Imperium

Behemoth`s Lair

Artworki, screeny, czyli o grafice w H6

Permalink

Trebusz widzę uderza w klimat ulepszonych Kuszników i Sentineli czyli ogólnikowo mówiąc: "eklerek". Tragedia... ;/
Ale muszę nadmienić, że jestem pozytywnie zaskoczony Ulepszeniem Gryfa - wbrew temu co można było zobaczyć na artworku ta jednostka nie przypomina mi kurczaka. Powiem nawet, że wygląda kozacko :)
Podobnie sprawa ma się z tym rycerzem na lśniącym rumaku. Wygląda naprawdę nieźle. Wprawdzie mogliby sobie darować tę pelerynkę, ale no cóż...(to już zadanie specjalnie dla Ciebie Hellburn, żeby się pozbyć tego wszelakiego badziewia z tych jednostek). Ogólnie nie jest tak źle jak się tego spodziewałem.

Muszę powiedzieć, że chociaż Terbusz zawiódł mnie na całej linii to Gryfy i Rycerze zyskali spory w plus w mojej ocenie wyglądu tej frakcji. Szkoda, że po raz kolejny na screenie zabrakło Championa... no i pozostałych dwóch jednostek.
Ale co by nie było frakcja ludzka jak zwykle wieje nudą :P


Permalink

@Avonu: to oficjalna informacja?

Pozdrawiam


Permalink

Jutrzejsza. ;)
Ktoś na HC to wypatrzył kombinując z nazwami plików ze strony Ubisoftu. Jak widać, "zabezpieczenia" Ubi nadal leżą, jeśli chodzi o ewentualne przecieki.


Permalink

To ja grzecznie poczekam do jutra z publikacją ;-)

Pozdrawiam


Permalink

Cyklop jest jutrzejszy - poczekamy spokojnie :)

Pozdrawiam


Permalink

@MiB - jutro będzie już pojutrzejszy screen, pojutrze będzie już popojutrzejszy itd itd. xD Podejrzewam, że tak już będzie do końca.

Co do samego obrazka z oblężeniem bardzo spodobał mi się motyw z "machiną" oblężniczą. Przykuty do skał cyklop to świetny pomysł! Zdecydowanie jest to najlepsza "machina" oblężnicza jaką do tej pory pokazali. Ta z necro średnio mi podeszła bo jakaś tak nijaka - wolałbym zobaczyć coś zbudowanego z kości. Wężo-armata z Inferno bardziej mi na jednostkę pasuje(zamiast tego paszkwiła oczywiście). Natomiast cyklop to genialny pomysł!
Ogólnie to zauważyłem, że generalnie role maszyn oblężniczych będą pełnić w H6 jednostki żywe. Nie jestem pewien czy podoba mi się ten pomysł. Idea zahipnotyzowanej/oślepionej katapulty jakoś do mnie nie przemawia. Nie miałbym nic przeciw gdyby to była jedna albo dwie takie żywe machiny(np. ten cyklop), ale mam wrażenie, że wymyślają to wszystko na siłę.

Widzę też, że wszyscy bohaterowie wrócili do konia jako środka transportu. Szkoda - jaszczury, słonie i mamuty w H5 miały swój urok.
Jednostki prezentują się bardzo dobrze. Trochę mnie boli, że widzę Harpie w Strongu - głównie dlatego, że to niejako "cios w loch" - ale na pewno pasują do tej frakcji. Goblin to standardowo majstersztyk. Podobają mi się też mury obleganego zamku - nareszcie palisada! :)

Drugi screen też mi się podoba. Pierwszy obrazek, na którym widać, że mapa wcale nie jest uboga. Elementów jest już więcej niż na poprzednich screenach i pod tym względem jest to już bardziej porównywalne do H5. Grafika też prezentuje się bardzo ładnie. Przeraża mnie tylko ta mgła - raczej trzeba będzie to wyłączyć żeby gra jako tako działała.

Ps. Kto znalazł ukrytego na drugim screenie zająca? xD


Permalink

screeny ładne.katapulty się przynajmniej różnią u każdej frakcji.A na tym drugim screenie faktycznie jest zając!No może królik.

Permalink

Królik jest na prawo od cyklopa, pod choinkami. :P


Permalink

Akurat ja uważam że ze wszystkich "katapult" cyklop wygląda najgorzej. Skoro jest w stanie rzucać takim ogromnym kamieniem, to na pewno przykucie go do 2 tej samej wielkości w miejscu go nie utrzyma. Chyba że to będzie jedyna mobilna katapulta, to wtedy ok. Niemniej jednak te łańcuchy na kamieniach wyglądają słabo


Permalink

Herosi na koniach to krok wstecz.
Katapulty są krokiem naprzód.

Pomysł na cyklopa jako katapultę w założeniu jest fajny - ale nie w sytuacji gdy prawie identyczny cyklop chodzi już po polu walki - Jestem na nie.
Ich wina - mogli nie dawać Cyklopa jako Championa i było by ok ;)

Permalink

Chyba twórcy wzięli sobie do serca zarzuty o ubogich mapach. Ostatnie screeny wręcz ociekają przepychem.


Permalink

"Ociekać" to raczej niewłaściwe słowo. Owszem widać progres, ale o przepychu to można mówić raczej dopiero podobnymwypadku.


Permalink

A teraz przybliż to do podobnej skali i zobacz co ci zostanie.

