Filus
Naciągana teoria. W walce z żywym graczem i tak potracisz, a przy myślącym oponencie namiot nic nie pomoże. A z neutralami uleczenie to ostateczność, którą rzuca się rzadko.
Jak już wspomniałem wcześniej, na małych mapach na początku rozgrywki sprawdza się znakomicie, później traci na wartości. A co do teorii, że ktoś może tak czy tak, to już jest zbyt losowe, aby brać to pod uwagę jako argument.
Filus
Znowu jestem skłonny polemizować. Szansa, że trafisz jednocześnie do wyboru pierwszą pomoc i naukę czarów/sokoli wzrok jest minimalna.
Ale to nie istotne jaka jest szansa i ile ona wynosi. Jak trafimy tę umiejętność to świetnie, jak nie to nic się nie dzieje i gramy dalej.
Filus
Co do chatek - kto wchodzi głównym herosem do chatki bez save'a (jak gra w singlu), lub nie sprawdza zbieraczem, czego uczy w chatce?
Nie wiem co przez to chciałeś powiedzieć. To chyba oczywiste, że sprawdza się zawartość pobocznym herosem? Ale co to ma do rzeczy? Wnioskuję, że chodzi Ci o to, czy jest sens wchodzić do chaty głównym bohaterem, jeśli wcześniej sprawdziliśmy pobocznym, że jest tam pierwsza pomoc. Jak już wspomniałem wcześniej, na małych mapach na początku rozgrywki sprawdza się znakomicie, później traci na wartości.
Filus
i nie nazwałbym niefortunnego zrządzenia losu (dostanie badziewia - pokroju pierwszej pomocy) "dodatkową opcją taktyczną";).
Wszystko zależy od sytuacji. Jak już wspomniałem wcześniej, na małych mapach na początku rozgrywki sprawdza się znakomicie, później traci na wartości.