Heroes XI Inny wymiar
Zasoby w grze
Minerały - służą do robienia budynków
Grzyby - służą do odwirusowania ciał
Prąd - służy do amunicji broni
Respekt - służy do zwiększania dyplomacji
Woda - służy jako mana do magii
Gaz boski - służy do regeneracji
Benzyna - służy do zwiększenia pkt. ruchu pojazdów
Podniecenie - zwiększa rekrutacje
Zamiast wierzchowca będzie pojazd
Doświadczenie zamiast za śmierć otrzymujemy doświadczenie w ilości pkt. życia jedn. które się
do nas przyłączyły (z rekrutacji i dyplomacji)
Miasta:
Dobre
Mineral - miasto mineralnych golemów
Bohater
Argonauta
pojazd Statek UFO
Talent rasowy - mineralizacja (twardsze mury miasta i katapulta)
Jednostki:
1 Wózek przewozowy
2 Osadnik z dystuptorem (rozrywaczem skał)
3 Żołnierz przyszłości
4 Golem z Wapienia
5 Elf Światła
6 Olbrzym Kryształowy
7 Statek mineralny
8 Mineralny Smok
Kampania:
1. Elfy Światła od dawna już szukają domu dla swoich
z dala od dzikiej galaktyki drogi mlecznej.
Postanawiają się udać do Andromedy.
Najpierw trzeba uzbierać na paliwo.
Czyli zbieramy prąd i benzynę.
2. Lądujemy na obcej planecie tam musimy
zmagać się z tamtejszą florą lub fauną
w sc. wybieramy miasto przeciwnikowi (może być dowolne ale nie mineral)
3. Trzeba zbudować Cud i nie dać się zabić przeciwnikowi (o frakcji z 2 sc.)
Cud usuwa z planety resztki przeciwnika i elfy światła świętują zwycieństwo.
Złe
Insektopolis - miasto Owadzich jednostek
Bohater
Władca Roju
pojazd Mechaniczny Komar
Talent
Masowe łowy (zwiększony atak i obrażenia)
Jednostki:
1 Muszy zwiadowca
2 Termit tunelotwórczy
3 Hodowca grzybów
4 Żołnierz roju
5 Moważky (Modliszkoważka)
6 Królowa Roju
7 Olbrzymi Skorpion
8 Olbrzymi Pająk
Kampania:
1. Zuchwały napad na Insektoidy Obcego Nostromo spowodował
że nie ma już dla nich przyszłości.
Albo dołączą do Obcego Nostromo, albo muszą uciekać.
My wcielamy się w uciekinierów do Andromedy.
W sc. mamy wydobyć odpowiednią ilość gazu boskiego i wody
2. W andromedzie zastają nas wielkie dinozaury.
Musimy się przed nimi obronić nim nasi robotnicy
przekopią tunele w głąb lądu i będziemy bezpieczni.
3. Okazało się że pod ziemią jest miasto mineral
aby być całkowicie bezpiecznym trzeba zawalić ich tunele.
Neutralne
Tau - miasto Robotów i Potomków Prottosów
Bohater
Oświecony
Pojazd Statek transportowy
Talent
Bibliotekarz (Zwiększona siła czarów i tańszy ich koszt)
Jednostki:
1 Holocron
2 Sonda wydobywcza
2 Sonda Gąsienicowa
3 ELf Prawdy (fioletowoskóry)
4 Taurianin
5 Cyklobot
6 Archon Energii
7 Mroczny Archon
8 Thanos
Kampania:
1. Prottosi nie dają sobie rady z Zergami. Niszczą kolejne
swoje światy. Wreszcie postanawiają udać się
do andromedy innej galaktyki gdzie znajdą spokój.
Naszym zadaniem będzie bronić przed Insektopolis które
chcę nas pokonać. Przez ten czas mamy uzbierać minerały i boski gaz.
2. Lądujemy na nowym świecie, okazuje się on zamieszkany przez dinozaury.
Z tego powodu musimy je pokonać żeby żyć spokojnie.
Po pokonaniu dowiadujemy się że zesłaliśmy na siebie gniew Władców dinozaurów..
Musimy wracać do drogi mlecznej.
