Imperium

Behemoth`s Lair

[WoG] The Succession Wars Mod

Mod-konwersja Heroes 3 na Heroes 2 jest:

  • Ciekawostką, niczym innym... Bez entuzjazmu.
  • Dobrze zapowiadającą się modyfikacją! Ktoś zręcznie połączył klimat części 2 i grywalność części 3!
  • Niewypałem. Połączenie części 2 i 3 nie jest dobrym pomysłem.
  • Niewiadomą - wszystko zależy od tego, w jakim kierunku rozwinie się owy mod.
Permalink

Niejaki mister_kalu pracuje nad modem do Heroes 3, który prawie w 100% upodabnia grę do części 2! Mod już jest w BARDZO zaawansowanym stadium rozwoju, a prace nad nim idą niewiarygodnie szybko. Śmiem twierdzić, że jeszcze w styczniu będziemy mogli go dostać do naszych rączek :).

Niestety, jedynym (i zaraz największym według mnie) minusem jest prawdopodobna uprzednia instalacja WOG'a... Szkoda, bo gdyby mod był 'samodzielny' napewno zyskałby większą popularność.

No i pozostaje sprawa balansu... ale o tym już może jak dyskusja się rozwinie ;).

Filmy z gameplay'u:
http://www.youtube.com/watch?v=L5V3OqUbVJk part 1
http://www.youtube.com/watch?v=8yK8Sql1L2w part 2

Temat na HC:
http://heroescommunity.com/viewthread.php3?TID=31589&pagenumber=1


Liczba modyfikacji: 3, Ostatnio modyfikowany: 20.01.2014, Ostatnio modyfikował: Hellburn

Permalink

Wiem ,że pewnie zostanę za to zbesztany ale mam pytanie jaki ma sens przerabianie HIII na HII
czego niema w HIII a jest w starszej wersji ? nie rozumiem tego ktoś pomoże mi zrozumieć

Permalink

Cóż, jeszcze zrozumiałbym osadzenie wszystkich aspektów technicznych na silniku trójki, ale z tego co mi wiadomo to mod jest już prawie stworzony i będą to właśnie takie rysowane jednostki w świecie H3, więc dla mnie jest to co najmniej pomysł głupi. Chociaż sam pomysł jest ciekawy i pewnie to odpalę... przynajmniej na chwilę.

ps. Skoro jak sam napisałem najprawdopodobniej będzie t mod do WoGa, to co ten temat robi w tym dziale? :3


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 30.12.2009, Ostatnio modyfikował: Mitabrin

Permalink

Heh, może jestem wredny ale dla mnie to jednak albo bezsens, albo tylko miła ciekawostka. Dziwnie wygląda "relistyczna" grafika H3 i rysowane jednostki z H2.

Chociaż z technicznego punktu widzenia to bardzo ładny mod, wszystkie animacje i odgłosy przeniesione wręcz perfekcyjnie. No i są sensowne ulepszenia jednostek które ulepszeń do tej pory nie miały. Mimo to szczerze mówię, że nawet gdybym grał na WoGu to bym tego nie instalował.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 31.12.2009, Ostatnio modyfikował: Konquer

Permalink

A ja wam powiem, że rzecz mi się bardzo podoba. HoMM2 mechanicznie jest słabsze od HoMM3 ale wiele rozwiązań jednostkowych w trójce jest dla mnie nieprzyjemnych. Dalej. Robiąc scenariusze pod Enroth zawsze były problemy, ten mod ukróci je.

Jak dla mnie to to jest dobre i czekam na uzupełnienie.

Permalink

O ile WoG mi się nie podoba, to to robi wrażenie... Jeszcze kilka dni temu twierdziłem, że robienie ew. modów jest bez sensu, ale to aż chce się zobaczyć. Na razie jest to jednak jedna wielka niewiadoma, bo:

1) Kwestia balansu - jeżeli dalej będzie się miało z Kapitolu cztery kafle, to Lochy i Forteca jadą wszystkich.
2) Co z Inferno i Cytadelą? Zostaną tak jak były, odpadną, czy się przemienią w coś innego?
3) Wypadało by zmienić nazwy siedlisk, bo Dziki z Krypty albo Roki z "Ivory Tower" to jedna wielka pomyłka.
4) Czy będziemy musieli instalować WoG'a? Mam nadzieję, że nie.
5) Jakie będą premie z Ataku i Obrony? W H2 Atak dawał 10% do obrażeń, obrona redukowała je o 5%. W H3 kolejno: 5%, 2,5 %.
6) Czy system umiejętności oraz artefaktów pozostanie taki jak jest, czy też zostanie zmieniony i jak?

