Imperium

Behemoth`s Lair

[Heroes III] Wymyślamy bohaterów

Permalink

Ostatnio gadałem z Mateuszem i okazało się, że obaj w dawnych czasach wymyślaliśmy własnych bohaterów do h3. Często były to alter ego naszych znajomych, z których robiliśmy sobie jaja. Chciałbym aby inni podzielili się swoimi pomysłami, jeśli kiedyś takie mieli lub wymyślili coś ciekawego. Nie ma wytycznych. Mogą to być ciekawi taktycznie bohaterowie. Lub totalni nieudacznicy, których nikt nie wybierze :D Ode mnie:

1) Milosz - strażnik, specjalność: centaury, umiejętności: nawigacja, logistyka.
2) Jon - kleryk, specjalność: chłopi, umiejętności: finanse, magia wody, czar: błogosławieństwo.


Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 9.02.2014, Ostatnio modyfikował: Hellburn

Permalink

Haller - rycerz, specjalność: anioły, umiejętności: finanse, logistyka
Romuald - władca bestii, specjalność: rozbójnicy, umiejętności: atak, magia wody, czar: magiczna strzała
Krein - elementalista, specjalność: żywiołaki ziemi, umiejętności: magia ziemi, talent magiczny, czar: implozja


Permalink

Też zastanawiałem się nad podobnym tematem, ale uznałem, że lepiej tego nie robic. No, ale skoro już powstał, to chętnie się udzielę (ty i Erenol moglibyście dodac jeszcze biografie i co robią te specjalizacje). Z tymi chłopami to przesadziłeś totalnie ;) , a ty Erenol - z tą Implozją (YEAH!!!).

Oto moje projekty:
- Manoach (władca bestii bez księgi zaklęc, mężczyzna, gnoll); Zdolności: Płatnerz i Znajdowanie Drogi (poziomy podstawowe); Specjalnośc: zwiększa umiejętnośc Znajdowanie Drogi o 5% za każdy poziom doświadczenia; Biografia: Manoach zawsze żałował, że istnieje tak wiele obszarów na świecie, gdzie nie dotarła w ogóle cywilizacja Tatalii. Przez wiele lat projektował i nadzorował budowę dróg w najdalszych rejonach bagnistego państwa. Znany z wielkiej odwagi, potrafi zapuścic się w najniebezpieczniejsze zakątki Antagarichu, by niczym pionier utorowac drogę dla tataliańskich potomnych.
- Linia (wędrowiec, kobieta z księgą zaklęc, żywiołak burzy); Zdolności: Łucznictwo i Taktyka (poziomy podstawowe); Specjalnośc: Taktyka zyskuje dodatkowe dwa pola na początku bitwy do wykorzystania dla ustawienia jednostek; Czar początkowy: Przyśpieszenie; Biografia: Nikt nie zna prawdziwego imienia tej destrukcyjej i gwałtownej (nawet jak na żywiołaka burzy) kobiety. Zyskała swój przydomek na skutek szybkich i efektownych bitew, jakie stoczyła w wojnie o Ostrze Armagedonu; linie obronne dowodzone przez tę żywiołaczkę były nie do przebicia, za to same często pierwsze uderzały na szeregi nieprzyjaciela.
- Birghan (alchemik z księgą zaklęc, mężczyzna, dżinn); Zdolności: Finanse i Szczęście (poziomy podstawowe); Specjalnośc: stała premia +1 do szczęścia, oddziały bohatera są odporne na zaklęcie Pech; Czar początkowy: Przyśpieszenie; Biografia: Birghan jest jednym z ostatnich przedstawicieli rasy Haraemeli - dżinnów obdarzonych zdolnością odpierania nieprzyjemnych przygód życiowych. Gdy pewnego razu czarnoksiężnik Jaegar urządził im pogrom przy pomocy potężnego artefaktu Zakrzywiacza Haraemeli; skażony jego złą mocą Birghan utracił wiele ze swej rasowej aury, jednak przeżył i usiłuje zaaklimatyzowac się w nowym otoczeniu bracadzkich alchemików.
- Sanamia (mag bitewny z księgą zaklęc, człowiek, kobieta); Zdolności: Mądrośc i Odkrywanie (poziom podstawowy); Specjalnośc: otrzymuje dodatkowe trzy kumulujące się punkty odkrywania; Czar początkowy: Błogosławieństwo; Biografia: Sanamia urodziła się na Enroth, gdzie wzięła udział w wojnie o panowanie nad tym kontynentem po stronie lorda Alamara, a następnie króla Archibalda Ironfista, po czym wyjechała na Antagarich w poszukiwaniu nowych wrażeń. Polubiła wędrowniczy tryb życia krewlodzkich barbarzyńców, chociaż nie skorzystali z jej sposobu na wyostrzenie zmysłu wzroku tak, aby sięgał on znacznie dalej, gdyż preferowali własne, zdobyte doświadczeniem zdolności.
- Fireman (czarnoksiężnik z księgą zaklęc, mężczyzna, troglodyta); Zdolności: Nauka Czarów i Magia Ognia (poziomy podstawowe); Specjalności: Potrafi uczyc różnopoziomowych zaklęc bohaterów, którzy nie posiadają nawet zdolności MądroścCzar początkowy: Kula Ognia; Biografia: Czarnoksiężnik i troglodyta to dosyc niebezpieczne połączenie, które może doprowadzic do wielkiej demolki. Za młodu Fireman uwielbiał urządzac krwawe "sztuczne ognie", których ofiarami padali żołnierze nieprzyjaciół władców podziemi oraz bezbronni jeńcy. Zamiłowanie do tortur i niewyobrażalne okrucieństwo Firemana przygasło wraz ze źle rzuconym przezeń zaklęciem, które spowodowało u niego utratę nogi. Od tej chwili woli wyręczac się swoimi uczniakami, którzy nie są zbyt pojętni, lecz, jak to podkreśla Fireman, bardzo lojalni i uparci.

