Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 29.12.2010, Ostatnio modyfikował: Dagon
Pominięte jednostki
Tristan /
A z jednostek brakuje mi:
- nag
- behemotów
- gorgon :-)
Tabris /
Smoczych Golemów, Kryształowych Smoków, Behemotów, Bazyliszków
Szkielet /
2.Pegazy
3.Nagi
4.Gogi
5.Infryty
6.Rogate Demony
7. Złe oka
8.Meduzy
9.Mantikory
10.Roki
11.Gnole
12.Jaszczury
13.Żywiołów magii
15.KRYSZTAłOWYCH SMOKóW
Nekropolia is main Live of Heroes III
Dagon /
Zdecydowanie barakuje mi:
- wszelakich golemów. W trójeczce taki ładny komplet był a tu mamy tylko 3 :( Spokojnie można by dodać jeszcze diamentowego, złotego czy też kamiennego golema.
- NAGI! - jedna z moich ulubionych jednostek z 3
- Harpie - fajnie by było znów sobie takimi pofruwać :)
- Thunderbid - też uwielbiałem tą jednostkę
- Trole - co to za gra fantasy bez troli?
- i Knurzy jeźdźcy - genialny klimat :)))
A za behemotami nie tęsknię - równie dobrze zastępują je cyklopy moim skromnym zdaniem :)
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 11.02.2022, Ostatnio modyfikował: Dagon
Robal /
Szkielet
[...] 6.Rogate Demony [...]
Przecież są rogate demony... 2 poziom o ile się nie mylę...
Szkielet /
Nekropolia is main Live of Heroes III
Avonu /
Po drugie geniusze masz już - dżinny z Akademii.
A czego mi brakuje - miasta czarnoksiężników jak z H2 (bagna, góry, wodospad), zamiast mrocznych elfów.
Jest to idealne miasto na istoty ze wszelkich magicznych eksperymentów (hydry, scorpikory, minotaury, smocze golemy i inne).
Pipiru piru piru pipiru pi!
Feanor /
To fakt, Hellscream wymienił geniuszy ognia (ifryt) i wody (maryd), ale nie jestem przekonany czy jest dla nich w Heroesach miejsce... Jedyne miasto, do którego pasują ifryty, to inferno, a marydy w sumie do żadnego . :P Zamek bagienny w HoMM III miał to do siebie, że zbyt wiele wspólnego z magią nie miał. ;] A geniusz to wg mnie istota ściśle związania ze Sztuką. Na upartego można wprowadzić rasę Nag, ale nasuwa się pytanie - po co? I w HoMM V już nowych zamków nie uświadczymy. :P
Poza tym z Nagami jest jeden problem - w HoMM III i IV były to jednostki niezwykle potężne, najlepsze (na równi z dread knightem) na 6 poziomie. Jak chciałbyś stworzyć 3 jednostki nag na niższych poziomach?
Find the truth
Tabris /
W uniwersum (uniwersach) był już cały multum jednostek i poważnie wątpie, czy jakiekolwiek nowe jednostki są potrzebne.
Dagon /
Nawet tak nie mów! W h5 są potrzebne kolejne jednostki. W porównaniu do poprzednich części jest ich bardzo mało. Nie biorę oczywiście pod uwagę alternatyw (traktuje je jako zwykłe ulepsznie). Chodzi mi głównie o małą liczbę neutrali. Przecież po części te właśnie jednostki budują klimat - występują z rzadka i nie łatwo mieć je w swojej armii przez co nie są tak "oklepane". Liczę że wraz z kolejnymi patchami to się zmieni.
Liczba modyfikacji: 2, Ostatnio modyfikowany: 16.02.2008, Ostatnio modyfikował: Dagon
Fristron /
Ifryty, maridy i "te ziemi" (nigdy nie pamiętam jak się toto zwało... coś na d i z apostrofem... :P ) mogłyby się znaleźć. Nie jestem pewien tylko, czy nie jest to wymysł Sapkowskiego oparty luźno na faktycznej mitologii. Bo wg Arabów ifryt był typem dżinna, a marid typem ifryta. I wszystko to były demony i duchy, które utożsamiały wrogie człowiekowi siły natury.
