Imperium

Behemoth`s Lair

Douger

Podoba mi się nadanie charakterystycznego stylu wizualnego dla każdej frakcji. Jest to dość logiczne, tworzy pewną spójność ,a widząc daną jednostkę od razu można powiedzieć z jakiego miasta pochodzi.
Oczywiscie popieram. Rakszasza ,z artefaktami zwiększającymi inicjatywę i szybkosć , miniartefaktami i swoją specjalną zdolnoscią, może mieć około 35 inicjatywy i z powolnego czołgu , staje się maszynką do zabijania. Gremlinom warto dać bonus do życia (ładnych kilka...
Ciężko jest mówić o najgorszym zamku jeśli chodzi o HV. Tutaj nie ma słabych frakcji i słabych umiejętności.Np. machiny wojenne to potężny skill, w H3 trafiało się trochę badziewia. To samo tyczy się miast, jedne wyraźnie odstawały od innych. Raczej trzeba wspominać o...
Centaury to w mitologii raczej krwiożercze bestie,a tylko w H3 występowały w Bastionie(Sylvan).
Ja jednak poczekam na porządnego patcha, bo nie mam zamiaru użerać się z bugami (jak np. teraz w Skyrimie). Grę kupię na 100%, może dopiero jak wyjdzie pierwszy dodatek?
Gra jest po prostu świetna. Niesamowicie wciąga, a sama rozgrywka jest genialna. Właśnie skończyłem kampanię i zaczynam drugi raz :D PS. Słowo do malkontentów: Zagrać i dopiero psioczyć.
Praktycznie zawsze grając Sylwanem (a gram bardzo często), wybieram Impregnowaną Strzałę i Impregnowaną Balistę. Czemu? M[b]achiny Wojenne>Balista>Trójstrzałowa Balista>Impregnowana Balista + Płonące Strzały [/b]opcjonalnie. Niezbędna jest też [b]Magia Zniszczenia: [/b]ja...
Blood Rage rzadko przeważa zwycięstwie. Bonusy są całkiem spore, jednak trzeba nauczyć się je wykorzystywać. Goblin dostaje punkt życia, +3 do obrony, nie ucieka , a wróg nie kontratakuje. Centaur dostaje 6 do ataku, +2 do inicjatywy i maksymalne obrażenia. Warmonger 8 punktów...
Błąd , zgadzam się. Deszcz strzał wybieramy od razu.
Witam. W poprzednich postach znalazłem info o modzie, który przyspiesza turę przeciwnika komputerowego. Niestety nie mogę go namierzyć. Pomożecie?
Po kilku latach grania mam już jasny obraz tej części. Już samo to, że gram i ciągle wracam to triumf tówrców (Tribes of the East v3.1) [b]Grafika[/b] przeciętna. Styl, stylem, ale to, że potrafi krzaczyć na potężnym sprzęcie, a nie oferuje fajerwerków uważam za porażkę. W...
Szkoda, że nie można cofnąć głosu :D Kiedyś wybrałem Dungeon i dalej uważam go za jeden z najlepszych miast, ale teraz wybrałbym zdecydowanie Sylvan. Potężne jednostki, szybkość, dobrze rozwinięta magia, impregnowane strzały i mściciel. To wszystko przeważa na korzyść elfów.
Inna, zgadzam się. Do rozgrywki nie mam większych zastrzeżeń, może oprócz braku ulepszeń jednostek. To był wielki krok w tył i niech nikt nie twierdzi, że jest inaczej. Najgorszym elementem gry była grafika. Plastelinowa, odpychająca i obleśna.
Witam. Po pierwsze nie zgadzam się , że minotaury są bezużyteczne. Podwójne uderzenie jest bardzo silne,a z ukąszeniem jaszczura tworzy dobry kombos. Do tego świetnie nadają się do osłaniania Wiedźm i eliminowania szarżujących jednostek. Swego czasu dużo bawiłem się jak...
No i jak to Tlalocu wyklucza się jedno z drugim? Po pierwsze napisałem, że minotaury nie są beznadziejną jednostką z czym się zresztą zgodziłeś. Po drugie napisałem wyraźnie, że buildy, które robiłem, robiłem dla zabawy w ramach testu i sprawdzania pewnych ustawień. Także...
To jest największa bolączka HV. Mimo genialnej rozgrywki, przedłużające się niemiłosiernie tury komputera potrafią skutecznie zniechęcić do dalszej gry.
Złoto - najgorszy wybór. Jedna kupka złota znaleziona na mapie rekompensuje nam cały bonus. Surowce - na mapach, gdzie jest ich duży deficyt lub poziomie heroicznym jest to opcja do rozważenia Artefakt - nieprzewidywalny bonus, ale i tak zazwyczaj bardziej przydatny niż dwa pozostałe.