Informacje o zawartości Play! podeślijcie sobie PW - skany były w Kwasowej, ale zostały zdjęte i proszę o nie likowanie do nich nigdzie na forum.
Pozdrawiam
Informacje o zawartości Play! podeślijcie sobie PW - skany były w Kwasowej, ale zostały zdjęte i proszę o nie likowanie do nich nigdzie na forum.
Pozdrawiam
Ok, zrozumiano. ;)
A tak z innej beczki: czy jest na sali ktoś chętny do zebrania w (fuj!) kupę obecnych informacji o H6? Przydałoby się trochę odświeżyć dział H6, podobnie jak zrobiła to Kwasowa :-)
Pozdrawiam
Pytania i odpowiedzi z Heroes Community, tłumaczone bardziej na sens niż dokładność, więc coś może się nie zgadzać z oryginałem:
1. Kiedy możemy się spodziewać nowin o dwóch nieopublikowanych jeszcze frakcjach?
Wkrótce. Myślę, że uaktualnienie będzie w grudniu.
2. Możesz coś powiedzieć o jednostkach z już ujawnionych frakcji? Jakiekolwiek zdjęcia byłby przydatne.
Rzeczywiście, prezentujemy je na naszej stronie na Facebooku. W nadchodzących tygodniach zaprezentujemy ostatnie z nich.
3. Wiemy, że będzie 7 szkól magii, 6 szkół żywiołów (wliczając m. światła i m. ciemności) oraz m. pierwotna. Jakiekolwiek informacje, które możesz nam ujawnić, jak np. zmiany czy opisy byśmy mieli pojęcie, czego się spodziewać?
Na razie nie, ale wkrótce.
4. Skoro o tym mowa, ile szkół będzie dostępnych dla każdej z frakcji? Niektóre oczywiście będą miały ulubione szkoły, ale czy inne będą dostępne i/lub efektywne dla danej frakcji?
Wszelkie szkoły magii będą dostępne. Każda z frakcji będzie miała swoją ulubioną szkołę magii ponad innymi.
5. Wspomniano o tworzeniu bohaterów od podstaw. Czy nadal jednak dostaniemy "bohaterów z tawern" z unikatową historią, umiejętnościami i specjalnościami?
Tak. Tworzenie bohaterów jest dla trybu wieloosobowego, dla bohatera początkowego. Nadal jednak można wybrać innych bohaterów i nająć ich w mieście. W trybie jednoosobowym, tworzenie będzie ograniczone.
6. Czy armia stworzeń w HVI pozostanie rasowa (jak w HV) czy też będzie bazować wokół motywu przewodniego frakcji (jak w H1-IV)?
Heroes VI jest bardziej zbalansowane wokół tego. Dostaniecie po trochę obu rodzajów; czasem stworzenia rasowe a czasem wokół motywu.
7. Czy jakakolwiek z klasycznych jednostek nie przypisana do żadnej z frakcji wróci jako stworzenie neutralne?
Jeśli chodzi o stwory neutralne, to zobaczycie nowe i stare twarze. Dla przykładu feniks, którego mogliście już widzieć na koszulce producentów.
8. Czego możemy oczekiwać po klasach zaawansowanych? Czy będą działać tak samo jak w HIV?
Nie do końca, są inne od tych z HIV. Wkrótce podamy więcej szczegółów. Jedyne co mogę teraz powiedzieć, to że każda z klas zaawansowanych będzie mieć dwie unikatowe zdolności, wliczając zdolność ostateczną.
9. Jak na ruch bohatera wpłynie mapa przygód?
Będziecie mieli umiejętności i artefakty powiązane z przemieszczaniem. Stwory w armii nie będą miały na to wpływu. Teren jednak będzie miał.
10. W jaki sposób będzie można nauczyć się czarów w HVI? Czy wrócą gildie magów? Jeśli nie, czy zamiast tego będzie wykorzystane drzewko umiejętności?
Heroes VI będzie miał nowy system umiejętności, o którym powiemy niedługo (patrz punkt 3).
11. Jakiego rodzaju budynków unikatowych dla poszczególnych ras możemy się spodziewać w HVI?
Będziecie mogli wybudować 2 z 4 dostępnych. Budynki te powiązane są ze strategią danej frakcji.
Kilka przykładów:
- Przystań: Posąg Objawienia, który raz na tydzień usuwa mgłę wojny z zaznaczonego terenu.
- Nekropolia: Ołtarz Wiecznej Służby, który gromadzi (za odpowiednią cenę) pozostałości po stworzeniach gracza z Nekropolii poległych w walce, by mogły znów zostać najęte.
