Imperium

Behemoth`s Lair

Konquer

<[Yakin: 90% jednostek z tej czesci miala kiczowate, badziewiaste modele, np. meduzy]> Meduzy -- mogę się z tym zgodzić, ale przecież innym jednostkom Chaosu nie można było nic zarzucić. Gdzie są wg ciebie lepsze czarne smoki? W Dungeon z H5, czy w Asylum H4? Zresztą, o czym tu...
Panie Crux -- taka jedna mała uwaga (przepraszam za offtop). **Błagam -- dopracuj swoją kampanię do perfekcji. Daj ciekawego głównego bohatera. Rób rozbudowane misje. Wysil się na dużo tekstu. Zrób piękne otoczenie (góry, lasy etc.). Nadaj sens i duszę swojej kampanii. Ogranicz do...
Swoją drogą, czy to nie idiotyczne, że w Tower nie ma ani jednego bohatera ze specjalnością Talent magiczny, podczas gdy tacy są nawet w Stronghold i Fortress? Poza tym -- dlaczego w Castle (bardzo szybkie miasto) jest bohater dający +2 do szybkości?
Na litość boską, chłopie. Bierzesz się za robienie mapy, a nie znasz na pamięć wszystkich miast i artefaktów? Sorry, ale do tego jest wymagana pewna doza profesjonalizmu. Nie róbmy szajstwa. Przepraszam za offtop.
Ej Vinius, a masz może ten dodatek? Mało kto w ogóle o nim wie. Ja -- szczerze mówiąc -- znam tylko nazwę, bo nie sposób znaleźć to gdziekolwiek w Sieci.
**POMYSŁY DOBRE:** * Karawany * Rzut izometryczny * Utrzymanie klimatu serii o tym zapomniano w H5 i dlatego ta gra jest taką porażką * Wybór jednostek z poziomów 2-4 cóż, pomysł może i nie jest genialny, ale znacznie urozmaica rozgrywkę; poza tym mapmakerzy mają większe...
Filus, czy może chodzi ci o kampanię "Ostoja spokoju"? Jeżeli tak, to informuję, że już ją mam (od ciebie zresztą) i grałem w nią. O jakości samej kampanii się nie wypowiem, natomiast pragnę poinformować, że skoro już stosujesz fabułę która dzieje się PO Armageddon Blade,...
Heroes V po kilku dniach grania okazało się niewartym instalacji śmieciem, grą która nie dorównuje w niczym nawet Heroes IV. Dlatego też moje oczekiwania w stosunku do Heroes VI sa niebotyczne, z drugiej strony wiem dobrze, że na pewno nie zostaną spełnione. Nikt bowiem nigdy nie...
Litości, ta gra to Battle Lord; robiona przez rosyjskie Katauri Interactive, ma być klonem Heroes V z poruszaniem się w czasie rzeczywistym i walkami w turach na polach podzielonych na heksy. Gra ma grafikę niemal równie beznadziejną jak Heroes V, ma równie nijaki klimat i jest raczej...
No wszystko super, ale czy nie zauważyliście że ta gra była zapowiadana jako klon Heroes V -- Battle Lord, po czym ni z gruszki, ni z pietruszki przemianowana na kontynuacje King's Bounty? Chcecie kontynuację, która na początku NIE MIAŁA być kontynuacją niczego? To tak, jakby nowe...
<[Tristran: wiem ponieważ grałem w KB]> Ja też grałem w KB i to wiele razy. Nie wypowiadałbym się, gdybym nie miał pojęcia o czym jest mowa. Mówiąc "pewne elementy" po prostu uogólniałem. <[Tristan: Ja grałem we wszystkie części herosów i śmiało mogę stwierdzić iż HV...
Szanowny panie Douger, proszę nie pisać "w przeciwieństwie do niektórych przedmówców..." bo każdy doskonale wie o kogo chodzi. Ponadto ja też nie mówię "my", wypowiadam się tylko we własnym imieniu bo nikt nie dał mi prawa robić tego za kogoś innego. Swoje zdanie uważam -- i...
O ile wiem projekt został zawieszony w 2005, a sama gra miała być przeznaczona tylko na rynek chiński... :( Zresztą i tak by się nie sprzedała -- za duża konkurencja ze strony WoW i Guild Wars.
<[Tristran: W przypadku nowego świata, należy zauważyć iż w HIV też powstał nowy świat.]> Serio? Ja myślałem, że to ciągle stary M&M, tylko że kraina jest nowa (Jademe). <[Tristran: Oba są płytkie i nie wnoszą niczego ciekawego, odkrywczego.]> Oczywiście, zwłaszcza...
No, nareszcie coś konkretnego, z pewnością będzie znacznie lepsze od Heroes V. Jedyne co mi przeszkadza to kiepskie modele jednostek, ale w końcu grę robią Rosjanie. Ogólnie jednak widzę znacznie więcej pomysłu i zaangażowania.
<[Hellburn: Pytanie do Haav'a, Konquera i innych z podobnym zdaniem: Czy chcielibyście gry identycznej z waszym "ideałem" Heroes 3?]> Pytanie do Hellburna - gdzie napisałem że chcę gry identycznej z Heroes III? Przecież ja SAM podaję rozwiązania do zastosowania w następnej części,...
Oczywiście **PORAŻKA** Już widzę kpiące uśmieszki i znudzenie na twarzach tych którzy tak strasznie bronią tego "dzieła", że czasami wręcz przestają rozumieć co się do nich mówi. Heroes V to porażka z dwóch stron: technicznej i ideologicznej. Tym razem będzie krótko....
* Podwójnego strzału lub braku kar za dystans u Reptilionów * Balansu wśród bohaterów wszystkich miast (tak by na grach PvP nie musieć wprowadzać sztucznych ograniczeń jak np. nie wolno grać sir Mullichem) * Urozmaiconych artefaktów jak w H4 * Edytora map z możliwościami edytora...