Odinstalowałem Complete, zainstalowałem Złotą Edycje i... nie działa, nie ma intra.
Jakiś miesiąc temu instalowałem dokładnie w według takiego samego przepisu Złota Edycję i intro było, a teraz nie ma. Kompletnie zgłupiałem teraz. :) Próbowałem przypomnieć sobie czego nie robiłem wcześniej, a robię teraz, i jedyne co mi przyszło do głowy to łatka lokalizacyjna. Okazało, że instalowałem ją bez sensu, bo HD Mod od wersji 5 już ją zawiera, co zresztą tutaj wyczytałem. No, ale reinstall bez łatki i tak nie pomógł.
No więc tak, na 100% intro działało na zestawie Złotej Edycji + HD Mod 5.4 R26, znaczy na początku nie, ale po przeniesieniu plików heroes3 audio i heroes3.vid do folderu "_HD3_Data\CD Data" już tak. Na wersji Complete intro wyświetlało się gdy odpaliłem oryginalną wersję ze skrótu, nie przez HD Moda. Wygląda więc na to, że przyczyna musi gdzieś leżeć po stronie HD Moda. Może jest jakaś inna opcja/parametr w zaawansowanych, który przeoczyłem, a który należy zmienić z "= 0" na "= 1", a nie tylko "Show intro = 1".
Macie jakieś pomysły? :)
Edit:
Tak to u mnie wygląda w HD modzie https://i.postimg.cc/HnSGSm1L/hd-mod.jpg
Tak w opcjach zaawansowanych:
<Version> = 5003309
<Language> = "#pl.ini"
<Graphics.Resolution> = 1180x664
<Graphics.Mode> = 5
<Graphics.ComplexFilter> = 11
<Graphics.Threads> = 2
<Graphics.SimpleFilter> = 2
<Graphics.SystemCursors> = 1
<HD+> = 1
<HD+.RecentTimers>
<HD+.Settings>
<Memory.Mod> = 0
<Misc.TournamentSaver> = 1
<Misc.BattleSaver> = 1
<Packs>
<Sys.NoCD> = 1
<Sys.CPU.ReduceUsage> = 0
<Sys.WriteToIniInsteadRegistry> = 1
<UI.AdvMgr.SkipMapMsgs> = 1
<UI.AdvMgr.DragMap> = 1
<UI.Battle.Queue> = 1
<UI.Battle.ShowAlwaysHeroInfo> = 1
<UI.ClipCursor> = 1
<UI.DarkTransitions> = 1
<UI.Ext.ScenarioMgr.Settings>
<UI.Ext.ScenarioMgr.Folders> = 1
<UI.Ext.TownMgr.AvailableInsteadGrowth> = 1
<UI.HiRezCore> = 1
<UI.QuickArmyManagementMode> {0, 1} = 0
<UI.RecruitDlg.AutoSet> = 1
<UI.RecruitDlg.AutoSet.Max> = 0
<UI.Tavern.InviteHero> = 0
<Update.CheckAtStart> = 0
<OpenGL.Wrapper.Version> = 2
<OpenGL.FixedRefreshRate> = 1
<OpenGL.Interpolation> = 2
<OpenGL.Upscaling> = 2
<OpenGL.SingleWindow> = 1
<OpenGL.Renderer> = 0
<OpenGL.UpdateMode> = 1
<OpenGL.SmoothMapScroll> = 1
<OpenGL.SmoothHeroMove> = 1
<OpenGL.Aspect> = 1
<OpenGL.VSync> = 0
<OpenGL.Benchmark> = 0
<OpenGL.Colors.HueSat> = 32768500
<OpenGL.Colors.RgbInput> = 65536000
<OpenGL.Colors.RedInput> = 65536000
<OpenGL.Colors.GreenInput> = 65536000
<OpenGL.Colors.BlueInput> = 65536000
<OpenGL.Colors.RgbGamma> = 500
<OpenGL.Colors.RedGamma> = 500
<OpenGL.Colors.GreenGamma> = 500
<OpenGL.Colors.BlueGamma> = 500
<OpenGL.Colors.RgbOutput> = 65536000
<OpenGL.Colors.RedOutput> = 65536000
<OpenGL.Colors.GreenOutput> = 65536000
<OpenGL.Colors.BlueOutput> = 65536000
<Show Intro> = 1
<AppPath> = "L:\GRY\INSTAL\HoMM 3 Complete\"
<Music Volume> = 5
<Sound Volume> = 5
<Last Music Volume> = 5
<Last Sound Volume> = 5
<Walk Speed> = 2
<Computer Walk Speed> = 3
<Show Route> = 1
<Move Reminder> = 1
<Quick Combat> = 0
<Video Subtitles> = 1
<Town Outlines> = 1
<Animate SpellBook> = 1
<Window Scroll Speed> = 1
<Bink Video> = 0
<Blackout Computer> = 0
<First Time> = 0
<Test Decomp> = 0
<Test Read> = 0
<Test Blit> = 0
<Unique System ID> = "QU5"
<Network Default Name> = "Player"
<Autosave> = 1
<Show Combat Grid> = 1
<Show Combat Mouse Hex> = 1
<Combat Shade Level> = 1
<Combat Army Info Level> = 1
<Combat Auto Creatures> = 1
<Combat Auto Spells> = 0
<Combat Catapult> = 1
<Combat Ballista> = 1
<Combat First Aid Tent> = 1
<Combat Speed> = 2
<Main Game Show Menu> = 1
<Main Game X> = 10
<Main Game Y> = 10
<Main Game Full Screen> = 1
<CDDrive>
{Optimized multithread adventure map rendering:}
<Graphics.AdvMap.Threads> = -1 {0 - off; -1 - autodetect; 1 and more - number of threads; 16 - maximum}
<Graphics.AdvMap.ShowFPS> = 0 {For testing only! Not for playing.}
<HD.QuickCombat> = 0
<OpenGL.ShowFPS> = 0
Może komuś coś się rzuci w oczy. ;)