Imperium

Behemoth`s Lair

Zamki na wodzie

Permalink

Witam! Pracuję nad bardzo ciekawym projektem mapki do HoMM3 HotA. Ideologią jest mapka która nie posiada ani jednego skrawka lądu, całość rozgrywana jest tylko i wyłącznie na wodzie która jest wszędzie. Występuje jednak pewna komplikacja. Nie wiem jakim cudem developerzy z HotA crew są w stanie "kłaść" zamki na biom wodny, jeśli ktokolwiek wie jak to możliwe prosiłbym o wytłumaczenie tego procesu. ;)
Załączam zdjęcie demonstrujące o co dokładnie mi chodzi.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 27.10.2017, Ostatnio modyfikował: Rakso

Permalink

Przede wszystkim jakie jest źródło tego screena? Jakiś konkretnie scenariusz, kampania, czy to obrazek ze strony twórców moda? Bo jeśli to drugie to może być funkcjonalność planowana, albo odrzucona.

PS. Kiedy wyślesz poprawiony Beltway?


Permalink

Kampania z dodatku HotA zatytułowana "Horn of the Abyss", misja druga, wymiar wody, miasto nazywa się Coralgate i zdobycie go jest głównym celem misji. Jest to niejedyny trick twórców HotA crew, odkrywając całą mapę można spostrzec miasta zbudowanie klasycznie na czarnej powierzchni oraz specjalne tereny w podziemiach wychodzące poza ściany, ciekawe jak oni to robią. ;)

Pewnie, wrzucę pod koniec weekendu zaktualizowaną wersję Beltway, była to taka tam tylko wstępna mapeczka więc nie za bardzo przywiązywałem do niej uwagi, coś tylko jeszcze dogrzebałem. Mam plany na coś znacznie większego, obecnie zajmuję się fabularną rozmiar G. Tworzenie jej zajmie mi z dobre kilka lat włącznie z testowaniem, tym razem dokładnym.

Permalink

W takim wypadku należałoby poprosić kogoś o wyciągnięcie tego scenariusza z kampanii i umieszczenie gdzieś gdzie byłby dostępny. Może wystarczyłoby kopiuj/wklej zamku. Ostatecznie jako twórcy dodatku mogą zmieniać właściwości obiektów, a że mogą modyfikować możliwość umieszczania rzeczy na różnych rodzajach terenu wiadomo - raf w HotA nie można umieszczać na lądzie, choć wcześniej się dało.


Permalink

To proste. Robisz dwie mapy. Jedna tylko woda, druga normalna. Następnie kopiujesz powierzchnię mapy normalnej na tej wodnej. I wszystko jest na wodzie.To jest opcja w edytorze WoG.