Imperium

Behemoth`s Lair

Pytania ogólne

Permalink

demoxik

to czemu jest napisane że np 7 kościanych smoków chce dołączyć, a dołączyło 5

Ponieważ specjalizacją Markala jest przyłączenie się doń wszystkich nieumarłych w ilości 50% bazowej liczy +2% za poziom.


Permalink

To po prostu miej jest istot jeśli chcą dołączyć do Markala jeśli jest on na niższym poziomie.

Mam problem z misją poboczną: Znajdź starożytne artefakty (kampania Sylwan - Archipelag)

Znalazłem je a i tak ciągle pokazuje że Findan znalazł 0 z 4 artefaktów.

Dagon

http://pliki.jaskiniabehemota.net/avatars/users/1413

Bardzo proszę o wypowiedzi zgodne z podstawowymi zasadami pisowni. Nie wymagamy, aby każdy przecinek był na swoim miejscu, ale tego posta nie dało się czytać.

Liczba modyfikacji: 7, Ostatnio modyfikowany: 26.08.2021, Ostatnio modyfikował: demoxik

Permalink

Czy chodzi o trzecią misję kampanii nekromanty Markala?
Z tego co podpowiada mi poradnik, były tam do zdobycia 3 artefakty, a nie 4.
Sprawdź, czy zebrałeś dobre.


Permalink

Chodzi o kampanie Sylwanu - Archipelag. Findan zdobył artefakty, ale i tak mu nie zaliczyło pobocznego zadania.

Jakie umiejętności polecacie Zehirowi do kampanii? Rzemieślnik i Magię przywołania.

Myślałem o oświeceniu, szczęściu, magii światła i atak( ew. dowodzenie lub zniszczenia)

Liczba modyfikacji: 3, Ostatnio modyfikowany: 26.08.2021, Ostatnio modyfikował: demoxik

Permalink

Magia światła wydaje się być dobrym wyborem, ale i magia ciemności. A skoro nasz bohater ma aż trzy magie to warto mieć Talent magiczny. Jako ostatnią wybrałbym Obronę, aczkolwiek ja gram raczej defensywnie.


Permalink

Polecam magię światła i przywołania. W gildii magów Akademii są to podstawowe szkoły magii, ponadto Zehir ma bonus do przywołań. W magii światła, celuj w grupowe wzmocnienia (zwłaszcza obronę). Natomiast w przywołaniu Feniks będzie wymiatał.
Na pozostałe umiejętności wybrałbym:
- Oświecenie - solidny zastrzyk do statystyk, raczej must have!
- Obrona - jeśli tylko się trafi
- Atak + skill do łucznictwa - w tej frakcji są 3 jednostki dystansowe. Jednak mała szansa, że się trafi

Pozostałe umiejętności dowolne, ale raczej unikałbym kolejnej szkoły magii i dowodzenia. Z pewnych względów Machiny wojenne będą przydatne.

Podstawową zasadą, jest zapewnienie Twojej armii maksymalnej "przeżywalności". Jeśli to się uda, Feniks załatwi resztę.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 27.08.2021, Ostatnio modyfikował: Dagon

Permalink

jak ulepszyć strzelca wyborowego w Kusznika? w zamku mam tylko dwie opcję, gram teraz kampanię w kuźnię przeznaczenia

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 30.08.2021, Ostatnio modyfikował: demoxik

Permalink

Nie można.
Nie pamiętam już dokładnie jak to wyglądało w Kuźni Przeznaczenia, ale z grubsza:
Wybierasz w kogo awansować Łucznika. W Strzelca wyborowego, bądź w Kusznika. Jeżeli nie widzisz możliwości awansu w Kusznika, to takiej opcji nie ma.


Permalink

w kampanii w armii mamy np. fanatyka czy kusznika, to dziwne że zrobili tak że nie można ich ulepszyc

Permalink

W Kuźni Przeznaczenia nie było jeszcze planów na alternatywne ulepszenia. Jedynie Przystań otrzymała alternatywne jednostki, na potrzeby fabularne.
Możliwość wyboru ulepszeń, pojawia się dopiero w Dzikich Hordach już dla każdej frakcji.


