Witam.
Zrobiłem własny Template i nie mam pojęcia gdzie go mogę wrzucić wiec uznałem, że zrobię to tutaj. Sam schemat przedstawia się następująco https://plus.google.com/u/0/photos/photo/105645339994259534106/6663570257599661602?authkey=CJmT-_yD8KW2KQ
Ogółem jest to mirror. założenia były takie, że każdy ma najpierw do pokonania 3 Ai a dopiero na końcu może przejść do przeciwnika przy czym każda strefa się czymś wyróżnia. Od naszej początkowej strefy możemy przejść do strefy z conflux kopalniami i jakimiś szybkimi sposobami na kase typu krypta dwarven treasury lub churchyard lub możemy przejść do strefy gdzie może się pojawić do 3 siedlisk t5 lub do kompa. Dalej mamy strefę z siedliskami t6 i t7 oraz strefę z dungeonem i puszkami z expem oraz przejście do następnego Ai od którego z kolei możemy przejść do strefy z bankami, strefy ze zwiększoną szansą na relikty i potężne artefakty i do ostatniego Ai z którego jest przejście do strefy z topkami i do strefy gdzie można zdobyć błękitne kryształowe i inne smoki i z tych 3 ostatnich stref można już przejść do przeciwnika na bitkę. Pomysł był taki żeby od samego początku było dużo opcji i duże tępo, oraz żeby były jak najbardziej wyrównane szanse (brak sytuacji ze ktoś przegrał bo nie miał ziemi przez długi czas). Oczywiście jeden z graczy ma od razu trudniej bo po jego stronie jest orange Ai co od razu skazuje go na porażkę kappa.
dobra rozgadałem się tu macie linka to mapki jeśli by coś nie działało proszę pisać ewentualnie mogę na pocztę wysłać, gdyby ktoś chciał wypróbować. Wszelkie uwagi poprawki mile widziane.
https://uploadfile.pl/pokaz/1660713---qgtp.html
Template
Taro /
Jeżeli masz fejsa to grupa "Jak będzie w Erathii - sekcja Pvp" jest najlepszym miejscem by szersza publiczność się o nim dowiedziała.
Bez Komentarza - mój kanał na youtube.
pulek6 /
O dziekuje bardzo.
Drajner /
Bardzo ciekawy template. Dzięki dużej ilości atrakcji i twojemu opisowi można się sporo nauczyć o robieniu templatów, jeśli się go obejrzy w edytorze.
pulek6 /
Ciesze się, że się podobało.