jest to jednostka drugiego poziomu i tak dobre zastosowanie to jest stanowcze przepakowanie jej.[/quote]
[quote=Tabris]Czary to jak dla mnie przesadzenie, zwłaszcza, że mitologia dała nam bardzo konkretne...
imperium: "Jaskiniowy Projekt Miasta na konkurs" /
Hellscream, spójrzmy prawdzie w oczy - [b]ty zwyczajnie nie potrafisz projektować miast[/b]. Dowody:
[quote=Hellscream]Ognisty Łucznik
Wojownik Ognia
Żywiołak Ognia
Ifryt[/quote]
Cztery te same jednostki. Większość nazw tego miasta kończy się na "ognia" a motto ma być że niby...
imperium: "Jaskiniowy Projekt Miasta na konkurs" /
Mam tylko nadzieję że po tym poście pod moim nickiem nie będzie widniała ranga "malkontent". No ale mamy tu wyrażać swoje opinie, a że moje najczęściej są negatywne, to zbieg okoliczności. @Fentrir:
1. Frakcja jest bardzo jałowa - tylko elfy i smoki - raczej mało grywalne.
2....
imperium: "Propozycje miast w H6" /
Nie wspomnę już że to wszystko już było i gdybym był zmuszony jeszcze raz grać tym samym osobiście zabrałbym się za coś bardziej fascynującego np. uczenie się j. niemieckiego czy słuchanie The Haunted. Zresztą Tabris, gdybyś miał 10 lat to też byś takie rzeczy pisał.
imperium: "Czy H4 została słusznie nazwana..." /
Sprawą oczywistą jest że H4 jest grą niedopracowaną. Nie zgadzam się jednak ze stwierdzeniem że starzy gracze nie będą z niej zadowoleni. Ja zaczynałem swoją przygodę od Heroes 1 i uważam że H4 NIE jest niewypałem. Na pewno jest kilkadziesiąt razy lepsza od H5. Przede wszystkim...
imperium: "Co was najbardziej denerwuje w HV?" /
[quote=Haav Gyr]1) Że to coś nazywa się "Heroes of Might and Magic"
2) Fani H5, którzy usiłują pokazać że H5 jest najlepsze z całej serii, a nie znają podstaw M&M.[/quote]
3) Grafika projektowana przez słabo utalentowanego sześciolatka (banał + słodycz + toporna animacja).
4)...
imperium: "Co was najbardziej denerwuje w HV?" /
Ynaf, twoje wypowiedzi nie trzymają się kupy a twoje zarzuty wobec Stronghold są zwyczajnie śmieszne. Wygląda to jakbyś nie mając wystarczająco dużo argumentów na obronę H5 próbował zarzucić coś H3. Prawda jest taka że każde miasto z H3 bije poziomem wykonania dowolne miasto z...
imperium: "Co was najbardziej denerwuje w HV?" /
Ynaf, nie da się ukryć że zwyczajnie gadasz bzdury.
[quote=Ynaf]No chyba nie wyglądem, ewnetualnie graliśmy w jakieś inne H3...[/quote]
Aż chce się napisać: "no comments". Wiesz co to estetyka? Masz jakiś gust? Bo z twoich wypowiedzi widzę że potrafisz się tylko podniecać...
imperium: "[WoG] Bohaterowie" /
Bohaterowie z kampanii tacy jak Gelu, Kilgor etc. są domyślnie zablokowani na wszystkich mapach, ale nic nie stoi na przeszkodzi by w trakcie tworzenia mapy odblokować ich w opcjach mapy. Po odblokowaniu możemy zrobić z nimi co chcemy, możemy ustawić by danym bohaterem rozpoczynało się...
imperium: "Czy H4 została słusznie nazwana..." /
Wczoraj mój brat włączył H4 i zaczął grać w jakiś scenariusz i powiem wam jedno - [b]absolutnie nie można nazwać H4 niewypałem![/b]
Wystarczył jeden rzut oka, jedna złowiona nuta z głośnika bym miał pewność - [b]to jest Heroes[/b]. Ducha NWC można wręcz zlizywać z ekranu,...
imperium: "Propozycje miast w H6" /
[quote=Feanor]Haav... Mały komentarz. Wydaje mi się, że dajesz zbyt potężne zdolności jednostkom z niskich poziomów...[/quote]
Ja popieram system Haava. Idea jest taka żeby w grze nie było jednostek bezużytecznych jak to było w poprzednich częściach (temu ma też służyć...
imperium: "Ile godzin graliście najwięcej w..." /
Najdłuższy ciągły stosunek miałem z H3 - ok. 12 h. To było przy pierwszym zetknięciu z SoD, musiałem dowiedzieć się co będzie dalej. W H4 coś podobnie - zdarzyło się grać i cały dzień, o ile pamiętam też przyciągnęły mnie kampanie i kultowe Wyzwanie Zanfasa. H1 i 2 nie...
imperium: "Kampanie w HOMM IV" /
@Ajlon:
Chodzi o to że masz 5 dni od czasu gdy wypłyniesz z portu niedaleko Wylęgarni potworów morskich na zabicie ich i Królowej syren. Zwyczajnie musisz zrobić dwie armie i gdy jedna płynie do potworów druga płynie do syren. O początku odliczania czasu powiadamia komunikat.
Ech,...
imperium: "mój zamek" /
Jawna (i bardzo marna prowokacja). Temat do kasacji.
imperium: "Pytanie - propozycja" /
Mnie się pomysł nie podoba. W Jaskini zwyczajnie ma ma potrzeby na takie newsy, powinniśmy się trzymac swojego klimatu.
Ale to tylko moje zdanie.
imperium: "Propozycje miast w H6" /
@Avonu de Odihs:
też myślę że trochę przesadzasz. Ostatecznie takie niekonsekwencje jakie zarzucasz Haavowi znajdziemy też w poprzednich częściach. Chyba nie ma sensu tak skrupulatnie wyliczać wszystkich szczegółów, w Warcrafcie mamy banshee, mamy ghule i wszystko zgrabnie do siebie...
imperium: "Czy H4 została słusznie nazwana..." /
@Enifus: ja też jestem fanem czwórki ale parę błędów tej gry po prostu nie da się ukryć. A w kontekście tego co napisałeś:
[quote=]cudne animacje[/quote]
Owszem, NWC w przypadku animacji np. czarnego smoka, rusałki czy mumii prezentuje szczytowy poziom. Ale przyznasz ze satyr...