PS. A jakby ktośnie wiedział - Łowca i Strażnik to te same profesje Mocy w Bastionie (w Odrodzeniu Erathii nazywał się Łowca, w dodatkach było już Łowca).


Permalink

Taro

Często były to alter ego naszych znajomych, z których robiliśmy sobie jaja.

W moim przypadku nie :)

Taro

2) Jon - kleryk, specjalność: chłopi, umiejętności: finanse, magia wody, czar: błogosławieństwo.

Konkretyzując.
Specjalność "Chłopi" charakteryzowałaby się przede wszystkim tym, że Jon zaczynałby z trzema slotami chłopów, których maksymalna łączna ilość wynosiłaby 500. Poza tym, standard, Chłopi mieliby +1 do szybkości pod komendą tegoż kleryka a ich atak i obrona systematycznie by rosły, począwszy od poziomu pierwszego.

Biografia: Jon był niegdyś kapłanem w jednej z największych świątyń Erathii. Miał w swoich rękach kilka bogatych dzielnic. Lecz pewnego dnia, został przeniesiony przez swoich zwierzchników na jedną z podległych koronie wsi.Tam szybko zaczął korzystać ze swego daru mówcy by pociągnąć za sobą rzesze wiernego ludu, który spijał wszystkie słowa z jego ust.

A tak mniej więcej prezentowałby się Jon

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 9.05.2013, Ostatnio modyfikował: Mateusz

Permalink

Ogólnie mam wrażenie, że forma graficzna jest lepsza niż opisowa. Na przyszłość proponuję wstawiać screeny tak jak Mateusz. Nawet stworzył nową specjalność :P


Permalink

Znajdowanie Drogi o 5% za każdy poziom doświadczenia

Bezużyteczne, ponieważ ZD na Ekspercie eliminuje kary do ruchu po trudnym terenie.


