Oto wyniki przedostatniej rundy:
1. Der Wollschwein - 200%, 2 dni - 100 punktów
1. Hyde - 200%, 2 dni - 100 punktów
2. Tyranuxus - 200%, 7 dni - 85 punktów
3. Mich - 200%, 11 dni - 70 punktów
Zmagania Tyranuxusa można obejrzeć tutaj: część 1, część 2. Druga połowa części 2. to (zaraz po zaraportowaniu wyników przez Tyrę i Hyde'a) omówienie rozegrania Hyde'a.
Der Wollschwein też planuje w najbliższym tygodniu nagrać materiał z 4. mapy i umieścić go na swoim kanale na youtubie. Prawdopodobnie wspomni tam o rozegraniach innych zawodników.
Każdy z graczy miał swoje ciekawe zagrania.
Tak prezentuje się tabela przed ostatnią mapą:
1. Hyde - 370 punktów
1. Der_Wollschwein - 370 punktów
2. Tyranuxus - 325 punktów
3. Mich - 260 punktów
4. Dydzio - 150 punktów
5. Wnukos - 85 punktów
6. Architektus - 60 punktów
Teoretycznie szanse na końcowe zwycięstwo w turnieju ma nadal 3 graczy. Pozostali, a nawet nowi gracze, mogą jednak powalczyć o zwycięstwo w piątej mapie.
Zapisy startowe są już dostępne. Zestaw modów ten co poprzednio plus miasto Courtyard/Dwór.
AI również bez zmian: Nullkiller i BattleAI.
Termin nadsyłania zapisów mija z końcem niedzieli, 25. maja.
Ponownie losowość została mocno zredukowana. Wszystkie jednostki zadają średnie obrażenia (zaokrąglone w dół, z wyjątkiem obrażeń 1-2 zaokrąglonych do 2), wszystkie umiejętności specjalne jednostek działają zawsze, podobnie jak szczęście i morale.
Do tego wszyscy bohaterowie dostają przy awansach +1 Mocy, nawet Jabarkas. To pewnie wpływ lokalnych Wiedźm... Szczegóły w opisie submoda z zapisami startowymi.
Poza tym, bohaterowie startujący z jednostkami o szybkości <3 dostają w kolejnej turze 0 ruchu, a jedna jednostka została osłabiona...
Stary Chłop zaczął swoją opowieść:
- Kiedyś to były czasy, człowiek żył spokojnie, Panowie Rycerze nie zmuszali do biegania. Chodziło się o 1 pole na raz i komu to przeszkadzało? A teraz? 3 kratki w każdej turze, no kto to widział takie rzeczy?!
- A może by tak spróbować po staremu, chodzić tylko po 1 kratkę? Panowie Rycerze daleko, tu same Wiedźmy w tej krainie...
- Spróbować można, tylko trzeba Bohaterom do ucha szeptać żeby się Pany nie denerwowały. Niech no każdemu wychodzącemu z Karczmy 1 Chłop towarzyszy żeby trzymać ich pod kontrolą. O!
Tym razem mapa nie pochodzi ze zbiorów Akademii Wojny jak to było w poprzednich rundach.
Jako wiedźma Glinda zmierzycie się z jej złą koleżanką po fachu, Gulcherią, na mapie "Dobra wiedźma, zła wiedźma".
Przetłumaczona spowrotem na Angielski i z jedynie lekkimi przeróbkami względem oryginału: dodatkowa chatka obok miasta startowego, 1 bohater dodany u przeciwnika, Odporność i bohaterowie z nią startujący zablokowani, a miejsca dające oryginalnie Odporność dają teraz Nekromancję.
No i warunek zwycięstwa formalnie zmieniony, dzęki czemu nie musicie się zastanawiać czy wasz sędzia będzie umiał wygrać bitwę końcową.
Tyranuxus już zaplanował na wtorkowy ranek od godziny 9. transmisję pierwszego podejścia do tej mapy. Oczywiście oglądamy tylko jeśli nie zamierzamy sami potem grać w turnieju żeby nie popsuć sobie zabawy. No i nie podpowiadamy!
Powodzenia z Wiedźmami i nie dajcie się zaczarować!