12. Jaka jest przewidziana całkowita ilość map (kampanijnych, jedno- i wieloosobowych) podczas premiery Heroesa VI?
24 mapy kampanijne i 10 wieloosobowych.
13. Jeśli większość z kopalń i siedlisk zewnętrznych stworzeń została usunięta w HVI, co je zastąpi? W jaki sposób mapa przygód ma być interesująca?
Nadal macie skarby, artefakty i miejsca do odwiedzenia. Poza tym, skupienie gry na strefach kontroli i strategii, spowoduje uatrakcyjnienie mapy przygód.
14. Czy wrócą mieszane oddziały stworzeń z HIV i ToE? Proszę, powiedz, że tak.
Tak.
15. Czy możesz szczegółowo powiedzieć o systemie reputacji, o którym wspomniano?Jak on działa? Jak wpłynie na grę? Jakie akcje określają twoją reputację? jakie są korzyści z posiadania danej reputacji nad inną?
Powiemy o tym kiedy indziej.
16. Czy uwielbiane dialogi i okienka z tekstem z H1-IV powrócą w HIV? Czy kampanie będą zawierały dużo soczystych opowiadań jak w H3 i HIV czy tylko cut-scenki jak w HV?
W kampanii, będą cut-scenki i okienka dialogowe. Nie będzie długich tekstów jak w HIV, ale dla ciekawskich graczy będzie wiele szczegółowych tekstów do przeczytania w historii bohaterów, stworzeń, miast, itd. Poza tym, twórcy map będą mogli użyć okienek tekstowych jak tylko zapragną na swych mapach.
17. Zgodnie z historią, nekromancja została odkryta w roku 461 RSS a wzrost potęgi nekromantów miały miejsce 50 lat po HVI, w roku 610 RSS. Jak to możliwe, że nekromanci są tak potężną siła w owym czasie?
W czasach HVI nekromanci są tylko grupką czarodziei, nie pełnoprawnym narodem. Są częścią Siedmiu Miast. Ale ich sekta ma już 100 lat. HVI jest punktem przełomu, gdy nekromanci wysuną się na pierwszy plan.
18. Czy będzie możliwe stworzenie dynamicznych bitew w edytorze map?
Patrz punkt 3.
19. W notce prasowej było: "Might and Magic: Heroes VI będzie zawierać wszystkie postacie i składniki, które zapewniły tej marce światowy sukces." Czy to możliwe, że powróci jakikolwiek bohater z poprzednich części w jakiejkolwiek formie w HVI?
To była prośba silnie wyrażana na forum dla VIP-ów. Jak wiecie, rok 2011 będzie 25. rocznicą M&M, więc oczekujcie niespodzianek.
20. Mamy obawy, że fabuła ostatecznie będzie ponowną przeróbką Demonów kontra Reszta Świata. Czy demony będą głównymi przeciwnikami w HVI?
Tak, będzie inwazja demonów w HVI.
Nie, nie jest to najważniejszy element fabuły.
Chociaż większość frakcji myśli głównie o inwazji demonów, polityczne oblicze Ashanu kieruje się o wiele dalej niż to zagrożenie.
Hmm... Pomyślałem, że można by zorganizować na ognisku jakąś rozmowę na temat H6, np. Każdy obecny wygłaszałby swoje zdanie na dany temat (fabuła, miasta itd.) Co o tym sądzicie?:)
Co do Playa. Kupiłem, niestety lipa. Nic nowego. Tylko podnieta, że pierwsi na świecie (A CDA?). Ew. Ta wielka rodzinka Gryfów i Duża Matka Namataru. Do tego artykuł był nudny i beznadziejny.
Stawiam, że będzie: Sylwan i Nagi. A z jednostek Gog i Krzyżowiec.
Wycięto.
MiBek, a nie lepiej to od nas po prostu wynieść i tyle? :P W teorii mogę przy tym pomóc, ale sam się wszystkim nie zajmę :P
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 21.11.2010, Ostatnio modyfikował: Nicolai
@Field: ale co wynieść, bo nie czuję kontekstu ;-)
Pozdrawiam
@MiB - no faktycznie zabrzmiało to dziwnie. Nevermind - mogę pomóc. A chodziło mi o to, że zamiast tworzenia Bóg wie jakich elaboratów i syntezowania kupy różnych źródeł można z AC wziąć sporo, odejmując sobie pracy.
