Imperium

Behemoth`s Lair

Turnieje Trójarenowe

Permalink

Zapraszam do pary turniejów o tematyce Arenowej w różnych wersjach Heroesów!

Przedstawiam nieco szalony "Turniej Trój-Arenowy": https://www.h3.gg/competitions/v2/105
oraz równoległy do niego, bardziej klasyczny "Tri-Arenic Too": https://www.h3.gg/competitions/v2/106

W obu zobaczymy mapę "Nowa Arena" w Heroes 3 VCMI. Jest to nieco inne spojrzenie na koncept Areny Konwentowej.
W "Tri-Arenic Too" lista modów jest stała, a w "Turnieju Trój-Arenowym" będzie można dobrać do niej swój ulubiony mod.

W obu zobaczymy też Heroes 5.
W "Turnieju Trój-Arenowym" jest to tryb pojedynku 3v3 walczony własnoręcznie stworzonymi bohaterami.
W "Tri-Arenic Too" jego miejsce zajmuje popularna w środowisku Heroes 5 "Ashan Arena II", tym razem walczona losowymi bohaterami.

Pulę "Turnieju Trój-Arenowego" uzupełnia "Arena 65k" w Heroes 4. Nazwa bierze się od występujących na niej boohaterów na poziomie 65535. Liczebności wojsk są równie niecodzienne.
Ostatnim elementem "Tri-Arenic Too" jest "Arena Duelowa" w Heroes 2. Trudno o bardziej staromodną mapę tego typu.

Zapisy są już otwarte i potrwają do 11. listopada, do końca dnia.
Oba turnieje są w formacie podwójnej eliminacji, czyli Drabinka Wygranych plus Drabinka Przegranych.
Terminy na gry będą dość długie, takie żeby na pewno każdy zdążył. 1 miesiąc na rundę w Drabince Wygranych i pół miesiąca na rundę w Drabince Przegranych.
W obu przypadkach do wygrania jest lekcja u Tyranuxusa, byłego Mistrza Polski w Heroes 3, obecnie zajmującego się streamowaniem i uczeniem tej gry.

Jeśli ktoś ma pytania odnośnie tych turniejów, to można pytać również tutaj.

Permalink

Warzyw

Zapraszam do pary turniejów o tematyce Arenowej w różnych wersjach Heroesów!
Pulę "Turnieju Trój-Arenowego" uzupełnia "Arena 65k" w Heroes 4. Nazwa bierze się od występujących na niej boohaterów na poziomie 65535. Liczebności wojsk są równie niecodzienne.

To nie jest błąd? Poziom 65535 to jakaś chora liczba na którą chyba nawet nie pozwala edytor map, max to poziom 70, może chodziło o punkty doświadczenia?


Permalink

To nie błąd, faktycznie gra się bohaterami na poziomach 65k. To taka techniczna sztuczka ze zwykłym edytorem map i zmienianiem bohaterom umiejętności i klasy żeby dostać bohaterów na poziomie -1 i potem zapisywaniem i wczytywaniem gry żeby ten bohater na poziomie -1 zmienił się w bohatera na poziomi 65 tysięcy.

Ilości wojska są naturalnie dopasowane do tych poziomów, więc spokojnie można ujrzeć oddziały typu 10 tysięcy smoków czy milion Chłopów.

Odsyłam do filmiku z prezentacją: tutaj
O h4 zaczyna się ok. 1:55:00, po 5 minutach zaczynamy widzieć wysokopoziomowych bohaterów, a ok. 2:35:00 jest wejście w pokazową walkę 2 armii które mogą się zdarzyć na arenie. Bardzo jednostronną, bo Tyranuxus miał się skupić w tej prezentacji na pokazaniu co gdzie klikać żeby zagrać a nie na rozkminianiu jak najlepiej przygotować armię. Druga armia przygotowana przeze mnie w ten sam sposób co on klikał, tylko ze skupieniem na zrobieniu jak najlepszej armii. (I prostej w użyciu żeby AI wiedział jak tym walczyć) Ale reakcja zabawna :)

Gra się bez Equilibris, bo z tym modem to bohaterowie zdobywają trochę Odporności co poziom. Czyli na poziomie 65k to wszyscy by byli całkiem odporni na czary, co sprawia że dużo czarów traci zbyt dużo użyteczności.

Jako ciekawostkę dodam że (to chyba było w Equilibris) pamiętam że da się zrobić nie tylko bohaterów na poziomie 65535 ale też bohaterów na poziomie 255. Na przykład wywołując na bohaterze o poziomie 65535 skrypt 'zwiększ poziom'.