Twórcy próbowali chyba postawić na przejrzystość i usunąć nadmiar przycisków (np. w H5 było ich dość dużo w ekranie miasta), jednak średnio im się to udało. Sloty na wojsko i jednostki w nich umieszczone wyglądają jakoś nieprzejrzyście - są zbyt duże i nazbyt ozdobne; zastosowane w poprzednich częściach proste prostokąty sprawdzały się lepiej.
Przyciski są umieszczone z kolei nieintuicyjnie (możliwe, że sprawa będzie wyglądać inaczej w grze, zobaczymy), dziwny też wydaje mi się podpis o przychodzie zaraz pod nazwą miasta, może i praktyczny, ale jak powyżej.
Wygląd miasta 2,5D może wyglądać ciekawie, zależy czy zostanie spartolony przez twórców. Grafika inferna widoczna w screenie została zapewne wprowadzona testowo, bo nie wyobrażam sobie, żeby coś takiego służyło jako widok na miasto. W takiej sytuacji wolę już panoramiczne przedstawienie znane z czwartej części ;) Zresztą, na mój gust tło okna nie pasuje do czerwieni inferna.
Tyle, jeśli chodzi o ekran miasta. Jeszcze co do wzmianki w wywiadzie dotyczącej frakcji elfów i akademii, mam szczerą nadzieję że nie zakończy się na gadce typu "jeszcze za wcześnie, żeby powiedzieć" itp. Fakt, twórcy okazali niemałą odwagę, ale i świeżość ideami zmieniając stare, zakurzone jednostki (smoki, itd), lecz poważnie zastanowię się nad graniem w MMH6, gdy w dodatku nie pojawią się nasze stare, ukochane rasy!