Imperium

Behemoth`s Lair

Extremalna wiedza o Heroes of Might and Magic III

Permalink

Byłoby to ekstremalnie dziwne - o ile dobrze pamiętam, struktury w pamięci gry, które przechowują informacje o bohaterach, nie przewidują takiej możliwości. Nie masz może zapisanej gry poza screenem? Byłby wart przeanalizowania...


Permalink

Uhhh, grałem to u kolegi z podwórka dodam. Teoretycznie ten zapis poszedł się paść, zerknę doń (kolegi) i podpatrzę, Obrazek jak bitową mam na kompie, mam zamiar gdzieś to wstawić... wersja Heroes 3 złota edycja (SoD)

Do rychłego poczytania!


Permalink

Istnieje możliwe pewne wyjaśnienie pochodzące z HIV - otóż, gdy wyczerpią się tam "zapasy" bohaterów w tawernach, gra tworzy nowych (inne imiona) ale posiadających portrety herosów już istniejących.
Jesteś pewien, że ten drugi bohater to był Ivor, a nie tylko jakiś bohater z jego ikoną?


Permalink

Można w edytorze chyba stworzyć takiego bohatera(portret np Ivora, imię wpisać dowolne), tak że tylko np specjalnością się różni albo umiejętnościami. Tak więc z mojego punktu widzenia to nie musi być dokładnie ten sam bohater.


Permalink

Chyba? Ale jak zauważyliście nazywa się Ivor, i nie można wybrać komputerowi Bohatera, nieprawdaż? Nie wiem czy tak się w edytorze da, nie próbowałem! Pozdrawiam!

PS. To jest na pewno ten sam bohater, w końcu sam go ten, no, zabiłem.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 26.10.2009, Ostatnio modyfikował: Darkness Rider

Permalink

No to jest rzeczywiście dziwne... Dwa Ivor'y :D Gra czasami robi błędy, ja np. grałem
kiedyś pojedynek z kumplem, i 3 Cerbery zadały moim Starożytnym Behemotom O obrażeń (!).
To wogóle możliwe? Bo mój bohater nie miał jakiejś tam ekstremalnej obrony.


Permalink

Darkness Rider

Jakie maksymalne obrażenia może zadać czar Implozja?

Moja poprzednia odpowiedź 13325, jest oczywiście błędna. Właśnie sobie przypomniałem, że ta liczba jest dla następującego przypadku:

Bohater posiada:
- 99 mocy
- magię ziemi na expercie
- talent magiczny na expercie
- kulę żywiołu ziemi

Niestety istnieje przypadek, np bohatera Zydar, który ma specjalność talent magiczny i z każdym poziomem obrażenia tego czaru wzrastają. Nie wiem jaki jest maksymalny poziom bohatera jaki można osiągnąć, oraz czy gra takie coś przewiduje, dlatego na to pytanie nie można postawić żadnej odpowiedzi.


Permalink

Czym prędzej zwracam honor, również błędnie to rozpatrzyłem.


Permalink

Tak sobie testownie zrobiłem pytanie nr 6:

6. Ile jednostek może maksymalnie zginąć od „Deatch Stare” (zabójczego spojrzenia) 10 UPGRADED GORGON LAIR? A ile maksymalnie jednostek może zginąć od „Deatch Stare” (zabójczego spojrzenia) 11 UPGRADED GORGON LAIR? Chodzi tylko o „Deatch Stare” (zabójcze spojrzenie), nie uwzględniamy obrażeń zadawanych przez gorgony! Zauważcie analogię.

Xexilex: Co do Gorgon to liczba wynosi: 1 Gorgona za każde rozpoczęte 10 Gorgon, czyli 1-10 Gorgon zabija 1 jednostkę, przy 11-20 zabija 2 jednostki i tak dalej.

Jak się okazało, odpowiedź nie jest prawidłowa. Z przeprowadzonych testów wynika, że mamy tu do czynienia z procentową szansą za zabicie określonej liczby jednostek wroga. Dla przykładu 50 Wielkich Gorgon może zabić nawet 2 jednostki zabójczym spojrzeniem. Ilość Gorgon jedynie określa maksymalną ilość jednostek wroga jaka umrze zabójczym spojrzeniem, natomiast ile konkretnie umrze zależy od procentowej szansy. Nie jestem jednak pewien konkretnego wzoru.

I na rozgrzewkę małe pytanko: Jaką maksymalną prędkość może osiągnąć Feniks, bez użycia czarów?


Permalink

Dragonthan

I na rozgrzewkę małe pytanko: Jaką maksymalną prędkość może osiągnąć Feniks, bez użycia czarów?