A mi z jednostek, których nigdy nie było w HoMM zawsze najbardziej brakuje Sfinksa. Marzy mi się jako 7-poziomowa jednostka w Forge (taki kamienny, nie żywy)... Ale na ten zamek to pewnie nie ma co liczyć.
Swoją drogą, Dagonie, prezentujesz intrygujące podejście - z jednej strony nie liczysz jednostek ulepszonych z HoMM V, a z drugiej strony wypisujesz wsród brakujących w najnowszej części jednostek... ulepszenia golemów. I piszesz, że tam było ich 'aż tyle' - nooo, AŻ cztery, a tu mamy JEDYNIE trzy. Łojzicku, ale różnica :P .
Poza tym brakuje mi Nag, Harpii i Bastionu w starym składzie (się towarzystwo porozchodziło z niego, a mamy zamiast tego jakieś durne Sylvan).
Terry Pratchett
Tabris /
@Dagon: Mi nie chodzi o niedodawanie kolejnych jednostek, zwłaszcza neutralnych, tylko wyciąganie kolejnych jednostek z kolejnych mitologii, lub tworzenia z jednej trzech. W h4 i h3 było tak dużo jednostek neutralnych, że swobodnie można je przywrócić, lekko modyfikując.
Dagon /
Przecież w poprzedniej mojej wypowiedzi chodzi o neutrale! Bo gdyby liczyć wszystkie jednostki z ich alternatywami to w h5 jest ich najwięcej z całej serii.
A co do golemów to mamy Żelaznego i Stalowego - jedynie Obsydianowy jakis oryginalny powiew wprowadza. Wcześniej każdy był zupełnie różny od drugiego. A ponadto jak wspomniałem nie wszstkie z nich można było kupić w mieście. A w h5 jak wiesz golemy są TYLKO 3 (2 znich prawie identyczne pod względem budwy) i do nabycia tylko w Akademi :)
Fristron /
@Tabris: IMO równie ciężko byłoby tam pomylić płetwiastego Żywiołaka Wody z geniuszowatym Maridem czy kroczącego Żywiołaka Ziemi z fruwającym D'ao.
Ale już może lepiej skończyć OT. :P
Terry Pratchett
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 16.02.2008, Ostatnio modyfikował: Fristron
Avonu /
Hellscream
Avonu, chodziło mi o istoty których NIE BYŁO w uniewersum heroes, a nie o powrót starych istot z poprzednich części. Po drugie - dżiny to geniusze powietrza, a żywioły jeszcze trzy z zapasie są.
Więc czemu wymieniasz ifryty? Przecież były już w hirołsach. I pytałeś o rasy a nie o (pojedyncze) stworzenia. Więc brakuje mi rasy, która zajmowała by się tworzeniem stworzeń, a nie tylko budowaniem golemów jak magowie (choć wg historii, magowie też tworzyli nowe rasy).
Co do dżinnów, to na początek odsyłam do wikipedii. Ma znacznie dokładniejsze (a przynajmniej linki do takowych) dane niż D&D. :P
Hellscream
Nigdy nie uważaliście że świat HoMM V jest ciut ubogi w kwestii ras?
Prawdę mówiąc, to nie. Wiele ras i potworów wspomniano w historii tego świata. To, że nie zobaczyliśmy ich jeszcze w hirołsach, nie znaczy, że ich nie będzie gdzie indziej. Przykład: nagi czy zwierzoludzie (do tego można podpiąć gnolle, jaszczurki, harpie, meduzy).
W końcu Nivial jest rosyjski.
Ale Ubisoft jest francuską firmą i to jej pracownicy są odpowiedzialni za stronę fabularną (w tym i jednostki).
Pipiru piru piru pipiru pi!
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 18.02.2008, Ostatnio modyfikował: Avonu