Imperium

Behemoth`s Lair

Edytor kampanii

Permalink

Mam takie pytanie dotyczące edytora kampanii. Jako, że jestem posiadaczem Złotej Edycji Heroesów, to nie wiem, od której wersji pojawił się ów edytor. Odnoszę wrażenie, że nie było go w wersji podstawowej. Jak jest naprawdę?


Permalink

W oryginale - samym RoE go nnie było. Dostępny stał się dopiero z dodatkiem AB


Permalink

Dzięki za informacje - czyli miałem rację. Według mnie edytor kampanii to świetna sprawa, szkoda, że nie jest zbyt rozbudowany i mamy możliwość użycia tylko kilkunastu mapek terenu - tych znanych z oryginalnych kampanii.


Permalink

To co jest dostępne w edytorze kampanii moim zdaniem w zupełności wystarcza na potrzeby gry. Jedynie sam edytor map ma kilka braków - a możliwości takowe są, bo takie rozwiązania, których w edytorze brakuje występują w kampaniach oryginalnych. Mówię tutaj o celach misji. Na przykład w kampaniach 3DO były ustawione warunki przegranej, że stracisz jednego z 2 bohaterów. W edytorze możliwe jest już tylko ustawienie przegranej w wyniku utraty TYLKO jednego herosa. Podobnie, jak brakuje opcji łączenia warunków wygranej/przegranej. Na przykład: nie da się ustawić warunków przegranej łącznie np. utrata konkretnego bohatera/bohaterów i/lub utrata konkretnego miasta/miast. To są oczywiście pobożne życzenia, bo i tak jak się dobrze pokombinuje da radę to osiągnąć;p.


Permalink

W WoG można robić takie rzeczy.
A oszukać to można np. dodając komputerowemu graczowi miasto, do którego nie można dojść (w przypadku, gdy celem misji jest artefakt, automatycznie również pokonanie wrogów daje zwycięstwo - gdy jednak wszystkich miast przeciwnika nie da się zająć trzeba zająć się artefaktem).
Z bohaterami można zrobić tak, że celem jest artefakt, do zdobycia którego potrzeba np. przejścia przez strażnika misji, wymagającego właśnie tych herosów.