@Field: no ja nie widzę przeszkód, ale już Alamar może je znaleźć ;-) Poza tym - tutaj Acu pewnie optowałby za zlinkowaniem (jak w przypadku WoG czy innych działów) z JB do AC, ale akurat nie wyobrażam sobie, żeby jakakolwiek szanująca się strona o HoMM nie miała własnego działu H6 ;-)
Myślę jednak, że jeśli ze strony Kwasowej będzie przyzwolenie (jak w przypadku nowin), to zapewne część informacji stamtąd pojawi się z JB :-)
Pozdrawiam
Nie mówiłem o kopiowaniu całości, tylko rzeczy, które nie są kompletnie autorskie (czyli np. opisy jednostek można chyba rzucić z informacją, że tłumaczył to w większości Alamar).
Natomiast sam jako współautor strony poczułbym się dziwnie, jakbyście tak wszystko bezkrytycznie przejęli ;) Dlatego też uważam, że materiały prasowe UbiHole'a można spokojnie od nas skopiować, a resztę uzupełnić samodzielnie.
Oczywiście jest to zdanie tylko i wyłącznie moje, więc do pełni potrzebujesz jeszcze zgody Aca i Alka.
Już za jedyne kilkanaście godzin ujawnią czwartą frakcje. Na co stawiacie? Najprawdopodobniej Sylwan bo muszą być elfy, choć Ubikacja może nam dać Loch (nie będzie mi przeszkadzać). Akademia była by fu ale artworki mogły by wyglądać fajno. A może Krasnale albo Orki? Podziel się posiłkiem! - znaczy propozycją.:)
Nebirios
Już za jedyne kilkanaście godzin ujawnią czwartą frakcje.
???
...the 4th faction will be revealed in early December. It was originally planned to be revealed this week but due to several titles being released by Ubisoft they decided to push back the reveal until they had a free press calendar.
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 24.11.2010, Ostatnio modyfikował: Avonu
December? WTF? Co to ma znaczyć? Gdzieś słyszałem, że późnego listopada ale...
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 25.11.2010, Ostatnio modyfikował: Nebirios
Tłumaczenie wywiadu z Planktoon i Mikros.
IMO - brak cudów.
http://might-and-magic.ubi.com/heroes-6/en-GB/ Nowa stronka, nowe filmiki, komiks, historia początków serii HoMM, nowe arty, sreen miasta inferno... Skomentuje jak to wszystko obejrzę, masa nowości!
Jest tego trochę. Nie wiem czemu ale rażą mnie niektóre rendery 3D jednostek. Artworki tak się fajnie prezentowały a w praktyce to jakoś marnie wygląda. Najsłabiej Inferno - nie czuję w ogóle tego zła i ogni piekielnych jakich się spodziewałem. A Moloch, który zapowiadał się na hardcorowego koksa ;) - największego tanka wygląda jak jakaś popierdółka. Lisz z tym zielonym czymś na plecach to teraz może być jak dla mnie co najwyżej zębową wróżką. Nie chcę jakoś mocno hejtować tego co pokazali tym bardziej, że dla mnie najważniejsza jest grywalność (a nie to jak wygląda jednostka X na zbliżeniu) ale coś mi tu jednak nie pasuje. Mimo wszystko z niecierpliwością czekam na więcej :)
Mógłby mi ktoś powiedzieć jak znaleźć jednostki 3D w linku podanym przez Kroatera?
Niestety, z angielskim u mnie krucho.
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 7.01.2011, Ostatnio modyfikował: Avonu
BTW są na tej stronie opisy (takie bardziej w stylu literackim niż praktycznym co prawda) umiejętności niektórych jednostek.
Najciekawszy jest tam jeden fragment z opisu umiejętności ghoul-a:
"Dead Flesh (Basic & Upgrade): "This meat is as tough as ghoul's skin." A famous line from a Naga comic play, recounting the story of a resourceful swordsmith's wife (...)"
Czyżby drobna wskazówka co do 5-tej nacji? A może podpucha? Czas pokaże, ale jak dla mnie szanse na zobaczenie Nag w HVI zdecydowanie wzrosły. Jeżeli nie w podstawce, to przynajmniej w dodatku.
Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 7.01.2011, Ostatnio modyfikował: Pavciooo
No i mamy wyciek piątej frakcji (na 95%):
Rekini Wojownik i Kapitan
Kappa i Kappa Szuja :P
Koralowa i Perłowa Panna
Duszek Źródłą i Rzeki
Śniegowa i Lodowa Panna
Wojownik Fal i Przypływów
Kirin