3. Wysyłamy bohatera z thanosem na zwiady gdzie bytu wylądować w drodze mlecznej.
To zsyła na nas gniew miasta Mineral.
Po wygranej rozpoczynamy kolonizacje.
Złe
Jungle - miasto Dinozaurów
Bohater
Władca dinozaurów
Pojazd Pterodron
Talent
Straszenie (powoduje osłabienie czarów wroga i brak kontrataku)
Jednostki:
1 Pachycefalozoaur
2 Parazaurolof
3 Triceratops
4 Stegozaur
5 Ankylozaur
6 Diplodok
7 Tyranozaur
8 Spinozaur
Kampania:
1. Dr Dinozaur od dawna bada dinozaury, wykrywa przy okazji anomalie
w białych dziurach na andromedzie (gdzie żyją). Musi zatkać dziury
nim będzie za późno. W tym celu zbieramy minerały na rakiety
tamujące oraz grzyby żeby działały).
2. Okazało się że przyszła grupa nowych osadników są to miasto mineral i miasto
owadopolis. Musimy ich pokonać
a) Mineral
b) Owadopolis
W obu wypadkach będzie na pomagało Miasto Mountain
3. Okazało się że przybyli kolejni intruzi miasto Acid i Zet
Musimy więc wyeliminować
a) Acid
b) Zet
Po świętujemy Dr. Zaur rozdaje kryształy mocy dinozaurom
Dobre
Mountain - miasto mieszkańców Gór
Bohater
Dobromir
Pojazd - Piechotą
Talent
Drogomistrz (więcej pkt. ruchu i możliwość przejścia przez przeszkody)
Jednostki:
1 Kamyk drogotwór
2 Rusałka
3 Hyjada (nimfa rzek)
4 Hamadiada (drzewa driada)
5 Żubr
6 Wielki Orzeł
7 Czysta Panienka
8 Bóstwo Gór
Kampania:
1. Dante dowiedział się że podobno istnieje Piekło postanawia je odwiedzić.
Lecz za jego zuchwałe wtargnięcie porywają mu Lilith ukochaną.
Grany więc tajemniczym Duchem Świętym i mamy odzyskać lilith z piekła.
2. Piekło pootwierało bramy i wchodzi do świata mountain.
Musimy je zamknąć.
3. Musimy się zakradnąć do kwasowego oceanu i znaleźć Boskie Źródełko.
Tym sposobem zamienimy planetę Ziemie z krwawego oceanu w bujny
las przyjazny górskim istotą.
Na koniec wlewamy źródełko do oceanu benzyny na Ziemi kończąc epokę
roślin czerwonych na ziemie. Rośliny kamienieją do zielonych.
Wreszcie ludzie z andromedy mogą zamieszkiwać Ziemie.
Neutralne
Acid - miasto Kwasowego Oceanu (z boskiego gazu - vespin gas)
Bohater
Wojownik mocy
Pojazd Skuter antygrawitacyjny
Talent
Moc (Może przesuwać jednostki na polu bitwy jak pionki, im wyższy level tym więcej przesunięć)
Jednostki:
1 Kwasowy Glut
2 Zielony Gnom
3 Zielony Goblin
4 Zielony Ork
5 Zielony Ogr
6 Kwasowy Warg
7 Kwasowy Smok
8 Rancor
Kampania:
1. Zielone Goblinoidy od wieków użytkują ocean kwasu. Niestety ten się wyczerpał.
I został zastąpiony słoną błękitną wodą. Z badań wojowników mocy w zaświatach
można znaleźć niebo z boskiej cieczy.
Musimy uzbierać odpowiedni respekt żeby duchy wskazały nam portale do nieba.
2. Jesteśmy w niebie. Okazuje się że żyję tu kilka plemion niechętnym tubylcom.
Naszym zadaniem jest zjednoczyć wszystkie plemiona. Najlepiej dyplomacją.
3. Miasto Ta, Mineral, Owadopolis i Zet chcę wydobyć boski gaz z oceanu.
Musimy obronić się przed nimi. Zet dochodzi ostatnie.
Po nim Zerator staje się Istotą Kosmosu i przechodzi na naszą stronę.
