Imperium

Behemoth`s Lair

[Heroes III] Horn of the Abyss (wersja ang 1.3)

Permalink

tak, być może nie próbowałem twojej opcjii, ale mam oryginał.
Spróbuję dziś zainstalować. Dzięki przyjaciele.

No i spróbowałem, efekty są takie, że nawet grzebiąc po kontach nie mogę dojrzeć tego edytora, da się być może go ściągnąć z internetu?

Najgorsza możliwość jest taka, że mam uszkodzoną wersję:( i muszę kupić nową hero 3

jeszcze takie jedno pytanie, heroes 3 - złota edycja będzie ko[color=red]mpatybilny[/color] z wogiem oraz hota?


Liczba modyfikacji: 3, Ostatnio modyfikowany: 4.12.2008, Ostatnio modyfikował: Filus

Permalink

Dzięki Pred!
Miło popatrzeć jak krasnale sobie dreptają :) Szczególnie spodobał mi się ten ze "strzelbą-toporkiem". Ale pozostałe też prezentują się bardzo dobrze. Bohater na mamucie (jak w H5) zawsze mi się podobał więc tu nie mam problemu. Zastrzeżenia mam tylko do machin oblężniczych - a zwłaszcza tej jednej. Jakaś przekombinowana. Natomiast pomysł z taranem - IMO świetny. Aha! Na litość! Co tam robi XXL?! Twórcy co prawda zapowiadali, że Kronwerk ma bazować na fortecy z H5 ale już takie bazowanie nie specjalnie mi odpowiada.

@Pred
Pierwszy link działa, jednak problem jest z drugim. Gdzie on jest? Bo ten co podałeś to jakiś MOD


Permalink

Ten nowy dodatek zapowiada się super.


Liczba modyfikacji: 3, Ostatnio modyfikowany: 9.01.2009, Ostatnio modyfikował: Nebirios

Permalink

Witam ponownie. Macie jakieś świeże newsy na temat dodatku?

Pred

To jest dzieło ich grafika
I jeszcze coś.Na ich rosyjskim forum znalazłem miasto krasnali i screny
pierwszy link to screeny a drugi to strona z screenami -
http://www.sendspace.pl/file/38vseIyA/
MoD - http://rapidshare.com/files/134475996/Mod.rar

Czy ten mod to na WoGa czy na SoDa?

Coś ostatnio ucichło na temat tego nowego dodatku.


Liczba modyfikacji: 3, Ostatnio modyfikowany: 18.10.2008, Ostatnio modyfikował: Szkielet

Permalink

Szkielet

Czy ten mod to na WoGa czy na SoDa?

Są to luźne defy jednostek. I do WoGu i w SoDzie da się podmienić.

Szkielet

Coś ostatnio ucichło na temat tego nowego dodatku.

Na Heroes Community pojawiły się nowe screeny. :)

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 27.11.2008, Ostatnio modyfikował: Dragonar

Permalink

Artarion

jeszcze takie jedno pytanie, heroes 3 - złota edycja będzie ko[color=red]mpatybilny[/color] z wogiem oraz hota?

WoG działa na złotej edycji, wiem bo grałem u siebie.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 4.12.2008, Ostatnio modyfikował: Filus

Permalink

I znów autorzy pokazali kilka elementów swojego projektu
http://heroescommunity.com/viewthread.php3?TID=26298&pagenumber=21

Znalazłem też trochę informacji o miastach:
Cove mają charakteryzować szybki atak i duże prędkości. Styl zamku to coś na kształt średniowiecznego portu a wojsko to zbieranina piratów i wszelkiego rodzaju potworów morskich - zapowiada się ciekawie :) Cove będzie głównym elementem pierwszej części dodatku.
Kronwerk - główną zaletą tej frakcji mają być runy. Ciężko powiedzieć czy będą one działały podobnie jak w H5. Ciekawostką jest to że w założeniach ta frakcja ma być pozbawiona istot latających. Budowle w zamku mają być w stylu romańskim a więc będą dość toporne. A jako, że chodzi o miasto z północy wspomniano też coś o iglo :P
Cathedral - Miasto fanatyków religijnych. Ich motto to "Cel uświęca środki". Główny nacisk położony jest na atak kosztem szybkości. Wygląd miasta ma charakteryzować architektura gotycka. Miasto będzie dostępne w trzeciej części dodatku.
Istnieje pewne prawdopodobieństwo powstania 4części dodatku zawierającej jeszcze jeden zamek :)