Permalink

Kilka chwil w Edytorze map oraz kilkanaście w Paintcie i oto efekt

Gedeon
Klasa: Wędrowiec
Specjalność: Księga zaklęć. Gedeon zawsze zaczyna z Księgą zaklęć w ekwipunku. Ponad to, przy spotkaniu z sojuszniczym bohaterem automatycznie dodaje mu Księgę zaklęć, o ile ten jej jeszcze nie posiada*
Umiejętności startowe: Dowodzenie - poziom zaawansowany
Czar początkowy: Ofiara
Armia: 1 anioł
Biografia: Gedeon pochodził z pokolenia Manassesa. Był izraelskim sędzią i dowódcą wojskowym. W trakcie młócki zboża został powołany przez Jahwe, który wysłał doń swego Anioła. Gedeon został wyznaczony przez Boga do przeprowadzenia kampanii wojennej. Z oddziałem liczącym jedynie trzystu mężów rozgromił wojska Madianitów.

Wszelkie odwołania do postaci biblijnej jak i organizacji Gedeonitów jak najbardziej celowe.

*Międzynarodowy Związek Gedeonitów rozpowszechnia darmowe egzemplarze Biblii bądź samego Nowego Testamentu

Liczba modyfikacji: 3, Ostatnio modyfikowany: 10.05.2013, Ostatnio modyfikował: Mateusz

Permalink

Gedeon to dość dziwny bohater, gdyż jest z WŻ, a jednostkę na starcie ma z Zamku.
Co do moich bohaterów, nie mam dla nich zdjęć,opisów ani nawet imion(nie dam rady ich wymyślać). A oto i oni:
Klasa:rycerz.Specjalność:pikinierzy-dodaje im +2 do hp oraz do obrony i +1 do ataku, obrażeń oraz szybkości.
Wojska startowe:3 oddziały po 10-15 pikinierów. Umiejętności:dowodzenie i taktyka na poziomie podstawowym.
Klasa:łowca.Specjalność:centaury-dodaje im +2 do ataku oraz szybkości i +1 do obrony, obrażeń oraz hp.
Wojska startowe:3 oddziały po 10-15 centaurów.Umiejętności:szczęście i logistyka na poziomie podstawowym.
Klasa:kleryk.Specjalność:życie-jednostki pod jego kontrolą otrzymują:na poziomach 1-10 +5% hp,na poziomach 11-20 +10%hp,na poziomach 21-30 +15% hp,na poziomach 31-40 +20%hp,na poziomach 41-50 +30%hp,na poziomach 50< +50%hp.Wojska startowe:3 mnichów.Umiejętności:mądrość i magia wody na poziomie podstawowym. zaklęcie na start:uleczenie

Mam nowych bohaterów. A oto i oni:
Klasa:Nekromanta.Specjalność:mumie-może zamienić ożywieńców i zombie na mumie.Wojska startowe:2-3 oddziały po 2-3 mumie.Umiejętności:nekromancja na poziomie zaawansowanym.Zaklęcie na start:fala śmierci.
Klasa:Alchemik.Specjalność:budowanie-może ulepszać golemy według schematu:kamienne-żelazne-złote-diamentowe.
Wojska startowe:2-3 oddziały po 3-4 kamienne golemy.Umiejętności:mądrość i nauka na poziomie podstawowym.Zaklęcie na start:przyśpieszenie.
Klasa:Barbarzyńca.Specjalność:dziki-może zamieniać gobliny i hobgobliny na dziki.Wojska startowe:2-3 oddziały po 6-8 dzików.Specjalności:atak i logistyka na poziomie podstawowym.
Klasa:Władca Bestii.Specjalność:rozbójnicy-może zamieniać gnolle i ul. gnolle na rozbójników.Wojska startowe:2-3 oddziały po 6-8 rozbójników.Umiejętności:płatnerstwo i znajdowanie drogi na poziomie podstawowym.

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 4.06.2013, Ostatnio modyfikował: Cytadela

Permalink

Cytadela

Gedeon to dość dziwny bohater, gdyż jest z WŻ, a jednostkę na starcie ma z Zamku.

