Rycerz:
Kosynier (Scytheman)
Wygląd
Def: 1 -> 3
Dmg: 1 -> 1-2
Hp: 1 -> 3
Spd: 2 -> 4
Cena: 25 złota
Ulepszenie generatora: 5 drewna, 300 złota
Weteran miecza (Sword thane)
Wygląd
Dmg: 4-6 -> 6-7
Hp: 30 ->35
Spd: 5 -> 6
Cena: 350 złota
Spec: Wielokrotny kontratak.
Ulepszenie generatora: 5 drewna, 2000 złota
Święty mściciel (Holy avenger)
Wygląd, animacja chodu
Att: 11 -> 12
Def: 12 -> 14
Hp: 65 -> 75
Spec: 2x atak, 2x obrażenia przeciwko nieumarłym, niewrażliwość na klątwy, czary umysłu.
Cena: 1250 złota + 1 klejnot
Ulepszenie generatora: 10 kamienia, 5 klejnotów, 3000 złota
Przy takim układzie, zamek rycerza dostaje mocnego bonusa i już tak nie odstaje od reszty zamków.
Barbarzyńca:
Cyklop wojownik (Cyclops warrior)
Att: 12 -> 13
Dmg: 12-24 -> 15-30
Spd: 5 -> 6
Spec: Atakuje 2 pola, 20% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
Cena: 1000 złota + 1 kryształ
Ulepszenie generatora: 10 kryształów, 4000 złota
Czarodziejka:
Starszy druid (Druid elder)
Spec: Strzela, brak ograniczeń w walce wręcz.
Cena: 475 złota
Ulepszenie generatora: 1000 złota
Czarnoksiężnik:
Większa hydra (Greater hydra)
Spd: 2 -> 3
Spec: Atakuje wszystkie pola wokół siebie, powstrzymuje kontratak, regeneruje punkty życia pod koniec tury.
Cena: 900 złota
Ulepszenie generatora: 5 siarki, 2000 złota
Czarodziej:
Ptak gromu
Att: 7 -> 9
Cena: 425 złota
Ulepszenie generatora: 15 drewna, 1000 złota
Nekromanta:
Starożytna mumia
Def: 6 -> 7
Dmg: 3-4 -> 4-5
Spec: 40% szans na rzucenie klątwy na przeciwnika.
Cena: 350 złota
Ulepszenie generatora: 5 rudy, 1500 złota