Imperium

Behemoth`s Lair

Might and magic mmorpg

Permalink

Co wy na to. Nie chodzi mi o gre typu world of warcraft ale o tekstowy mmorpg jakich jest dużo w internecie ale nigdy nie udało mi się znaleść tego typu gry w realiach might and magic. Gdyby stworzyć taką gre jako część jaskini (na darmowym serwerze) jeśli dużo byłoby osób chętnych to możemy zacząć prace

[scalenie: 09.07.2006 13:40]

Prace rozpoczęte jeśli znaleźliby się chętni do pomocy zapraszam (wymyślanie tekstów itp).
EDIT
praca w toku adres www.mightandmagic.yoyo.pl


Liczba modyfikacji: 3, Ostatnio modyfikowany: 10.07.2006, Ostatnio modyfikował: Rafiu

Permalink

najlepszym rozwiązaniem będzie oprzeć to o muda.
tekstowy mud, polecam poszukaj w google

arkadia mud

można by spróbować porozmawiać z wizami muda czy by nie udostępnili części swojego kodu.

inna sprawa to pisanie opisów lokacji i itemów.
o ile można śmiało oprzeć się o świat m&m6,7,8 (proponowałbym zrobić wspólną bazę dla itemków) to jednak opisy musi ktoś napisać.

uwierz mi że to kupa roboty.

nie mniej jednak... to było by coś ;D

Permalink

Evander

najlepszym rozwiązaniem będzie oprzeć to o muda.
tekstowy mud, polecam poszukaj w google
arkadia mud

W tym momencie spadłem z krzesła...

Jestem w trakcie tworzenia MMORPG usytuowanego w świecie HOM&M 3, opartego na silniku Vallheru.

Sekcja download, tego silnika:
http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=118350
Strona główna Tutaj

MMORPG oparty na silniku Vall
Marhan - końcówka ery, następna będzie w klimacie Podmroku z Forgottem Realms
Bruinena - Gra usytuowana w Śródziemiu
Oraz:
Vallheru - Od tego się zaczęło...

Byłbym zapomniał... przyda się znajomość skryptów, bądź znajomości w serwisach, które już istnieją :)


Permalink

wg opisu Valheru jest turowy.
Arkadia jest w real-time ;)

ja osobiscie bardziej widziałbym mmorpg w klimatach m&m opartego o might and magic a nie o herosów (czyli chodzimy bohaterami, a nie armiami)

mnie osobiście arkadia bardzo się podobała kiedy jeszcze tam grałem =)

Permalink

Evander

wg opisu Valheru jest turowy.
Arkadia jest w real-time ;)

ja osobiscie bardziej widziałbym mmorpg w klimatach m&m opartego o might and magic a nie o herosów (czyli chodzimy bohaterami, a nie armiami)

mnie osobiście arkadia bardzo się podobała kiedy jeszcze tam grałem =)

Ech... trzeba wytłumaczyć wszystko.
Turowuy, nie turowy. Wszystko zależy od twórcy serwisu. Możesz wprowadzić reset godzinny, który będzie odnawiał punkty energii w zależności od upodobań: co dwie godziny, co jedną godzinę, parę razy na dzień... bądź jak to jest na Bruinena, część twej energii odnawia się co kilka minut, jednakże w przeciągu godziny/dwóch może się kaksymalnie odnowić tyle energii ile twoja postać posiada maksymalnie na danym poziomie (1 lvl bohater posiada 5 pkt. respawn).
W tychże grach wędrujesz TYLKO bohaterem.
Zamiast gadać bzdury, trzeba wpierw sprawdzić. Tak więc:
Polecam zarejestrowanie się na jednym z tych trzech serwisów, które wskazałem w celach sprawdzenia silnika i możliwości jego (Najbardziej rozbudowanym serwisem jest Bruinena, Marhan jest bardzo klimatyczny, zaś VallHeru... to VallHeru).


Permalink

hej, uspokój się oO

gry tego typu przestały mnie bawić już parę lat temu, wyjątek zrobiłbym tylko dla mmorpg w klimatach Might And Magic.

grałeś kiedyś w Arkadię?

Permalink

Grać, grałem. A my już nie offtopujmy (My, ze wskazaniem w moją stronę) :)


Permalink

powiem szczerze ze po prostu troszke pracowałem nad LP mudem i wiem że można zakodować wszystko, o ile ma się zdolnego kodera ;]

gdyby udało się wydobyć formuły od skilli z M&M7 praktycznie cały system skilli można by przenieść na wprost do muda.

ale pomijając engine jaki byłby wykorzystany, to
jest sporo kwestii, których koncepcje trzeba by przedyskutować, gdyż oczywiście zrobienie mmorpg gdzie trenowanie do lvl wyżej trwa tydzień czasu gry jest bez sensu.

moglibyśmy w sumie porozmawiać o takiej koncepcji mmorpg opartego o ten świat, jako punkt wyjścia przyjmując to co jest w m&m6,7,8.