Złe
Blood - miasto Krwawego Oceanu z roślinami drapieżnymi
Bohater
Demomaniak
Pojazd Pierścień teleportacyjny
Talent
Wojenna obręcz (warframe - pozwala opancerzyć jedn. większa obrona i wytrzymałość)
Jednostki:
1 Rosiczka
2 Pomidorowy Wampir
3 Dusikrzew
4 Demon Agony
5 Czerwona Żądłorośl
6 Scarlacc
7 Diabelska Manta (Planta)
8 Krwawa Pani
Kampania:
1. Z powodu licznych wojen z Geniuszami Piekło opustoszało. Zostały tylko drapieżne
roślinny i ocean krwi. Coś trzeba zrobić żeby wydostać się z tej umierającej krainy.
Gramy Demomaniakiem który szuka kuli fermentu. Mamy ją znaleźć w piekle nie dając
się zjeść przez roślinny. Kula zamieni krwawy ocean w ocean benzyny. Będący początkiem
większego planu.
2. Teraz kiedy mamy benzynę musimy znaleźć klientów. Ci zapłacą nam w minerałach dzięki
czemu będziemy mogli zrobić teleport który zabierze nas na inny świat poza drogą mleczną
która jest już zajęta.
3. Teleportujemy się na świat andromedy. Tam okazuje się że są dinozaury, na dodatek
przybyli za nami miasto Montain które nie zgadza się na uwolnienie demonów z piekła.
Aby wygrać musimy sporządzić Fiołkę demonicznej krwi. A następnie zatruć nią
źródła wody w krainie dinozaurów. Efektem jest zmiana ich ubarwienia na czerwony.
4. Zmiana dinozaurów ściąga na nas miasto Acid. Musimy go pokonać jeśli chcemy w ogóle
myśleć o pozostaniu na tym świecie.
Neutralne
Zet - miasto Zetów zwanych szarakami (grays)
Bohater
Omnibus
Pojazd - Reticulański Frachtowiec
Talent
Pocieszenie (Zwiększa morale i szczęście co daje dodatkowe ruchy i mniejsze obrażenia od wrogów)
Jednostki:
1 Mikrozet
2 Reticulan
3 Mangowiec Turysta
4 Mangowiec Pielęgniarka
5 Mangowiec Policjant
6 Statek Kosmonidzki
7 Olbrzymi Zet
8 Zeator
Kampania:
1. Zeta Reticuli od czasu Mangowców jest przeludniona. Aby przeżyć musimy znaleźć
nową kolonię. Niestety cała galaktyka jest już podzielona.
Szansą okazuje się Andromeda.
Zbieramy Minerały i Wodę na statki kolonizacyjne.
2. a) Wcielamy się w niejakiego Hero i organizujemy lot do andromedy.
Na miejscu musimy pokonać tamtejszą przyrodę lub się do niej dostosować.
b) Wcielamy się w Zeta Najwyższego i musimy zdobyć jak największy respekt
aby przekonać jak największa ilość Zetów do służenia w armii Imperium Człowieka.
Równocześnie trzeba osiągać jak największe powodzenie dla większej rekrutacji
3. Tajemniczy Pajęczy Overmind zaatakował miastem Owadopolis planete
Zetów. Musimy zorganizować ewakuację cywilów na andromedę i imperium.
Oraz pokonać Pajęczego Overminda wraz z Owadopolis.
4. Zet Najwyższy chcę mieć pod soba miasto Blood. W tym celu hodujemy
mieszkańców miasta Zet. I atakujemy miasto Blood. Po zajęciu tych miast
Zet Najwyższy zmienia się w Kreatora i zmienia Zety w Impy.
Z taką armią wyrusza do piekieł Ashanu głównej osłony Stolicy Imperium Smoka
w powierzchni Ashanu. w misji mamy sojusznika miasto Mineral
5. Kreator dowiaduje się że Goblinoidy są po ich stronie. Aby ich ulepszyć
udaje się wraz z Zetami do andromedy na planetę kwasowego oceanu.
Aby wydobyć go na gaz boski. Musimy zdobyć wszystkie źródła boskiego gazu.
Na koniec dowiadujemy się że kreator stał się Istotą Kosmosu i już nie potrzebuje
Zetów. Pozdrawia ich dziękując za współpracę.