Specjalizacja w Ścianie Ognia jest skuteczna.
Kocham Twoje komentarze. Prowokujesz zawodowo.
Wracając do sedna sprawy.
@Hayven: Nazywanie Nauki czarów umiejętnością skrajnie nieprzydatną jest wg. mnie co najmniej dziwne. Fakt, nie powala na kolana, ale jest kilka gorszych od niej:
Sokoli wzrok - Uważam, że to najgorsza dostępna umiejętność w grze. Żeby dawała jakiś efekt, musiałbym ją chyba wybierać w każdej partii i specjalnie polować na jakieś zaklęcia u bohaterów przeciwnika. To jest dopiero "skrajna nieprzydatność"
Pierwsza pomoc - Ilość HP, którą przywraca jest śmiesznie mała. Gdyby jednostki wracały do życia, byłaby czegoś warta. Teraz ikona pierwszej pomocy kojarzy mi się jedynie ze zmarnowanym slotem.
Odkrywanie - Kpina. Jeśli trafi się pobocznemu bohaterowi to tragedii nie ma. Główny bohater powinien unikać tejże umiejętności niczym ognia. Zmarnować trzy awanse by widzieć 3 pola dalej? Nie.
Ponad to:
Nauka - Podobnie jak w poprzednich przypadkach. Dla głównego bohatera to strata czasu. 15% to bardzo mało, a trzeba poświęcić 2-3 poziomy wybierając Naukę. Zakrawa trochę pod żart.
Mistycyzm - 4 punkty na turę to nie za wiele, szczególnie gdy mapy zwykle posiadają bardzo duży studni. Ponad to regeneracja many może odbywać się w zamku. Czasem i tak kończymy roku właśnie weń.
Reszta umiejętności w porządku. Jako przeciętne wskazałbym: Talent magiczny i Finanse.