Garść innych informacji - niektóre już wymieniliśmy:
- Każde miasto ma otrzymać 3 jednostki alternatywne np. Pegaz/Satyr, Gryf/Pałkarz(?)
- Ponad 150(!) nowych artefaktów. Wiele z nich będzie częściami nowych zestawów :)
- Nowe zaklęcia - na razie planowane jest ich 12 np. Tenth Wave(dziesiąta fala?) czyli wodny odpowiednik armageddonu :)
- Dowódcy - ulepszeni i ponoć bardziej zbalansowani niż w WoGu
- Strażnicy miast - a raczej stolic bo tylko tam będzie można ich nająć. Jednostki pojedyńcze nastawione na obronę miasta
- Każde z miast będzie posiadać własne unikalne maszyny oblężnicze

Wszystko znaleźć można tutaj - przetłumaczone na polski przez google:
http://translate.google.com/translate?hl=pl&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fforum.df2.ru%2Findex.php%3Fshowforum%3D90&sl=ru&tl=pl&history_state0=

A pod tym adresem większość opublikowanych do tej pory screenów:
http://translate.google.com/translate?hl=en&langpair=ru|en&u=http://heroes-3-mods.narod.ru/skrins.html


Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 18.12.2008, Ostatnio modyfikował: Dagon

Permalink

Może zabrzmi to dosyć banalnie bądź na myśl przyjdą teksty tj. Co on ...?
Ale życie jest jedno :P
Zapowiedź "nowej" III jest w porządku, ale kiedy będzie wiadomo coś oficjalnie o wersjach beta itp.
Pamiętacie jak było z WoGiem?? Po dwóch czy trzech dniach już wyszły pierwsze łatki. Mam nadzieję, że projekt wchodząc w życie codzienne będzie pozbawiony przykrej choć ciekawej historii łatek i patchów już po pierwszych dniach "życia" .


Permalink

Oficjalne wydanie pierwszej części dodatku zostało zapowiedziane na zimę 2008/2009
Natomiast Spartak - jeden z członków grupy tworzącej HotA - na zadane mu pytanie kiedy dodatek się ukaże odpowiada: "Soon, very soon..." :)
A co do łatek, to nie mam nic przeciwko - będzie to tylko świadczyć o tym że autorzy nie porzucili swojego dzieła.


Permalink

Maszyny oblężnicze to jest to! Moim zdaniem istotnym brakiem H3 była obecność jedynie dwóch maszyn (bo trudno do takich zaliczyć namiot medyka i wóz z amunicją - nawet balista, choć w rzeczywistości jak najbardziej jest machiną oblężniczą, to w grze pełni funkcję dodatkowego strzelca). Podobno kuźnia w Forge miała produkować nowy rodzaj broni, ale cóż.


Permalink

Newsy! :)

> Zaktualizowano pierwszy post w temacie o HotA na Heroes Community. Znajdziemy w nim wiele informacji.

> Jak poinformował Darkmoon (członek HotA Teamu), HotA 1.0 beta zostanie wydana pod koniec lutego 2009 roku!

> Dodatek zostanie podzielony na trzy części, a w każdej znajdzie się jedno nowe miasto, nowe kampanie, artefakty, itd. W wersji 1.0 znajdziemy miasto The Cove, w wersji 2.0 The Kronverk, a wersji 3.0 miasto - The Cathedral.

Wygląda na to, że dodatek jednak wyjdzie - choć wydaje się to niemożliwe. ;)

Mam pytanie - czy dodatek będzie płatny, czy darmowy jak WoG? Czytaliście może coś o tym?

Permalink

To bardzo dobra wiadomość (prawie tak dobra jak to). Szczerze mówiąc to H3 potrzebuje w moim odczuciu trochę odświeżenia. A nowe miasta (na razie tylko jedno, ale ładnie wygląda - bardzo mi się ten screen z pierwszej strony podoba) - jak długo w WoG próbowali coś zrobić i nic. Podobnie z różnorakimi projektami, z których żaden jeszcze nie wyszedł, mimo iż ludzie robią je latami.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 5.01.2009, Ostatnio modyfikował: Invictus

Permalink

Drakolicz

Mam pytanie - czy dodatek będzie płatny, czy darmowy jak WoG? Czytaliście może coś o tym?

Nie będzie płatny. Autorzy gdzieś o tym pisali. Nie powiem Ci gdzie bo nie pamiętam, ale jestem tego pewien. Zresztą to by chyba podpadało pod jakiś paragraf.


Permalink

Dagon

Nie będzie płatny. Autorzy gdzieś o tym pisali. (...)

