Podoba mi się nadanie charakterystycznego stylu wizualnego dla każdej frakcji. Jest to dość logiczne, tworzy pewną spójność ,a widząc daną jednostkę od razu można powiedzieć z jakiego miasta pochodzi.
Douger
imperium: "Dodatki do Herosów jakie lubicie i..." /
Elfy tak, ale powierzchniowe i podziemne. Magowie też się raczej pojawią.
imperium: "Dodatki do Herosów jakie lubicie i..." /
Najgorsza pod jakim względem?
imperium: "Najlepszy talent rasowy" /
Oczywiscie popieram. Rakszasza ,z artefaktami zwiększającymi inicjatywę i szybkosć , miniartefaktami i swoją specjalną zdolnoscią, może mieć około 35 inicjatywy i z powolnego czołgu , staje się maszynką do zabijania.
Gremlinom warto dać bonus do życia (ładnych kilka...
imperium: "Najgorszy zamek" /
Ciężko jest mówić o najgorszym zamku jeśli chodzi o HV. Tutaj nie ma słabych frakcji i słabych umiejętności.Np. machiny wojenne to potężny skill, w H3 trafiało się trochę badziewia. To samo tyczy się miast, jedne wyraźnie odstawały od innych. Raczej trzeba wspominać o...
imperium: "Pominięte jednostki" /
Centaury to w mitologii raczej krwiożercze bestie,a tylko w H3 występowały w Bastionie(Sylvan).
imperium: "Czy warto zakupić HVI?" /
Ja jednak poczekam na porządnego patcha, bo nie mam zamiaru użerać się z bugami (jak np. teraz w Skyrimie). Grę kupię na 100%, może dopiero jak wyjdzie pierwszy dodatek?
imperium: "Might And Magic: Clash of Heroes" /
Gra jest po prostu świetna. Niesamowicie wciąga, a sama rozgrywka jest genialna. Właśnie skończyłem kampanię i zaczynam drugi raz :D
PS. Słowo do malkontentów: Zagrać i dopiero psioczyć.
imperium: "Porady: Sylwan" /
Praktycznie zawsze grając Sylwanem (a gram bardzo często), wybieram Impregnowaną Strzałę i Impregnowaną Balistę. Czemu?
M[b]achiny Wojenne>Balista>Trójstrzałowa Balista>Impregnowana Balista + Płonące Strzały [/b]opcjonalnie. Niezbędna jest też [b]Magia Zniszczenia: [/b]ja...
imperium: "Najlepszy talent rasowy" /
Blood Rage rzadko przeważa zwycięstwie. Bonusy są całkiem spore, jednak trzeba nauczyć się je wykorzystywać.
Goblin dostaje punkt życia, +3 do obrony, nie ucieka , a wróg nie kontratakuje.
Centaur dostaje 6 do ataku, +2 do inicjatywy i maksymalne obrażenia.
Warmonger 8 punktów...
imperium: "Porady: Sylwan" /
Błąd , zgadzam się. Deszcz strzał wybieramy od razu.
imperium: "Mody do Heroes V" /
Witam.
W poprzednich postach znalazłem info o modzie, który przyspiesza turę przeciwnika komputerowego. Niestety nie mogę go namierzyć. Pomożecie?
imperium: "Heroes V - Tryumf czy Porażka?" /
Po kilku latach grania mam już jasny obraz tej części. Już samo to, że gram i ciągle wracam to triumf tówrców (Tribes of the East v3.1)
[b]Grafika[/b] przeciętna. Styl, stylem, ale to, że potrafi krzaczyć na potężnym sprzęcie, a nie oferuje fajerwerków uważam za porażkę. W...
imperium: "Mody do Heroes V" /
Ok, wielkie dzięki.
imperium: "Ulubiony zamek" /
Szkoda, że nie można cofnąć głosu :D Kiedyś wybrałem Dungeon i dalej uważam go za jeden z najlepszych miast, ale teraz wybrałbym zdecydowanie Sylvan. Potężne jednostki, szybkość, dobrze rozwinięta magia, impregnowane strzały i mściciel. To wszystko przeważa na korzyść elfów.
imperium: "Czy H4 została słusznie nazwana..." /
Inna, zgadzam się. Do rozgrywki nie mam większych zastrzeżeń, może oprócz braku ulepszeń jednostek. To był wielki krok w tył i niech nikt nie twierdzi, że jest inaczej. Najgorszym elementem gry była grafika. Plastelinowa, odpychająca i obleśna.
imperium: "Porady: Loch" /
Witam.
Po pierwsze nie zgadzam się , że minotaury są bezużyteczne. Podwójne uderzenie jest bardzo silne,a z ukąszeniem jaszczura tworzy dobry kombos. Do tego świetnie nadają się do osłaniania Wiedźm i eliminowania szarżujących jednostek.
Swego czasu dużo bawiłem się jak...
imperium: "Porady: Loch" /
No i jak to Tlalocu wyklucza się jedno z drugim? Po pierwsze napisałem, że minotaury nie są beznadziejną jednostką z czym się zresztą zgodziłeś. Po drugie napisałem wyraźnie, że buildy, które robiłem, robiłem dla zabawy w ramach testu i sprawdzania pewnych ustawień. Także...
imperium: "Komputer długo gra..." /
To jest największa bolączka HV. Mimo genialnej rozgrywki, przedłużające się niemiłosiernie tury komputera potrafią skutecznie zniechęcić do dalszej gry.
imperium: "Bonus na początku rozgrywki" /
Złoto - najgorszy wybór. Jedna kupka złota znaleziona na mapie rekompensuje nam cały bonus.
Surowce - na mapach, gdzie jest ich duży deficyt lub poziomie heroicznym jest to opcja do rozważenia
Artefakt - nieprzewidywalny bonus, ale i tak zazwyczaj bardziej przydatny niż dwa pozostałe.