Imperium

Behemoth`s Lair

[Heroes III] Horn of the Abyss (wersja ang 1.3)

Permalink

*EDIT BY HELLBURN*
Źródła informacji:
Archiwalny wątek Horn of the Abyss na Heroes Community
Horn of the Abyss - oficjalny temat na Heroes Community
Horn of the Abyss - oficjalne forum HotA (język rosyjski)
Horn of the Abyss na Kwasowej Grocie

Pełny changelog HotA

Przystań - strategie oraz taktyki

Horn of the Abyss - download:
Mirror 1, Mirror 2, Mirror jaskiniowy, Mirror grotowy

Raportowanie dla HotA Crew:
Graficzne niedociągnięcia
Bugi
*EDIT BY HELLBURN*

*oryginalny post*
Znalazłem w sieci ciekawe informację na temat nowego dodatku o nazwie
"Heroes of Might & Magic III: Horn of the Abyss". Podobno pomysł jeszcze nie upadł ale dokładnie tego nie wiem. Wszystkie Informację na tej stronie:

http://heroescommunity.com/viewthread.php3?TID=26298&pagenumber=1


Liczba modyfikacji: 6, Ostatnio modyfikowany: 2.01.2015, Ostatnio modyfikował: Hellburn

Permalink

Na początku myślałem, że znowu ktoś zapowiedział jak to stworzy wspaniałe dzieło...i na tym się tylko skończy.
Pomyliłem się. O rany! O_o
Na razie przejrzałem tylko obrazki i... COŚ PIĘKNEGO!
Jurto cały ten topic bedzie "mój". Bo myślę, że warto się tym zainteresować. Dzisaj już niestety nie mam siły.

@Nev
dzieki za linka :)


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 29.07.2008, Ostatnio modyfikował: Dagon

Permalink

Mi projekt znany jest już od kilku miesięcy, ale prawda jest taka bez nowego WoGa lub VCMI również i ten dodatek jest skazany na fazę projektów(tylko).

Temat do przeniesiena do działu o WoG.


Permalink

A czemóż to? Właśnie przeczytałem cały topic i nie znalazłem tam żadnej wzmianki jakoby ten projaket był w jakikolwiek sposób uzależniony od WoG'a czy VCMI. Bazuje tylko na zmienionym kodzie WoG'a(albo coś w tym stylu - nie wiem dokłanie na jakiej zasadzie działa WoG)ale w założeniu ma to być osobny dodatek wymagający tylko SoD.
Z tego co jest napisane na HC to twórcy są teraz głównie na wakacjach(w sumie co się dziwić) ale prace nie zostały przerwane. A po obejrzeniu screenów to wątpię aby projekt został zawieszony - zbyt wiele pracy zostało w to włożone.
- złamany limit 255 jednostek!
- 3 nowe miasta!
- sami przeczytajcie ILE artefaktów
- nowe(nie-przekolorowane, nie-posklejane) potwory
- kampanie
- zachowane najlepsze WOGifikacje
- alternatywne ulepszenia rodem z H4
HotA może być wspaniałym powiewem świeżości dla H3 jakim WoG nigdy dla mnie nie był. Osobiście jestem naprawdę dobrej myśli bo nie wygląda mi to na kolejne czcze obietnice.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 30.07.2008, Ostatnio modyfikował: Dagon

Permalink

Łał, to chyba najpiękniej wyglądający zamek na mapie. I ten gostek z wilkiem na pewno był trudny do zanimowania. Chciałbym żeby coś z tego jednak wyszło, choć wątpię.


Permalink

No, no, jestem pod wrażeniem. Nareszcie ktoś podszedł do sprawy poważnie, pomyślał chwilę, zanim rzucił się do robienia i doszedł do tego - nie wiedzieć czemu - powalająco trudnego wniosku, że nowe grafiki do HoMM3 należy robić w 3D, a nie wycinać, wyklejać i kolorować. Jeżeli poradzą sobie z graniczeniami technicznymi przy przerabianiu silnika H3 (ciekaw jestem, jak znieśli ograniczenie ilości jednostek - musieliby do tego zmienić format map i DEFów, albo zmusić silnik gry żeby jako jednostki traktował całkowicie nową klasę obiektów, oba zadania niebanalne), to może wyjdzie im coś sensownego.


Permalink

Ale bez zapożyczeń się nie obeszło...wieża z trzeciego screena to wieża Sajkisów z Alien Nations 2 :)
Anyway, z niecierpliwością oczekuję na ten nowy dodatek.


Permalink

Dagon

A czemóż to? Właśnie przeczytałem cały topic i nie znalazłem tam żadnej wzmianki jakoby ten projaket był w jakikolwiek sposób uzależniony od WoG'a czy VCMI. Bazuje tylko na zmienionym kodzie WoG'a(albo coś w tym stylu - nie wiem dokłanie na jakiej zasadzie działa WoG)ale w założeniu ma to być osobny dodatek wymagający tylko SoD.
..............................
HotA może być wspaniałym powiewem świeżości dla H3 jakim WoG nigdy dla mnie nie był. Osobiście jestem naprawdę dobrej myśli bo nie wygląda mi to na kolejne czcze obietnice.