Pojawiły się wierzchowce. Jest nieźle, ale ciekawi mnie jak będzie wyglądał konik żaboli.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 9.02.2011, Ostatnio modyfikował: Douger

Permalink

Piękny Dagon przykład zmaszczonej do potęgi n-tej mapy, na której wszystko leży odłogiem i o nic nie trzeba się praktycznie bić ani planować ruchów. Wszystkiego pod dostatkiem -> zero planowania ekonomicznego -> zero myślenia strategicznego -> równie dobrze można zapodać pacmana i pozjadać kuleczki :p Jeśli o to chodzi w Heroes to chyba mamy do czynienia z totalną degrengoladą...

A progres widać bo przestali dawać screeny sprzed pół roku :)


Permalink

Liczyłem, że ktoś wspomni o tym :) "Czytanie ze zrozumieniem" się kłania. Proszę zwrócić uwagę na słowo "przepych" jakiego użyłem w poprzednim zdaniu. Kłania się też kontekst. Dla upartych jest jeszcze sama nazwa screen'u w pasku adresu.

Ponadto tak się składa, że celem tej mapy nie jest pokonanie przeciwników(można, ale to raczej bardzo ciężkie bo liczy się czas) tylko zdobycie artefaktu. Wszystkie te elementy na mapie pomogą, ale na pewno nie zdecydują o wyniku jeśli w ciągu 2/3tygodni nie dotrzesz do pancerza bo taki jest mniej więcej czas aby komputer(zidiociałe AI!) pokonał strażnika.

@Fentrir - dół
Punkt dla Ciebie ;)


Liczba modyfikacji: 3, Ostatnio modyfikowany: 9.02.2011, Ostatnio modyfikował: Dagon

Permalink

Tlaloc

Piękny Dagon przykład zmaszczonej do potęgi n-tej mapy, na której wszystko leży odłogiem i o nic nie trzeba się praktycznie bić ani planować ruchów. Wszystkiego pod dostatkiem -> zero planowania ekonomicznego -> zero myślenia strategicznego -> równie dobrze można zapodać pacmana i pozjadać kuleczki :p Jeśli o to chodzi w Heroes to chyba mamy do czynienia z totalną degrengoladą...

Weź się uspokój :P

To właśnie miał być przykład przepychu na mapie - dużo elementów, gdzie tylko się da, jak najwięcej. I przykład jest dobry, cała mapa zapełniona, choć faktycznie, po odpowiednim zmniejszeniu będzie tego widać znacznie mniej... Ale tu chodzi o przykład.

A tak swoją drogą skąd wiesz, że nie trzeba by było walczyć, nie trzeba by było myśleć, ani niczego planować? Po prostu taka rozdzielczość i stąd takie pole widzenia na mapie, ale żeby po jednym screenie stwierdzić czego nie trzeba będzie robić podczas przechodzenia CAŁEJ mapy?

A ostatnie screeny z Heroes VI rzeczywiście znacznie fajniejsze. Te pierwsze były nieco ubogie, brakowało tam czegoś, teraz widać znacznie więcej... Ale muszę to napisać: na artworku cyklop wygląda OKROPNIE! Aby w samej grze był bardziej "ludzki" i uporządkowany.

Permalink

Tlaloc

równie dobrze można zapodać pacmana i pozjadać kuleczki :p Jeśli o to chodzi w Heroes to chyba mamy do czynienia z totalną degrengoladą...

Nie gorączkuj się tak. Ten screen miał być przykładem pojemności mapy w H3, a ty to traktujesz jako próbę uwstecznienia Hirków do czasów pacmana. I jeszcze zachowujesz się jakby to był zamach na ideę gier strategicznych. Bądźmy poważni... Poza tym skąd wiesz możesz wiedzieć po małym fragmencie mapy przygody, że jest ona zbytnio uproszczona? Dagon wyjaśnił już o co w niej chodzi i jak widać nie jest to wcale odrzucenie ekonomicznej i strategicznej strony Heroesów. Tak więc nie ma co się tak denerwować.


Permalink

I stało się!

Otrzymaliśmy (stosunkowo) wartościowy obrazek dnia. Chociaż poprzednie, mimo narzekań, również się mi podobały ten nareszcie coś wnosi. Nie rozumiem również czemu wszyscy tak narzekają na brak informacji: przed premierą h5 nie mieliśmy ich zbyt wiele (odnośnie samej mechaniki) - dopóki nie pojawiła się beta. Z h4 również nie zasypywano nas nowinkami. A ostatnim "sucharom" winny jest wyciek artów Sanktuarium. Zastanawiam się również czemu nikt nie "cieszy się" z powrotu Sandra i Crag Hacka? Eh, chyba się stałem się zbyt sentymentalny.

Wracając do tematu, ważnego tematu: Na dzisiejszym obrazku możemy dostrzec wiele neutralnych jednostek (Żywiołaki (ziemi, ognia), Rzecznego Duszka (lub żywiołaka wody), możliwe, że bazyliszka i dżina (lub żywiołaka powietrza).

Pozdrawiam i zapraszam do spekulacji!

Zapomniałbym:
Może to ich fort, może beholder*?

*Taki "żarcik". Gdy zobaczycie strukturę zrozumiecie. Jestem pewny. Przynajmniej mam taką nadzieję. Chyba... Powinniście ;).

Liczba modyfikacji: 3, Ostatnio modyfikowany: 10.02.2011, Ostatnio modyfikował: Darkem