Pytanie bardzo proste. Bazowa prędkość feniksa to 21. Bohater może dać maksymalnie + 5 do szybkości jednostek (2 pierścienie +1, 1 naszyjnik + 1 i płaszczyk +2 do szybkości). Dodatkowo gdy walczą na swoim terenie (trawa) dostają + 1 do szybkości. Więc odpowiedź brzmi 21 + 5 + 1 = 27. Dziękuję za uwagę;).


Permalink

Filus

Pytanie bardzo proste. Bazowa prędkość feniksa to 21. Bohater może dać maksymalnie + 5 do szybkości jednostek (2 pierścienie +1, 1 naszyjnik + 1 i płaszczyk +2 do szybkości). Dodatkowo gdy walczą na swoim terenie (trawa) dostają + 1 do szybkości. Więc odpowiedź brzmi 21 + 5 + 1 = 27. Dziękuję za uwagę;).

Dziękujemy również za uwagę i zapraszamy kolejnego uczestnika konkursu, ponieważ pytanie okazało się jednak trudniejsze, odpowiedź nieprawidłowa :)


Permalink

Dragonthan

Dziękujemy również za uwagę i zapraszamy kolejnego uczestnika konkursu, ponieważ pytanie okazało się jednak trudniejsze, odpowiedź nieprawidłowa :)

Nie bardzo widzę swój błąd. Najpierw myślałem, że coś mi się z premiami od artefaktów pokićkało, ale sprawdziłem, że wszystko jest tak jak pisałem. Przychodzi mi do głowy jeszcze złożony anielski sojusz i +4 do szybkości z bonusu dającego przez Modlitwę, ale było napisane, że bez użycia czarów. Więc dodam jeszcze te +4 od tego artefaktu czyli maksymalna szybkość BEZ użycia czarów to 31. Przy czym, jeśli o to chodziło kłóciłbym się o ten bonus z miecza anielskiego sojuszu.


Permalink

Może chodzi jeszcze o sir. Mullicha?
Z tego co pamiętam dodawał on oddziałom +2 do szybkości, czyli feniksy miałyby 27+2=29?
Ewentualnie 28 jeśli tylko jeden pierścień działa, czy dobrze myślę?


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 5.11.2009, Ostatnio modyfikował: Reldi

Permalink

I Pan Reldi udziela poprawnej odpowiedzi. Feniks bazowo ma 21 speeda, a bonusy są następujące:

Ring of the Wayfarer (Pierścień Wędrowca) +1 speed - zadziała tylko jeden
Cape of Velocity (Płaszcz Zwinności) +2 speed
Necklace of Swiftness (Naszyjnik Przyspieszenia) +1 speed
Sir Mullich +2 speed
Teren trawiasty +1 speed

Co daje nam w sumie 28 speeda.


Permalink

Chciałabym odpowiedzieć na pytanie #102 dotyczące czaru berserk.
Nie wiem, czy nie zdyskwalifikuje mnie WOG, w którym to rzecz miała miejsce.
Otóż jednym z heksów jest 2 od góry i drugi od prawej (jak przy atakowaniu od dołu strzelca w górnym prawym rogu).
Atakowałam bastionem cytadelę (miasto), w którym było 5 oddziałów obronnych, od góry - basiliscs, wyverns, berseker flies, gorgons, gnoll marauders. Wleciałam silver pegasi pomiędzy basiliscs i wyverns (stanęły na ww. heksie) w następnym ruchu berseker flies - coś koło 50 (były wytrenowane chyba na 2 mieczyki, więc rzucały berserk i wracały na miejsce) atakowały moje pegazy. I tak co turę - one atakowały mnie, ja na berserku niszczyłam basiliscs i wyverns, a na koniec tury leczyłam padłe jednostki first-aid tentami. I tak było, dopóki basiliscs i wyverns nie padły. Potem silver pegasi były "zamrożone" i nie zareagowały nawet, gdy wreszcie uporawszy się z bramą stanęłam 2 heksy obok war unicornami.

Permalink

Nie robię testów, żeby odpowiadać na pytania. Po prostu kiedyś czytałam ten temat i przypomniało mi się to pytanie. Zresztą jak na screenie chciałbyś zobaczyć, że jednostka jest "zamrożona"?

Permalink

Screen po to, aby zobaczyć które to hexy, oraz jak ustawione są jednostki. Opis strasznie zagmatwany jest.


Permalink

Sunny Day

Otóż jednym z heksów jest 2 od góry i drugi od prawej (jak przy atakowaniu od dołu strzelca w górnym prawym rogu).