Imperium

Behemoth`s Lair

Zdolności jednostek w H6

Permalink

Wydaje mi się, że żaden z dotychczas powstałych tematów nie nadaje się rozmowy o umiejętnościach stworków, w związku z tym zakładam nowy. Trochę już późno by jakimś merytorycznym wstępem zacząć, ale na początku zwrócę uwagę na to, że opis zdolności nie jest pełny. Nie wiadomo ciągle które jednostki są strzelcami, poza kusznikiem (chyba że coś już zapomniałem), nie wiadomo do końca które jednostki są czarujące ani jakie czary mają. Nadto nie ma opisu rasy czy też cechy rasy - nieumarły jest w miarę oczywisty, ale o bramie nie ma ani słowa (nie wiem czy ma być czy inna zdolność demonom się dostanie).

Bez większego zagłębiania się w szczegóły, zdolności jednostek demonów wydają mi się nieco słabsze od innych, za to nieumarłym ewidentnie obrodziło ciekawymi umiejętnościami. Podoba mi się ponadto zdolność kawalerii (jakichtamzwał) do przenikania przez przeszkody (dopiero będzie zabawa z chronieniem strzelców :D) i zdolność centaura, fajna, przydatna i uzasadniona fabularnie (choć ruch i strzał były już w D3 :P). Podoba mi się też, że jest całkiem spora ilość umiejętności których efekty wzrastają w trakcie walki - choćby u aniołów czy tormentorów. Natomiast nie podoba mi się fakt, że cerbery nie powstrzymują już kontrataku. Choć może dzięki temu podciągną im hp i nie będą padać jak muchy. Myślę że na początek tematu wystarczy :] A jakie jest Wasze zdanie?


Permalink

Owszem inferno (z tego co wyczytałem ) wygląda dość miernie na tle umiejętności innych ras, jednak uważam że nie powinni tego zmieniać tlyko "wzmocnić" jednostki inferno, bo jakby nie patrzeć inferno nigdy nie cechowało się mocnymi jednostkami raczej ilością, może w końcu postanowili to zmienić ? Bo przecież demony to nie ludzie to istoty całkowicie inne więc według mnie dużo silniejsze od ludzi ;)

Pokusze się o maksymalnie amatorskie tłumaczenie umiejętności sentinela i pretoriana.

Umiejętności Wartownika i Pretoriana(Strażnika-znalazłem też takie tłumaczenie) :

Osłonięcie-Strażnicy Świętego Cesarstwa znani są ze swojej dyscypliny i koordynacji wojskowej.Przy pierwszym znaku ataku z nieba, w zgodzie unoszą swoje tarcze, tworząc prawdziwy mur nad ich głowami. Ilekroć jakikolwiek strażnik krzyczy "do nieba" inni reagują natychmiast, kucają i unoszą swoje tarcze do góry.(podstawka i ulepszenia)

Tarczowa Zasłona(?)-
Strażnicy Świętego Cesarstwa zdobyli swoje honorowe statusy poprzez akty odwagi i demonstracji nieustraszoności(?).Na polu bitwy reagują szybko, aby chronić swoich pobratymców, którzy są w niebezpieczeństwie, poruszając się w zgodzie jak poranne światła w zimowym poranku(?).(podstawka i ulepszenie)

Uderzenie Tarczą -Pretorianie Świętego Cesarstwa zyskali promocję z posługi wartownika do elitarnej grupy strażniczej, ich bezinteresowne poświęcenie do swoich obowiązków za doskonałe umiejętności walki wręcz(?).Jeżeli przeciwnik zaatakuje tych których przypisane mu było bronić,strażnik uderza napastnika natychmiast w okrzyku wsciekłości, zapewniając że takie czyny nie pozostają bezkarne.(ulepszenie)

Hmmm proszę nie zbesztajcie mnie za to tłumaczenie, zrobiłem to tylko i wyłącznie dlatego żeby podyskutować mniej więcej o umiejętnościach , zdaje sobie sprawę że większość z was zrobiła by to 3 razy lepiej, więc prosiłbym o ewentualne poprawki do mojego tłumaczenia :)

Zaczynając od "osłonięcia" , prawdopodobnie chodzi tutaj o umiejętność która zmniejszy ilość obrażeń zadawanych od strzelców, jestem ciekaw czy to będzie zdolność pasywna czy będzie trzeba ją "uruchomić".

Druga będzie polegała na tym, że strażnik będzie pewnie miał szanse obronić np. łucznika który stoi kratkę obok .

Trzecia umiejętność będzie przypominać talent rasowy Haven z H5 czyli taki jakby kontratak.

Jak na trzon umiejętności typowe dla tanka że tak powiem, pewnie samo kupowanie łuczników bez strażników skończy się na tym, że będą padali jak muchy.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 6.02.2011, Ostatnio modyfikował: Valor