Z WŻ jest tylko dlatego, że profesja Wędrowiec brzmiała najbardziej sensownie w odniesieniu do tej postaci biblijnej. Tak, wiem, że nazwa Wędrowiec w przypadku Heroes III ma inne znaczenie niż w takim najbardziej klasycznym wydaniu.

Pozdrawiam.

Permalink

Karasis-czarnoksiężnik(kobieta).Specjalizacja:mantykory,umiejętności:Magia Ognia i Nauka.


Permalink

Przepraszam za brak polskich znakow, ale klawiatura mi szwankuje.

1. HAREN, doppler/blekitny smok, mezczyzna, wladca bestii bez ksiegi zaklec i machin wojennych; ZDOLNOSCI POCZATKOWE: Platnerz (poziom zaawansowany); ARMIA POCZATKOWA: 1 Blekitny smok; SPECJALNOSC: bonus jednego punktu ataku i obrony blekitnych smokow za kazdy poziom bohatera (poczynajac od siodmego); BIOGRAFIA: Dopplery to stworzenia o roznych celach w zyciu, przede wszystkim przemieniaja sie, by po prostu przezyc w dzikim i brutalnym swiecie. Haren byl pierwszym, ktory mial dosc takiej egzystencji, wyruszyl wiec na poszukiwania legendarnego blekitnego smoka. Poswiecil na to kilkadziesiat lat swojego zycia, lecz w koncu znalazl go martwego (zabitego przez Dracona), co wystarczylo, by Haren zaadaptowal jego wyglad i cechy rasowe tej niegdys najpotezniejszej bestii na Antagarichu. Przez kolejne dekady sial postrach pod nowa postacia we wszystkich panstwach kontynentu, az zostal schwytany przez Verdish i zmuszony do niewolniczej pracy na rzecz Tatalii.

2. MILONA, czarodziejski smok, kobieta, czarodziej z ksiega zaklec i bez machin wojennych; CZAR POCZATKOWY: Pole Minowe; ZDOLNOSCI POCZATKOWE: Madrosc i Oswiecenie (poziomy podstawowe); ARMIA POCZATKOWA: 1 Czarodziejski smok; SPECJALNOSC: bonus jednego punktu ataku i obrony czarodziejskich smokow za kazdy poziom bohatera; BIOGRAFIA: Milona rozkochala w sobie ongis Dracona, pogromce smokow, ten jednak ja porzucil, z czym nie pogodzila sie juz nigdy. Z czasem nabawila sie choroby psychicznej, wskutek ktorej zapragnela wymordowania wszystkich mezczyzn na swiecie. Palaca nienawisc przemienila ja w straszliwego potwora – czarodziejskiego smoka. Od tej chwili depcze po pietach Draconowi, niszczac kazdego, kto stanie na jej drodze. Meczenie przeciwnikow poprzez zabawe w kotka i myszke oraz zadawanie im gwaltownej, efektownej smierci to jej ulubiona taktyka na polu bitwy.

3. BLISMAN, czlowiek, mezczyzna, wladca bez ksiegi zaklec z balista; ZDOLNOSCI POCZATKOWE: Artyleria i Znajd. Drogi (poziomy podstawowe); ARMIA POCZATKOWA: 1 Krysztalowy smok; SPECJALNOSC: bonus jednego punktu ataku i obrony krysztalowych smokow za kazdy poziom bohatera; BIOGRAFIA: Dawno temu Blisman byl bajecznie bogatym i chciwym posiadaczem najwiekszej nighonskiej kopalni krysztalow. A trakcie jednej z hucznych imprez w jego zamku do jego drzwi zapukala biedna staruszka. Blisman wyrzucil ja, gdy blagala o chleb. Umarla z glodu, a rozgniewany bog udreczonych Makaon przeklal wladce i jego skarby. Krysztaly zlaczyly sie, przybierajac postac smoczego golema, ktory polknal Blismana i w\uwiezil go w swoim krysztalowym brzuchu. Ten jednak szybko nauczyl sie nim sterowac. Udalo mu sie dopasc i rozszarpac Makaona, ale stracil w ten sposob jedyna szanse na uwolnienie.

