Imperium

Behemoth`s Lair

Konquer

Jasny gwint! Mam ostatnio jakieś ciągoty ku serii Heroes no i nawet ucierpiało przez to ostro eksploatowane ostatnimi czasy Diablo 2. Gdy przy okazji n-tego z rzędu remake romansu z Heroes (aktualnie dwójeczka) wciągnąłem nosem fantastyczny zapach tej gry (klimat jest tak intensywny,...
<[Val Gaav: Gra jest szybsza i przyjemniejsza niż wcześniej]> Nie jest, absolutnie nie jest wystarczy porównać przeciętny czas trwania bitwy. Jednostki poruszają się niezdarnie a ich animacje (zwłaszcza ataku i reakcji na zadane obrażenia) są sztucznie przedłużone. Nie używałem...
Tao oczywiście o to mi chodziło. Swietnie zrealizowano to w H4 gdzie naszą akcje wybierano z rozwijanego menu - jeżeli chcieliśmy walczyć wręcz kusznikiem to wybieraliśmy to z menu i szafa gra. Co do harpii - w H4 jest rozgraniczenie na "atak i powrót" i "atak". W H3 to to samo a czasem...
Ciężko mi z tobą dyskutować bo nie odpowiadasz na moje pytania, omijasz główne fakty. <[Val Gaav: jezeli ktoś gra z włączonymi animacjami to sam jest sobie winien]> Nie rozumiem do końca o co ci chodzi. Jeżeli pijesz do kamery nieustannie zmieniającej się tak aby ukazać...
W sumie temat zdechł ale i tak mam ochotę się wypowiedzieć. **PRZYSTAń:** 2. Niemal zawsze wybieram pikinierów - nie są tak potwornie wolne jak balisty, do tego mają ogromny wprost przyrost (ze szlachectwem to już w ogóle...), przydają się w każdy momencie gry dzięki swojej...
Zauważyłem że nasze dyskusje są całkowicie jałowe i bezsensowne, ponieważ nigdy nie zdołamy przekonać do swoich racji drugiej strony. Wynika to z faktu, że każdy z nas szuka w Heroesach czegoś innego - ja oczekuję zbalansowanej rozgrywki multiplayer, ciekawych kampanii, dobrej...
<[Hellburn: A ja nie napisałem, że chcesz gry identycznej tylko o to zapytałem...]> Napisałeś dokładnie: "Pytanie do Haav'a, Konquera i innych z podobnym zdaniem: Czy chcielibyście gry identycznej z waszym "ideałem" Heroes 3?" - to było pytanie retoryczne, zresztą w następnym zdaniu...
To nie jest żadne ułatwienie tylko zdroworozsądkowa mała zmiana. Analogicznie mogę chcieć zaatakować tytanem wręcz i nie mogę. Dlaczego? Pozostanie harpii na miejscu to bardzo dobra innowacja z H4.
To zestawienie nie ma zastosowania praktycznego, ponieważ nie uwzględniono cen jednostek (albo ceny całej standardowej tygodniowej populacji), a te, jak wiemy, mają duży wpływ na rzeczywisty "koszt" miasta. Wiadomo że względnie mała popularność Tower i Inferno na mapach PvP nie wynika...
Dzieło Logosa pobudziło mnie do własnego czynu społecznego - zestawiłem tutaj łączne ceny wszystkich jednostek z danego miasta (po 1 na każdy poziom). Nadal jest to niepełny obraz "drogości" jakiegoś miasta (nie uwzględniam przyrostów), ale pokazuje jak wyglądają różnice w...
<[Avonu de Odihs: A gdzie klejnoty? Chyba nie bez powodu zwiększono cenę rekrutacji aniołów.]> O ile wiem, anioł kosztuje 5k kasy 0 nic więcej. Zagraj na SoDzie. <[Avonu de Odihs: proponowałbym cenę wykupu tygodniowej populacji]> To nie zmieni wiele, bo gdy jakaś jednostka jest...
<[Avonu de Odihs: jak twoim zdaniem można by je włączyć do kosztów?]> To proste: **nie można**. ALE nam nie chodzi przecież o dokładne przedstawienie cen każdego miasta. Chodzi o określenie które miasto jest jednoznacznie uznawane za "drogie" (czyli takie którego lepiej nie...
Niestety muszę z przykrością przyznać że kompetencje niektórych osób wypowiadających się w tym temacie są znikome... <[Dragonthan: The Forge ze względu na swój charakter s-f zbytnio nie pasował do świata Heroes]> Świat Heroes - czy wam sie to podoba czy nie - to jest...
Ostatnio ostro grzebię w edytorze więc mogę przedstawić wstępną listę rzeczy które bardzo by mi się przydały: * Możliwość robienia alternatywnych warunków przegranej (wygranej - w miarę możliwości - też, ale niekoniecznie) czyli np. utrata jakiegoś bohatera i przekroczenie...
<[Avonu de Odihs: Rozczaruję Cię, wszystkie światy, z którymi można się spotkać w MM/Heroesach, a także wszelkie możliwe, do których można przedostać się z tych planet, upadły do poziomu barbarzyństwa.]> Rozumiem. Widzisz, nie jestem zbyt dobry w te klocki, fabuła M&M nie jest...
<[Dragonthan: Wg logicznego myślenia tak uzbrojone jednostki mają na polu bitwy przewage stukrotną]> Ale w świecie Heroes SĄ takie technologie, a to, kiedy zostaną użyte zależy tylko od fabuły. skoro jednak jesteśmy przy "logicznym myśleniu" to pragnę zauważyć, że o ile w...
Panie Norbi, pan mnie całkowicie rozbraja swoimi wypowiedziami. :) Ale w końcu co mi szkodzi podrzucić mapki. Zapewne jeszcze nie grałeś w dwie najbardziej kultowe mapy czyli The Lord of War i Ultima. Nie są trudne, Ultima jest też dość krótka (wbrew pozorom) ale to bardzo fajne i...