Imperium

Behemoth`s Lair

[WoG] The Succession Wars Mod

Mod-konwersja Heroes 3 na Heroes 2 jest:

  • Ciekawostką, niczym innym... Bez entuzjazmu.
  • Dobrze zapowiadającą się modyfikacją! Ktoś zręcznie połączył klimat części 2 i grywalność części 3!
  • Niewypałem. Połączenie części 2 i 3 nie jest dobrym pomysłem.
  • Niewiadomą - wszystko zależy od tego, w jakim kierunku rozwinie się owy mod.
Permalink

Na pewno nie można odmówić klimatu temu modowi. Wykonanie też bardzo dobre. Muzyka, efekty dźwiękowe dopasowane jak się patrzy. Zawsze bardzo podobał mi się ten kawałek z oblężenia :)

Zastanawiam się tylko po co to wszystko? Im większy postęp w pracach nad modem tym bardziej H3 przypomina H2 - czego w sumie należałoby się spodziewać. Koniec końców wyjdzie z tego drugie H2. Jedno nie wystarczy?


Permalink

Świetna robota. Jestem pod wrażeniem. Teraz tylko czekać na udostępnienie go do gry.

Permalink

Kolejny Gameplay.
Jeszcze jest dużo do zrobienia, ale już nie mogę się doczekać aż położę swoje łapki na klawiaturze i zagram w ten mod.


Permalink

Hmmmm. Ogólnie to zastanawiam się teraz trochę jaki jest sens robienia tego moda. Lepiej by chyba było dodać parę umiejętności i czarów do H2 niż przenosić to wszystko do H3 :D


Permalink

Wow - szczena mi opadła. Rozumiem, że muzyka jest zapodawana z mp3? Rozwiązywałoby to konieczność wkładania cd z H2 gdy chce grac w H2 na linuksie i słyszeć muzykę.


Permalink

Bardziej jest to prezentacja, że coś się dzieje, niż właśnie jakieś nowości. Ale i tak lepsze niż HoTA.

No ale mimo wszystko zagram w to.

Permalink

@Taro:
H2 jest o wiele trudniejsze w modowaniu (jeżeli w ogóle H2 się *da* modować).

@Mosqit:
Wszystko jest oparte o silnik H3, a podstawą jest WoG, więc tak czy tak - płyta nie jest potrzebna.

@Mosqua:
W porównaniu z ostatnim filmem dużo się zmieniło cały czas mając w pamięci to, że nad modem pracuje tylko jedna osoba.


Permalink

Nieźle, jak tak dalej pójdzie to ludzie przestaną grać w H2 i przerzucą się na tego moda. Tylko nie wiem dlaczego niektórym tak przeszkadza ten WoG. Widać, że mod jest już w zaawansowanym stadium rozwoju. Ciekawie będzie się w to grało.

Permalink

Ludzie generalnie nie lubią WoGa, bo sprawia wrażenie przekombinowanego. Jest w nim multum opcji, które czynią z gry jeden wielki chaos. Niemniej większość krytyków widocznie nie pofatygowała się i nie wyłączyła tych opcji aby wrócić do niemal standardowej wersji gry :)


Permalink

Wszystko wskazuje na to, że Mister Kalu połączy siły z niejakim Kivo.
Kivo posiada, moim skromnym zdaniem, ogromny talent do rysowania stylem Heroes 2.

Klika jego prac pod tym linkiem.


Permalink

Jaszczuroludzie trochę zbyt pikselowate, ale faktycznie do klimatu gry pasują. Być może teraz prace nad modem ruszą znacznie szybciej. Bo Kalu tworzy go bodajże prawie 3 lata :D


Permalink

Kolejny film.
Widać, że teraz autor skupił się głównie na konwersji interfejsu. Trochę martwi brak tła oraz jednej jednostki w zamku inferno, ale z tym też na pewno sobie da radę ;).


Permalink

Nowy interfejs wygląda świetnie. I te nowe jednostki. Niemniej mamy trochę dziwną sytuację, bo współistnieją dwa bagienne stronnictwa: warlock i witch. Niby nic wielkiego, ale nie mamy frakcji podziemnej.

Ogólnie nowe bagienne miasto wydaje mi się najbardziej klimatyczne. Patrzysz na nie i aż robi ci się przykro na samą myśl, że mógłbyś tam być i paś ofiarą tego co się tam czai :)


Permalink

mister kalu na heroes community

the Sunday or Monday in the morning i will upload the first official pre-pre-pre-pre release version.


Permalink

No nareszcie. Aż by się chciało zrobić w tym mapę... albo kampanię :D


Permalink

Ulepszone ogary nazywają się Heck Hounds zamiast Hell Hounds :) Gute żarten.

Edit: pograłem nieco i ogólnie jestem zadowolony. Niestety, to tylko beta i brakuje balansu oraz odpowiedniego rozmieszczenia jednostek, bo nie są one przyporządkowane tak jak na nagraniu. Grafikę zaimplementowano bardzo dobrze i pomijając niedoróbki, wszystko przedstawia się świetnie. W edytorze mamy już dodane nowe obiekty, w tym budynki oraz stare artefakty. Mapy robi się lepiej niż w Heroes II, gdzie nie można było np. nałożyć góry na górę pod dowolnym kątem.

Dodam, że beta zamieszczona przez autora nie wymaga od nas instalacji WoGa, bowiem ściągając mod ściągamy tak naprawdę folder z grą. Można zatem bezpiecznie testować.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 26.12.2011, Ostatnio modyfikował: Taro

Permalink

Aby jednostki były na dobrym miejscu proszę użyć tej instrukcji

http://imageshack.us/g/69/beztytuuiye.png/

Klikamy mniej więcej tam gdzie znajduje się kursor na screenie 1. Wejdzie nam to w Opcje Wog. Tam wybieramy tą dyskietkę oznaczoną czerwonym kółkiem. Wybieramy z listy oznaczone czerwonym kółkiem ustawienia i potwierdzamy. Wychodzimy z opcji i możemy grać :) Nie zmieniamy żadnych ustawień w panelu bocznym bo pomiesza nam to w modzie.