Pomimo pytań jakie się nasuwają, wydaje mi się, że mod będzie udany. Dzięki nowym - starym jednostkom będzie można trochę nakombinować podczas tworzenia map. Natomiast co do mieszania się grafiki realistycznej i bajkowej - mi to całkiem odpowiada. Można powiedzieć, że jednostki stały się bardziej wyraźne i czytelne.


Permalink

Taro

4) Czy będziemy musieli instalować WoG'a? Mam nadzieję, że nie.

Tak, będziemy.

Taro

5) Jakie będą premie z Ataku i Obrony? W H2 Atak dawał 10% do obrażeń, obrona redukowała je o 5%. W H3 kolejno: 5%, 2,5 %.

Silnik jest z H3 więc prawie na pewno zostanie system H3. Nawiasem mówiąc jest to 5 i 2 procent, nie 2,5.


Permalink

Fajnie by było, gdyby mod wyszedł do końca roku. Można by było robić ciekawe mapy.


Permalink

Przyznam się, że jak to zobaczyłem to od razu miałem ochotę odinstalować Heroesów III :)
Dla mnie osobiście łączenie starszych części od 3 z nowszymi nie ma sensu. Prostymi powodami są inne koncepcje światów: bajkolandia w realistycznym świecie? Bez jaj...
Nie przekonują mnie takie fascynacje i myślę, że to konkretny niewypał :) - lecz to tylko moje zdanie.
Do tego ten śmiesznie narysowany koszmar do inferno - rozwaliło mnie to dobitnie.
Fajnie, że chłopaki się starają zrobić coś innowacyjnego - mają pomysł, na który nikt inny się nie zdecydował, więc jest to jakaś nowość.
Osobiście grywam na modzie Cztery Ulepszenia do WoGa i muszę stwierdzić, że rozgrywka jest znakomicie zbalansowana ;)


Permalink

Na szczęście to tylko mod, więc nie będzie pogróżek dla twórców tak jak to było z The Forge. :)


Permalink

A mi tam akurat to się podoba - ciekawie zmajstrowane lineupy, nowe jednostki pasują do klimatu dwójki, a i bohaterowie są dopracowani. Łezka mi się w oku zakręciła - oby udało im się całkowicie to przerobić :)


Permalink

Szczerze mówiąc, to ja bym wolał, żeby Heroes II przekonwertować do Heroes III :). Zobaczymy, czy coś z tego moda wyjdzie, bo na razie nie można wiele powiedzieć.


Permalink

Chyba prawdą będzie, jak stwierdzę że jestem jedną z nielicznych osób, które przychylnym okiem patrzą na ten projekt. A każdy kolejny film mnie nakręca coraz bardziej na tego moda. Szkoda, że nie pokazali w pełni rozbudowanej osady - byłoby lepiej.

Permalink

Nie tylko Ty, Mosqua :) Ogólnie pomysł z miastami dobry ale to oznacza, że będziemy musieli czekać sporo czasu na wyjście moda. A szkoda. Poza tym, jeżeli twórca chce dać image miast z dwójki, to inferno, cytadela oraz wrota żywiołów będą miały nowy wygląd... Zapowiada się ciekawie.


Permalink

Nowy filmik :
filmik

Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 15.12.2010, Ostatnio modyfikował: Tanto

Permalink

Autor wykorzystał moją grafikę ulepszonej chatki chłopów :D. Coraz bardziej mi się podoba ten mod. Mam nadzieję, że w finalnej wersji nie będzie potrzeba WoGa.


Permalink

Powiem, że jestem pod wrażeniem. Jak tu nie skorzystać z takiej uroczej próby odświeżenia H2 i wzbogacenia go o te wszystkie opcje, których mi tak w nim brakowało po wyjściu trójki..?

Próby stworzenia kolejnych zamków do H2 są bardzo atrakcyjnym smaczkiem, jaki dodaje modowi sporo wartości. Pytanie, jak bardzo się to uda. Nie omieszkam się osobiście poszukać na nie odpowiedzi.

W H3 jest bardzo wiele grafik, których w H2 nie ma, a które powinny się w modzie znaleźć. Mam nadzieję, że autor postara się zrobić, co w jego mocy, by zminimalizować wspomniany przez moich poprzedników kontrast klimatyczny.