No więc tak, ekipa tworząca HotA NIE ma kodu źródłowego, do tego trzeba cholernie zdolnego programisty(ów) i kupy czasu. Sam wiem o co chodzi bo jestem w TI team, też były próby uzyskania kodu i nic z tego.
Więc ten projekt bez nowego Woga czy VCMI będzie tylko podmianą. A prawda jest taka, w WoG teamie też nie mają kodu, a pracują na modowaniem H3 od dawna, a ekipa VCMI buduje swój dodatek od nowa, tworząc jakby kopię gry, tak by ominąć ograniczenia z orginału.


Permalink

Nic nowego – o Hocie wiadomo już od dawna, ale lepiej późno, niż później.

Jak zobaczyłem na HC nagłówek o kolejnym dodatku, to zacisnąłem szczękę i chciałem już uciec za potrzebą. Kiedy zobaczyłem pierwszego screena, z wrażenia łyknąłem spowrotem.

Nareszcie ktoś profesjonalnie się wziął za rozbudowywanie H3. Jestem po niemałym wrażeniem i wróżę temu projektowi sukces, podobnie jak VCMI (btw: wie może ktoś, co znaczy ten skrót? :-P). Co prawda widać, że modele i tekstury były robione przez zupełnie innych grafików niż ci z NWC, ale sam fakt, że powstało ich tak dużo, są robione od zera i prezentują się znakomicie toto już jest coś. A nawet tuzin cosiów.

Szkoda tylko, że z takimi możliwościami nie zabrali się za Forge’a. :-P


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 16. września, Ostatnio modyfikował: Tarnoob

Permalink

Czekam z utęsknieniem do 2009 roku. Do tego czasu będe grał w HV.


Permalink

No proszę, jaki fajny akcent się szykuje :)
- nowe frakcje będą posiadały swoje unikalne maszyny oblężnicze. Z tego co się orientuję, Piraci(Cove) dostaną armatę. Natomiast Krasnale(Kronverk)... hmm... ciężko mi to nazwać. Też rodzaj armaty z tym, że strzelającej pionowo w górę :)

Ciekaw jestem czy "stare"(brzydkie, brudne, już nikomu nie potrzebne :P) katapulty dla standardowych frakcji przejdą jakąś metamorfozę?


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 4.08.2008, Ostatnio modyfikował: Dagon

Permalink

Dagon

Natomiast Krasnale(Kronverk)... hmm... ciężko mi to nazwać. Też rodzaj armaty z tym, że strzelającej pionowo w górę :)

Moździerz?


Permalink

O!
Moździerz pasuje jak ulał :)
Dzięki!


Permalink

niech oni nie przesadzają z tymi bajerami oni tylko powinni dodać czary jednostki zdolności i zamki.


Permalink

Może by tak pomyśleć o HP dla murów, wież i bramy, jak to jest w HV. Wtedy katapulta byłaby siłą rzeczy najsilniejsza, lecz trzebaby ją zakupić. Np można by było ją kupić w każdym mieście, za powiedzmy 5 000 złota. Wtedy hirek musiałby się zaopatrzyć w sprzęt, jeśliby planował oblężenie, albo brać jednostki jako mniej konwencjonalny sposób kruszenie murów. Byłoby tak trochę bardziej realnie. Co wy na to?


Permalink

Szkielet

niech oni nie przesadzają z tymi bajerami oni tylko powinni dodać czary jednostki zdolności i zamki.

O to sie nie martw to też będzie. ;)

Kaco

Może by tak pomyśleć o HP dla murów, wież i bramy, jak to jest w HV. Wtedy katapulta byłaby siłą rzeczy najsilniejsza, lecz trzebaby ją zakupić. Np można by było ją kupić w każdym mieście, za powiedzmy 5 000 złota. Wtedy hirek musiałby się zaopatrzyć w sprzęt, jeśliby planował oblężenie, albo brać jednostki jako mniej konwencjonalny sposób kruszenie murów. Byłoby tak trochę bardziej realnie. Co wy na to?

Pomysł niezły ale mozna by go trochę zmodyfikować, zresztą o ile sie orientuje pozostaje to w sferze marzeń.


Permalink

Kiedy to się pojawi, ściągnę, zainstaluję i pogram. Ale obawiam się, że skończy się to tak jak moja przygoda z WoGiem - na reinstalacji Herosa III. Tym niemniej życzę powodzenia twórcom!

Permalink

A co, tak trudno zainstalować WoGa, nie psując przy tym oficjalnego H3?


Permalink

Koledze chodziło chyba o to, że WoG nie za bardzo mu się podobał...
Swoją drogą, przeca można zaznaczyć opcyję "Odznacz wszystko"...


Permalink

Zainstalowałem WoGa i przez póki w niego grałem, było OK, ale kiedy wróciłem do SoDa, wszystko zaczęło się psuć :/