Ja kupuje bohatera z tego samego zamku co ja, biore od niego armię i albo go kasuje lub zbieram nim zasoby.
Tawerna - jakie dodatkowe zastosowania?
Bystrzak, nie ma co. W teorii i w praktyce każdy tak robi, nieprawdaż?
Ale nie rozumiem jaki sens ma kasowanie bohatera skoro może sobie chodzić i odkrywać tereny a na dodatek za głównym Hirkiem zbierać np. kopalnie, zasoby i tylko skrzynki oszczędzać... O karczmie się nie wypowiadałem. Oczywiście by zakupić Bohatera, czasem zerknę kto ma najwięcej miast, ale jak większość wolę gildie wolnostojące... Pogłoski to nic atrakcyjnego, czasem pisze np. w jakiej części świata znajduje się przenajświętszy graal(gdyby czepiać się obrazka to arka przymierza), tak to nic pożytecznego, jedynie drobne urozmaicenie gry! Pozdrawiam!
Karczma wolnostojąca... hmmm... przydatna rzecz, ale wyłącznie w specyficznych przypadkach. Lądujemy na obcej wyspie, patrzymy karczma, no to hop kupujemy "zestaw" szpiegów. W pojedynkę (scenariusze) czasem przydatna, aby nająć roboli do zbierania surówki i innego dziadajstwa :) Przydatność wolnostojącej karczmy zależy od jej strategicznego położenia. Co do samej karczmy zamkowej, no cóż, każdy jest na nią skazany, czy tego chce czy nie :P
Volkolak /
Tawerna czy karczma, jak ją nazwałeś jest bardzo potrzebna. Ja zawsze gram minimum dwoma bohaterami. I tak jeden wędruje i walczy, a drugi (wynajęty w tawernie) pilnuje miasta albo zbiera zasoby. Można też uzyskać ciekawe informacje od oberżysty. Poza tym, co to za gra fantasy bez tawerny? :D
Tarband /
Po za tym bez karczmy nie da się budować rady miasta. więc kiepsko ze złotem na niektórych mapach.
Pozdrawiam Namariee
Mantykor /
1. Możliwość kupowania nowych bohaterów.
2. Zwiększa morale garnizonu o +1.
3. Udostępnia budowę Rady Miasta.
4. Udostępnia pogłoski zmieniające się co tydzień (przydatne są tylko te mówiące o graczach czy graalu - raz nawet dzięki temu znalazłem ten artefakt).
5. Udostępnia gildię złodziei, również przydatną w szczególnych przypadkach.
6. Jak każdy budynek zwiększa obrażenia od wież obronnych.
7. Jest tania
Tak, jest to dobry budynek :)
Tarnoob /
O tym, że każdy budynek zwiększa obrażenia wieżyczek, nie wiedziałem. Brzmi intrygująco. Mógłbyś sprecyzować?
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 14.01.2012, Ostatnio modyfikował: Tarnoob