Imperium

Behemoth`s Lair

Douger

Ku chwale Imperium!!!
Nie chcciałem zakładać nowego tematu więc pytam tutaj Mam problem z kampania TGS . Przeszedłem 5 kampanii każdym bohaterem , ale ostatnia -szósta kampania nie chce się odblokować . Proszę o pomoc i z góry dzięki
Oo... Z tym że ta zdolnośc jest słaba to bym sie grubo nie zgodził. Jednostki Lochu-niesamowita skuteczność. Ale i tak najbardziej odpowiada mi granie Sylvan. dyby tylko te jednostki Lochu były ciut tańsze...
Czepianie się grafiki gry jest zupełnie bez sensu , gdyz jest to sprawa całkowicie subiektywna , i to co się może komus podobać, niekoniecznie musi się podobać mnie. Druga rzecz to sprawa umiejętności bohatera. Powracanie do systemów sprzed HV jest całkowitą głupotą. Poprostu...
Można mieć różne zastrzeżenie do H5, zresztą jak do poprzednich części również. Ale mówienie ,że w trójce była lepsza grafika to już lekka przesada.
Tu też muszę się zgodzić. Wszelkie klątwy, spowolnienia itp., szczególnie z efektem masowym potrafią nieźle dać się we znaki. Jednak Magia Światła posiada przeciwstawne czary , które poniekąd rownoważą Magię Ciemności. Najsłabsza jest chyba Summoning.
Pragnę przytoczyć tu kilka subiektywnych zdań dotyczących serii. Nie robię tego w niczyim imieniu, nie mówię "my", nie uznaję mojego zdania za wyrok i pewnik. W przeciwieństwie do niektórych przedmówców... -H3 jest najlepszą z serii -H4 była krokiem w tył, H5 przełamała za to...
Jedno wcale nie wyklucza drugiego. To chyba żaden problem stworzyć system wyboru podobny do tego z H4, ale brak upgraedów to jedno z większycj uchybnień w tek grze. I jak wcześniej wspomniałem krok do tyłu. I muszę się z tobą zgodzić, że system magii, karawany i jeszcze kilka...
Cieszę się, że w zawiązała się jakaś sensowna dyskusja, która może choć trochę rozrusza to forum. Więc: -H4 jest raczej ślepym zaułkiem ewolucji niż jej kolejnym stopniem, minusy przerosły dosyć ciekawe plusy (jak może być ewolucją wycofanie upgraedowania jednostek?) H5...
Witam po dłuższej przerwie. Po ostatnich wieściach o drugim dodatku do H5 widać, że seria zaczyna wkraczać na obszary dotychczas nie eksplorowane. Ciekawe jak w praktyce wypadnie adrenalina czy poświęcanie goblinów. No zobaczymy. Mam nadzieję, że gra będzie dopracowana , a frakcje...
Grafika dużo bardziej odpowiada mi od tej z HV.Trzyma klimat, fajne budynki i jednostki, nie za dużo fajerwerków i heksy. Jednorożec troche toporny. Może być fajnie...
W sumie taka reedycja jak np. "Settlers 2 Anniversary" to całkiem niegłupi pomysł. Wszystkie miasta, pomysły i zasady z H3 w odświeżonej grafice. Ale to chyba w dalekiej pzryszłości...
Wszystko pięknie, ale IMO Czarny Smok zjada tytana na śniadanie.
To dobre pytanie. Sam nigdy nie grałem online w WoGa, więc nie mogę się wypowiedzieć. __Ziell: No to czemu się wypowiadasz? ;)__
Moi ulubieni to Ihora i Sorgal. Szczerze mówiąc w HoMM3 jakoś bardziej przywiązywałem się do bohaterów,a w piątce tak średnio. Niby są bardziej indywidualni, lecz może czegoś im brakuje.
Ja też popieram strategię Revana (mówię tu o singiel playerze). Kapitol na początek, potem zamek, w międzyczasie urodziska przydatnych jednostek (ulepszone urodzisko Gremlinów, łucznicy, elfy).