Jasny gwint!
Mam ostatnio jakieś ciągoty ku serii Heroes no i nawet ucierpiało przez to ostro eksploatowane ostatnimi czasy Diablo 2. Gdy przy okazji n-tego z rzędu remake romansu z Heroes (aktualnie dwójeczka) wciągnąłem nosem fantastyczny zapach tej gry (klimat jest tak intensywny,...
Konquer
imperium: "Heroes V - Tryumf czy Porażka?" /
<[Val Gaav: Gra jest szybsza i przyjemniejsza niż wcześniej]>
Nie jest, absolutnie nie jest wystarczy porównać przeciętny czas trwania bitwy. Jednostki poruszają się niezdarnie a ich animacje (zwłaszcza ataku i reakcji na zadane obrażenia) są sztucznie przedłużone. Nie używałem...
imperium: "Czego mi brak w H3?" /
Tao oczywiście o to mi chodziło. Swietnie zrealizowano to w H4 gdzie naszą akcje wybierano z rozwijanego menu - jeżeli chcieliśmy walczyć wręcz kusznikiem to wybieraliśmy to z menu i szafa gra. Co do harpii - w H4 jest rozgraniczenie na "atak i powrót" i "atak". W H3 to to samo a czasem...
imperium: "Heroes V - Tryumf czy Porażka?" /
Ciężko mi z tobą dyskutować bo nie odpowiadasz na moje pytania, omijasz główne fakty.
<[Val Gaav: jezeli ktoś gra z włączonymi animacjami to sam jest sobie winien]>
Nie rozumiem do końca o co ci chodzi. Jeżeli pijesz do kamery nieustannie zmieniającej się tak aby ukazać...
imperium: "Taktyki zamkowe oraz najlepsze jednostki" /
W sumie temat zdechł ale i tak mam ochotę się wypowiedzieć.
**PRZYSTAń:**
2. Niemal zawsze wybieram pikinierów - nie są tak potwornie wolne jak balisty, do tego mają ogromny wprost przyrost (ze szlachectwem to już w ogóle...), przydają się w każdy momencie gry dzięki swojej...
imperium: "Heroes V - Tryumf czy Porażka?" /
Zauważyłem że nasze dyskusje są całkowicie jałowe i bezsensowne, ponieważ nigdy nie zdołamy przekonać do swoich racji drugiej strony. Wynika to z faktu, że każdy z nas szuka w Heroesach czegoś innego - ja oczekuję zbalansowanej rozgrywki multiplayer, ciekawych kampanii, dobrej...
imperium: "Extremalna wiedza o Heroes of Might..." /
Można postawić bohatera na brzegu, można też budować statki i przywoływać je zaklęciem. Nie znam trzeciego sposobu.
imperium: "H6? - a czemu nie, czego oczekujesz..." /
<[Hellburn: A ja nie napisałem, że chcesz gry identycznej tylko o to zapytałem...]>
Napisałeś dokładnie: "Pytanie do Haav'a, Konquera i innych z podobnym zdaniem: Czy chcielibyście gry identycznej z waszym "ideałem" Heroes 3?" - to było pytanie retoryczne, zresztą w następnym zdaniu...
imperium: "Czego mi brak w H3?" /
To nie jest żadne ułatwienie tylko zdroworozsądkowa mała zmiana. Analogicznie mogę chcieć zaatakować tytanem wręcz i nie mogę. Dlaczego? Pozostanie harpii na miejscu to bardzo dobra innowacja z H4.
imperium: "Cena każdego zamku" /
To zestawienie nie ma zastosowania praktycznego, ponieważ nie uwzględniono cen jednostek (albo ceny całej standardowej tygodniowej populacji), a te, jak wiemy, mają duży wpływ na rzeczywisty "koszt" miasta. Wiadomo że względnie mała popularność Tower i Inferno na mapach PvP nie wynika...
imperium: "Cena każdego zamku" /
Dzieło Logosa pobudziło mnie do własnego czynu społecznego - zestawiłem tutaj łączne ceny wszystkich jednostek z danego miasta (po 1 na każdy poziom). Nadal jest to niepełny obraz "drogości" jakiegoś miasta (nie uwzględniam przyrostów), ale pokazuje jak wyglądają różnice w...
imperium: "Cena każdego zamku" /
<[Avonu de Odihs: A gdzie klejnoty? Chyba nie bez powodu zwiększono cenę rekrutacji aniołów.]>
O ile wiem, anioł kosztuje 5k kasy 0 nic więcej. Zagraj na SoDzie.
<[Avonu de Odihs: proponowałbym cenę wykupu tygodniowej populacji]>
To nie zmieni wiele, bo gdy jakaś jednostka jest...
imperium: "Cena każdego zamku" /
<[Avonu de Odihs: jak twoim zdaniem można by je włączyć do kosztów?]>
To proste: **nie można**. ALE nam nie chodzi przecież o dokładne przedstawienie cen każdego miasta. Chodzi o określenie które miasto jest jednoznacznie uznawane za "drogie" (czyli takie którego lepiej nie...
imperium: "Fabuła Armageddon's Blade, czyli..." /
Niestety muszę z przykrością przyznać że kompetencje niektórych osób wypowiadających się w tym temacie są znikome...
<[Dragonthan: The Forge ze względu na swój charakter s-f zbytnio nie pasował do świata Heroes]>
Świat Heroes - czy wam sie to podoba czy nie - to jest...
imperium: "Ankieta - co chcesz zmienić w..." /
Ostatnio ostro grzebię w edytorze więc mogę przedstawić wstępną listę rzeczy które bardzo by mi się przydały:
* Możliwość robienia alternatywnych warunków przegranej (wygranej - w miarę możliwości - też, ale niekoniecznie) czyli np. utrata jakiegoś bohatera i przekroczenie...
imperium: "Ankieta - co chcesz zmienić w..." /
Ale chyba mój pierwszy postulat jest możliwy do zrealizowania? Nie ukrywam że jest najważniejszy.
imperium: "Fabuła Armageddon's Blade, czyli..." /
<[Avonu de Odihs: Rozczaruję Cię, wszystkie światy, z którymi można się spotkać w MM/Heroesach, a także wszelkie możliwe, do których można przedostać się z tych planet, upadły do poziomu barbarzyństwa.]>
Rozumiem. Widzisz, nie jestem zbyt dobry w te klocki, fabuła M&M nie jest...
imperium: "Fabuła Armageddon's Blade, czyli..." /
<[Dragonthan: Wg logicznego myślenia tak uzbrojone jednostki mają na polu bitwy przewage stukrotną]>
Ale w świecie Heroes SĄ takie technologie, a to, kiedy zostaną użyte zależy tylko od fabuły. skoro jednak jesteśmy przy "logicznym myśleniu" to pragnę zauważyć, że o ile w...
imperium: "Extremalna wiedza o Heroes of Might..." /
Co do min - wystarczy Antymagia. Chyba że to jest bardziej podchwytliwe. ^^
imperium: "Mapki" /
Panie Norbi, pan mnie całkowicie rozbraja swoimi wypowiedziami. :)
Ale w końcu co mi szkodzi podrzucić mapki. Zapewne jeszcze nie grałeś w dwie najbardziej kultowe mapy czyli The Lord of War i Ultima. Nie są trudne, Ultima jest też dość krótka (wbrew pozorom) ale to bardzo fajne i...