Permalink

Podczas gry, kiedy na pasku próbuje kliknąć myszą na bohater (jednego spośród trzech jakiego mam) wywala do windowsa bez żadnego komunikatu. Puszczanie tur, wczytywanie autozapisu i robienie czegoś innego, nic nie daje. Hordy (oryginalne) na windowsie 7. Ktoś się z czymś takim spotkał i jak temu zaradzić?

Edit:
Jednak nie chodzi o konkretnego bohatera. Próbowałem innym bohaterem wejść na okręt (żeby dokończyć granie innym) i stało się to samo, czyli wykrzaczyło do win. Mapa great confrontation, jestem w 3msc 1tydz 7dzień (jeśli to ma jakieś znaczenie).

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 31.08.2021, Ostatnio modyfikował: ToWeRH3

Permalink

żeby bohater miał lotny umysł to musi też mieć oświecenie z Wyjątkową Intuicją?

Permalink

https://mightandmagic.fandom.com/wiki/Logistics_(H5)

Cytując:
Hero receives +25% bonus to initiative at start of combat (available to all heroes). Provided by Refresh Rune and Snatch for Runemages in Hammers of Fate, and by Scouting for Barbarians, Demon Lords, Knights, and Rangers, and Scouting and Arcane Intuition for Necromancers, Runemages, Warlocks, and Wizards in Tribes of the East.

Więc o ile mnie mój angielski nie zawiódł, to odpowiedź na twoje pytanie brzmi tak.

Permalink

Link, który podałeś dotyczy dodatku Kuźnia. Wtedy grając krasnoludem nie trzeba tej umiejętności.
W dodatku Hordy grając krasnoludem trzeba mieć odkrywanie i wyjątkową intuicję.
Tak ja rozumiem to co udało mi się wyczytać z twojego i mojego linku.

Permalink

wybieracie może atak +2 czy obronę-2 jak jesteście w arenie?

Permalink

1) Podczas walki na dolnym pasku, przy ikonach mam różnokolorowe kropki (czerwone, błękitne, etc.). Podczas walki po zaatakowaniu jednostki pojawia się napis (na biało) o ekstra damage zadanym przez powietrze, ogień, etc.
Ktoś mi wyjaśni co to jest i skąd się to wzięło?
2) W H5 nie ma ikon łączonych artefaktów jak w H3? Bo zdobyłem jednym bohaterem obydwa składniki do 'Vestment of Enlightenment', założyłem mu je i nie było ikonki i kłódek jak w H3. Jak tu działają, składa się artefakty łączone? Czy wystarczy tylko założyć je bohaterowi i już działa, a nie ma wspólnej ikonki dla łączonego artefaktu?
3) Czy w H5 da się zrobić jak w H3, gdzie były zapisane zestawy artefaktów i jednym przyciskiem można było przełączać pomiędzy tym co bohater miał na sobie?

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 4.09.2021, Ostatnio modyfikował: ToWeRH3

Permalink

1) Tak wygląda działanie zdolności Łańcuchy Żywiołów, rasowej dla Czarnoksiężnika. Mechanikę wyjaśniono w naszym dziale. Czerwone 'kropki' to ogień, błękitne woda etc.
2) Po prostu... działają? Jeśli klikniesz PPM na artefakt wyświetli ci się jakiego zestawu jest częścią, a jeśli udało ci się zgromadzić ich więcej jaki wywołały efekt. Kłódek i oddzielnych ikonek jako żywo nie ma, ale osobiście uważam mechanikę łączenia przedmiotów z H5 za najlepiej działającą spośród części HoMM.
3) Nie. Tą mechanikę wprowadziła dopiero HotA.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 4.09.2021, Ostatnio modyfikował: Tabris

Permalink

demoxik

wybieracie może atak +2 czy obronę-2 jak jesteście w arenie?

Dla lorda demonów i czarnoksiężnika atak, dla łowcy i nekromanty obronę; dla pozostałych to, co mam aktualnie wyższe.