Imperium

Behemoth`s Lair

Artworki, screeny, czyli o grafice w H6

Permalink

Twórcy próbowali chyba postawić na przejrzystość i usunąć nadmiar przycisków (np. w H5 było ich dość dużo w ekranie miasta), jednak średnio im się to udało. Sloty na wojsko i jednostki w nich umieszczone wyglądają jakoś nieprzejrzyście - są zbyt duże i nazbyt ozdobne; zastosowane w poprzednich częściach proste prostokąty sprawdzały się lepiej.
Przyciski są umieszczone z kolei nieintuicyjnie (możliwe, że sprawa będzie wyglądać inaczej w grze, zobaczymy), dziwny też wydaje mi się podpis o przychodzie zaraz pod nazwą miasta, może i praktyczny, ale jak powyżej.

Wygląd miasta 2,5D może wyglądać ciekawie, zależy czy zostanie spartolony przez twórców. Grafika inferna widoczna w screenie została zapewne wprowadzona testowo, bo nie wyobrażam sobie, żeby coś takiego służyło jako widok na miasto. W takiej sytuacji wolę już panoramiczne przedstawienie znane z czwartej części ;) Zresztą, na mój gust tło okna nie pasuje do czerwieni inferna.

Tyle, jeśli chodzi o ekran miasta. Jeszcze co do wzmianki w wywiadzie dotyczącej frakcji elfów i akademii, mam szczerą nadzieję że nie zakończy się na gadce typu "jeszcze za wcześnie, żeby powiedzieć" itp. Fakt, twórcy okazali niemałą odwagę, ale i świeżość ideami zmieniając stare, zakurzone jednostki (smoki, itd), lecz poważnie zastanowię się nad graniem w MMH6, gdy w dodatku nie pojawią się nasze stare, ukochane rasy!

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 27.04.2011, Ostatnio modyfikował: Hiro

Permalink

Czyli jednak zostało to żałosne paskudztwo, które rzekomo było tylko mockiem na czas prezentacji... Szkoda, że nie ma zupełnie osobnego town screen jak to miało miejsce w częściach 1-5, a tylko niewielkie okienko :( Ale poczekajmy na jakieś grywalne demo/betę/finalny produkt, żeby ocenić całość. Field swego czasu bardzo pozytywnie wypowiadał się o całości produkcji, więc może nie jest tak źle jak może wyglądać... oby.

Pozdrawiam


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 27.04.2011, Ostatnio modyfikował: MiB

Permalink

Ech... wprawdzie nie liczyłem na przywrócenie Ekranu miasta, ale miałem cichą nadzieję, że jakoś po ludzku zrobią te okno, a nie "minimalizm na całego, brachu!". Mogli chociaż trochę bardziej się postarać, a nie dać screen miasta i kilka ikonek porozrzucanych bez ładu i składu. Wprawdzie widnieje na tym zrzucie "work in progress", ale nie liczyłbym na jakieś wielkie zmiany. Pewnie tylko poprawią te przyciski na dole i to wszystko. Szkoda.
Co do powrotu do 2,5D w mieście mam mieszane uczucia. Taka forma jest jednak bardziej przejrzysta i mamy wszystko na widoku, a tak to musielibyśmy trochę pożonglować widokiem, by się odnaleźć. Nie mówię, że 3D jest be, ale trzeba po prostu dobrze je zrobić. W H5 centralna budowa miast z budynkami porozrzucanymi po całej okolicy bywała problemowa. Na szczęście można było wszystko załatwić z pomocą przycisków.

Scalenie:

Dzisiaj dodano następny screen tygodnia. Widać na nim kolejną jednostkę neutralną, czyli Syrenę, która pewnie w przyszłości z pomocą moderów zajmie miejsce Duszków w Świątyni.


Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 19.05.2011, Ostatnio modyfikował: Nicolai

Permalink

Zamiast robić jakiś pierzasty saksofon, mogliby się wzorować na „Sądzie ostatecznym” Hansa Memlinga albo tym obrazie Tintoretta. Mogę się jednak mylić – nie mam pojęcia o malarstwie.


Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 15.09.2016, Ostatnio modyfikował: Tarnoob

Permalink

@Tarnoob Jedwabislav: Ale o jakim pierzastym saksofonie mowa? Chodzi Ci o Anioły? Dobrze zrozumiałem? Napisałeś nie odnosząc się do niczego i nie wiem o czym mowa.


Permalink

Owszem, mam na myśli serafinów i niebian.


Permalink

Screen dziwnego bohatera. Wygląda na połączenie Nag i Nekropolii:
Akasha
Ktoś wie co to może być?

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 8.10.2011, Ostatnio modyfikował: Cedric

Permalink

Specjalny model bohatera nag. Jest jeszcze kilka innych unikatowych modeli bohaterów.


Permalink

Dawno tutaj nikt nie pisał, a jednak trochę artworków doszło, więc zrobie zbiorczego posta z nimi. Większość pochodzi ze strony Eugena Xaara i forum Heroes Community:
Koń Sanktuarium
Jakiś Nekromanta
Kha Beleth
Veyer
Toghrul
Żarłocz
Kraal
Airini
Hiroshi, Toshiro i Akasha
Jakaś Nekromantka
Yume
Acamas
Katsue
Czerw z Otchłani
Xana
Hiroshi
Bezimienny
Sara
Mapa Ashanu
Ostrze Chaosu
Mistrzowska Katana
Miecz Gryfów
Inferno
Żywiołak Światła
Szary Wilk
Czarny Wilk


Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 31.12.2011, Ostatnio modyfikował: Nicolai

Permalink

A teraz coś co powinno wszystkich ucieszyć. Concept Lochu. Jak widać prace nad tym zamkiem są już na mocno zaawansowanym poziomie, czyli co? Najprawdopodobniej w pierwszym dodatku spotkamy Michasia i Elfy.


Permalink

Dobry koncept, godny tego z H5. Mam nadzieję, że w dodatku dostaniemy właśnie ten zamek. Nie ukrywam, że ponownie liczę na czystą potęgę zniszczenia :)


Permalink

Kilka kolejnych ciekawych artworków, na początek niedoszła husaria Przystani, autorstwa artysty imieniem Bela Kotroczo:

Sun Rider, Sun Rider & Sentinel

Oraz rysunek jaskini, w której trafiamy na Matkę Namtaru (w dodatkowej mapie Serce Koszmarów) autorstwa Michala Ivana, oraz elfiej amazonki, którego autorem jest Oliver Ledroit, który odpowiada za tworzenie i utrzymanie "stylu artystycznego" gry:

Heart of Nightmares, Amazon Elf