Imperium

Behemoth`s Lair

Geoworks Object Code - z czym to się je?

Permalink

Witam wszystkich!

Dziś wypakowałem przy pomocy programu orc2zip wszystkie pliki Heroes 6. Głównie interesowały mnie modele istot. Jednak tutaj jest problem. Otóż pliki te zostały zapisane z rozszerzeniem .gobj (w internecie znalazłem informację, iż jest to przypuszczalnie format Geoworks Object Code), a nie znanym z Heroes 5 .xdb. Chciałem tutaj właśnie zapytać, czy ktoś może wie i mógłby powiedzieć jak można otworzyć, a nawet (byłbym wdzięczny) jakoś przekonwertować te pliki?

Pozdrawiam!

Permalink

3D Object Converter - ma nawet opisane gobj-a jako plik MM:H6. Nie konwertuje niestety na .xdb, jeżeli jednak posiadasz konwertera do xdb, to jest wielce możliwe że da się drogą okrężną (3D Object Converter posiada dostęp do ponad 600 formatów).

Jeżeli nie chcesz płacić 40€ za program, to ja z płyty mam wersję demo. Jak mi podeślesz pliki do podglądu to obaczę czy może pracować na tym formacie.

Permalink

Nie chodzi mi tyle o sam .xdb bo to prawie to samo, co .txt albo .xml. Przede wszystkim o to, żeby to otworzyć... Po południu postaram się podesłać Ci plik, który mnie interesuje :)

Cóż, nie posiadam odpowiedniego konwertera, a sam program wydaje mi się nie by tym, czego oczekuję... jednak spróbować nie zaszkodzi ;)

Może jeszcze spróbuję zobaczyć, czy ten nowy typ plików (połączenie .(Skeleton), .(Gemometry), .(AIGeometry), .(AdvMapObjectLink), .(Model), .(AnimSet), .(BasicSkelAnim) i prawdopodobnie .(AdvMapMonsterShared)) może mieć szansę na odczytanie przez silnik H5 (w co mocno wątpię).

Pytanie brzmi - ten program otwiera i wyświetla gotowe modele, czy daje też podgląd tekstowy pliku?

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 9.04.2013, Ostatnio modyfikował: Hayven