OK. Na Heroes Community, przed zaktualizowaniem tematu było napisane, że będzie płatny. Potem zdecydowali chyba, że jednak nie będzie i po aktualizacji informacja ta zniknęła.

Dodatek jest niesamowity. Nie dość, że dużo to jeszcze we wspaniałej jakości (aż 3 nowe miasta i duża ilość jednostek, a nie ma żadnych przekolorowanek i sklejanek )! Szkoda tylko, że miasto krasnali nie wychodzi pierwsze. Podobało mi się w Heroes V. Cóż - cieszę się, że WoGóle będzie jakieś nowe miasto. :)

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 5.01.2009, Ostatnio modyfikował: Dragonar

Permalink

//A propos tego, czy dodatek byłby płatny - absolutnie niemożliwe, gdyż prawa do Might and Magic posiada Ubi i jak wiadomo nie pozbędzie się ich z pewnością.
Jeśli chodzi o jednostki, to nie mogę powiedzieć, żeby mi się bardzo podobały, chociaż niewątpliwie są to co najmniej trzy kroki w przód w porównaniu z WoG. Za to podoba mi się projekt włączania do gry jako artefaktów przedmiotów z gier MM, a szczególnie z
Day of the Destroyer//. Nie tylko wyglądają one dobrze, ale jeszcze pozwalają grafikom bardziej skupić się na jednostkach.
A właśnie. Powiedzcie mi jak to jest, że WoG nie stworzył właściwie ani jednego stwora, który nie byłby sklejany z kilku innych, lub co gorsza tylko różniącego się jedynie kolorem, a twórcy HotA zrobili tych jednostek kilkadziesiąt? W czym rzecz? Oprogramowanie? Na pewno nie czas, bo ten atut ma po swojej stronie WoG - więc co?


Permalink

Invictus

Powiedzcie mi jak to jest, że WoG nie stworzył właściwie ani jednego stwora, który nie byłby sklejany z kilku innych, lub co gorsza tylko różniącego się jedynie kolorem, a twórcy HotA zrobili tych jednostek kilkadziesiąt? W czym rzecz? Oprogramowanie? Na pewno nie czas, bo ten atut ma po swojej stronie WoG - więc co?

Jestem przekonany, że od dawna (kilku lat) nad tym dodatkiem pracowała bardzo spora grupa osób, a gdy prace były już bardzo zaawansowane ogłosili światu nad czym pracują. Nie wierzę, że to wszystko zajęło jakiś rok, czy dwa. Miasta, jednostki, portrety bohaterów... Wszystko wygląda oryginalnie, profesjonalnie - a to przecież ogrom pracy - nad tym wszystkim musiała pracować grupa bardzo zgranych i utalentowanych ludzi. Zaznaczam, że te wszystkie rzeczy mają być dodane, a nie podmienione. Bardzo jestem ciekaw jak to będzie wyglądać i sprawować się w grze.

PS. Tak sobie pooglądałem screeny i pomyślałem... A co, gdyby się okazało, że w cały ten dodatek zamieszani są ludzie z NWC, którzy po latach zabrali się, aby odświeżyć jedną ze swoich najlepszych gier? ;)

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 5.01.2009, Ostatnio modyfikował: Fentrir

Permalink

Ja ponownie powiem - wygląda naprawdę nieźle.
Ale z ostatecznym osądem poczekam do momentu aż nie zagram.
Jestem bardzo ciekawy jak twórcy poradzą sobie z ballancem gry, czy ten nowy dodatek nie będzie troszkę przekombinowany - zupełnie jak wog...
Liczę tylko że wszystko pięknie się zacznie w lutym, a ktoś z naszych zrobi spolszczenie :).


Permalink

Szczerze im zazdroszczę.

Zrobili nowe zamki, jednostki, przedmioty, zmienili tereny. Zmian po prostu jest cała masa.
Udało im się przełamać coś co nikomu się nie udało. Zrobili zamki.

Mogę im tylko gratulować sukcesu, dzieki nim Heroes III pożyje dużo dłużej.


Permalink

Fentrir

PS. Tak sobie pooglądałem screeny i pomyślałem... A co, gdyby się okazało, że w cały ten dodatek zamieszani są ludzie z NWC, którzy po latach zabrali się, aby odświeżyć jedną ze swoich najlepszych gier? ;)

Raczej nie. Ci goście, którzy to robią są Rosjanami. No, a przynajmniej piszą po rosyjsku na rosyjskim forum. Byłoby bardzo dziwne, gdyby byli członkowie NWC używali języka rosyjskiego przy produkcji nowego dodatku.