4. LONTINA, czlowiek, kobieta, barbarzynca z ksiega zaklec; CZAR POCZATKOWY: Kwas (zaklecie nie wystepujace w grze) – 200 obrazen; ZDOLNOSCI POCZATKOWE: Atak i Odkrywanie (poziomy podstawowe); ARMIA POCZATKOWA: 1 Rdzawy smok; SPECJALNOSC: bonus jednego punktu ataku i obrony rdzawych smokow za kazdy poziom bohatera; BIOGRAFIA: Lontina urodzila sie w wiosce Lastmind nas Kwasowa Rzeka. Nalezala do plemienia, ktorego czlonkowie codziennie zanurzali sie w rzece, by uodpornic sie na atak migrujacego corocznie rdzawego smoka. Gdy Lastmind zostalo najechane przez oprawcow ksiecia Boragusa, jako jedyna ocalala z pogromu swych pobratymcow. Uciekajac przed jednym z przesladowcow, trafila do legowiska rdzawego smoka. Goniacy ja zolnierz zginal, lecz ona sama przezyla zioniecie kwasem, po czym schwytala bestie i zakula ja w lancuch. Przekonana o wlasnej niezniszczalnosci zrezygnowala z ubran i opancerzen, by przemierzac swiat calkowicie nago. Po krwawym odwecie na wojsku Boragusa postawila sobie za glowny cel odrodzenie swego plemienia. Wierzy, ze tylko mezczyzna, ktory przezyje zioniecie kwasem, okaze sie godnym partnerem do wspolzycia. Lontina bardzo rzadko pyta przy tym, czy ow “adorator” pragnie sie z nia zwiazac, przez co ma krew na rekach wielu niewinnych i niczego nieswiadomych ludzi.

5. KALMANU, lisz, mezczyzna z ksiega zaklec i wozem amunicji; CZAR POCZATKOWY: Blyskawica; ZDOLNOSCI POCZATKOWE: Nekromancja i Finanse (poziomy podstawowe); ARMIA POCZATKOWA: 21-32 szkielety i 4-5 mumie; SPECJALNOSC: bonus jednego punktu ataku i obrony mumii za kazdy poziom bohatera; BIOGRAFIA: Gdy Bractwo Gniewnych Mocarzy Dusz rozpoczelo obdzielanie stanowisk do podboju swiata, na scisle tajne zebranie wdarl sie tajemniczy Kalmanu. Zaoferowal on swoje uslugi na prowincji w Egipcie, zostal jednak wysmiany przez pozostalych czlonkow. Rozwscieczony lisz przeklal cala organizacje i w kilka sekund pozniej unicestwil wszystkich zgromadzonych, po czym wykradl ich naukowa spuscizne. Sprzedal ja za grube pieniadze i wyjechal do Egiptu, by obrabowac piramidy. Powrocil na Antagarich z wiedza o balsamowaniu zwlok. Wiaze z tym wielkie nadzieje, he, he, he!


Permalink

Dziwni bohaterowie.Przede wszystkim...Jak można na start dać b.Smoka? Byłby o wiele za silny

Oto moi bohaterowie:
klasa:heretyk.Specjalność: ogień-wszystkie spelle z m. ognia mają o 50% większe efekty.Wojska startowe:3 oddziały po 6-8 gogów.Specjalności startowe:mądrość i m. ognia na podstawowym. Startowe zaklęcie:żądza krwi.
klasa:wędrowca.Specjalność:szybkość-wojska pod jego kontrolą otrzymują:na poziomach 1-10-+1 szybkości,na poziomach 11-20-+2 szybkości,na poziomach 21-30-+3 do szybkości,na poziomach 31-40-+4 do szybkości,na poziomach 41-50-+5 szybkości,na poziomach 50<-+6 do szybkości

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 4.06.2013, Ostatnio modyfikował: Cytadela

Permalink

Cytadela

Dziwni bohaterowie.Przede wszystkim...Jak można na start dać b.Smoka? Byłby o wiele za silny

A aniol w armii lub kilkaset chlopow to co? (na poczatku rozgrywki zadaja duze straty).


Permalink

Ratinis

Cytadela: Dziwni bohaterowie.Przede wszystkim...Jak można na start dać b.Smoka? Byłby o wiele za silny

A aniol w armii lub kilkaset chlopow to co? (na poczatku rozgrywki zadaja duze straty).

Proszę Cię, nie porównuj kilkuset chłopów do Błękitnego smoka. Chłopi będą padać jak muchy w zatrważającym tempie. Błękitny smok to solidne przegięcie. Będzie się trzymał przez większość gry.

Anioł. Być może też za mocny, ale w porównaniu do wspomnianego smoka to pestka.

Permalink

Wziąłem sobie twoją uwagę do serca, Taro, i przy pomocy painta i edytora map stworzyłem skonwertowanych z H5 bohaterów: Giovanniego, Temkhana, Godryka i Biary, a także cztery inne portrety. Patrzcie i podziwiajcie!
- Temkhan
- Biara
- Giovanni
- Godric
- Czwórka wspaniałych


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 7.06.2013, Ostatnio modyfikował: Ratinis

Permalink

Moi bohaterowie:

Ravaguer
Klasa: Czarnoksiężnik, Minotaur
Specjalność: Czar Implozja, zwiększa co poziom czar na podstawie wzoru: bazowe obrażenia czaru + bazowe obrażenia czaru * 0,03 * poziom bohatera / poziom jednostki.
Umiejętności startowe: Mądrość, Magia Ziemi poz. podstawowy
Czar początkowy: Implozja
Armia: 20-30 Trygodlyci, 1-4 Złe Oka
Biografia: Ravaguer od dawna nie zajmował się czarami defensywnymi. Od dzieciństwa uczono go,że tylko potężna ofensywa jest kluczem do sukcesów. Interesowały go tylko niszczycielskie i bolesne czary ofensywne siejące zamęt u wroga. Pod okiem czarnoksiężników rozwinął swoje talenty do perfekcji.

Volant
Klasa: Alchemik, Tytan
Specjalność: Gigant/Tytan pod jego wodzą co 7 lvli dostaje punkt ataku i obrony zaczynając od 1, dodatkowo zwiększa jego szybkość o 1
Umiejętności startowe: Płatnerstwo, Inteligencja poz. podstawowy
Czar początkowy: Kamienna skóra
Armia: 1 Gigant, 5-10 Gremlinów
Biografia: Volant zawsze interesował się istotami z niebios. Gdy był młodszy, wolał interesować się magią, jednak to co zobaczył pewnego dnia zmieniło jego życie. Tytani na wzgórzu bili piorunami w niebo. Ten widok dał mu nową inspirację. Niszczycielskie Tytany tak mu się spodobały, że zaczął się nimi specjalizować. Obecnie Tytani i Giganci pod jego wodzą są niezniszczalne.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 21.06.2013, Ostatnio modyfikował: Flygon

Permalink

Bohater z rasy tytanów? Tego jeszcze nie było, bardzo fajne, chociaż w biografiach mogłeś ort! jeszcze jakieś przygody związane z nimi, tak jak ja to zrobiłem ze swoimi herosami.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 21.06.2013, Ostatnio modyfikował: Irydus

Permalink

Michael,Rycerz,(Archanioł,mężczyzna),Specjalność: Nieumarli i Zamek mają do ciebie neutralne morale
Umiejętności: Dowodzenie zaawansowany
Biografia: Jest synem potężnego Serafina Arona i Wampirzycy Arnielis. Zawsze z bratem Urieliem walczyli z demonami,
aż pewniej walki pojawił się Tiamat który zabił Urielia. Po przysiąg zemste na demonach i zabójcy Brata .


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 4.03.2016, Ostatnio modyfikował: Darkmoon Dragoner