Imperium

Behemoth`s Lair

Adresy pamięci H3

Permalink

Cześć,

To mój pierwszy post na tym forum także witam wszystkich :)

Oglądając aktualne mistrzostwa polski pomyślałem sobie że fajnie by było gdyby do H3 powstał moduł obserwatora znanego z innych gier które aktualnie są grane na różnych zawodach.

Dlatego gdy tylko znalazłem chwilę postanowiłem ściągnąć CheatEngine i poszperać w pamięci gry aby zobaczyć jak to jest wszystko zrobione.

Szperam dopiero drugi wieczór także wiele nie udało mi się wydłubać jednak pomyślałem że założę ten temat ponieważ moje poszukiwania w internecie tych adresów do Heroes 3 (pewnie źle szukałem bo znalazłem tylko adresy hexów różnych rzeczy, a to troszkę co innego) spełzły na niczym. Na pewno ktoś posiada taką listę bo powstają mody jak HoTA czy HD Mod.

Ale do rzeczy. Adresy pobierałem z pliku wygenerowanego za pomocą HD Mod'a ściągniętego z działu download. Jako podstawkę wskazują adres biblioteki HD_SOD.dll więc nie powinny się różnić gdy wygenerujecie plik u siebie. Jeśli by się różniły to proszę dajcie mi znać ale najłatwiej jest w takim wypadku znaleźć współrzędne bohatera którym steruje gracz i znich wyliczyć base address.

0x30 - Maksymalna ilość zamków (48)

Zasoby gracza:
Drewno: "HD_SOD.dll"+00128B3C, offset: 0x9C, Typ danych: 4 Bajty
Rtęć: "HD_SOD.dll"+00128B3C, offset: 0xA0, Typ danych: 4 Bajty
Kamień: "HD_SOD.dll"+00128B3C, offset: 0xA4, Typ danych: 4 Bajty
Siarka: "HD_SOD.dll"+00128B3C, offset: 0xA8, Typ danych: 4 Bajty
Kryształ: "HD_SOD.dll"+00128B3C, offset: 0xAC, Typ danych: 4 Bajty
Klejnoty: "HD_SOD.dll"+00128B3C, offset: 0xB0, Typ danych: 4 Bajty
Złoto: "HD_SOD.dll"+00128B3C, offset: 0xB4, Typ danych: 4 Bajty

Tylko do odczytu surowce jakie otrzymaliśmy poprzedniego dnia.[/b]
Drewno: "HD_SOD.dll"+00128B3C, offset: 0x108, Typ danych: 4 Bajty
Rtęć: "HD_SOD.dll"+00128B3C, offset: 0x10C, Typ danych: 4 Bajty
Kamień: "HD_SOD.dll"+00128B3C, offset: 0x110, Typ danych: 4 Bajty
Siarka: "HD_SOD.dll"+00128B3C, offset: 0x114, Typ danych: 4 Bajty
Kryształ: "HD_SOD.dll"+00128B3C, offset: 0x118, Typ danych: 4 Bajty
Klejnoty: "HD_SOD.dll"+00128B3C, offset: 0x11C, Typ danych: 4 Bajty
Złoto: "HD_SOD.dll"+00128B3C, offset: 0x120, Typ danych: 4 Bajty

Ekran podróży:
Identyfikator aktualnie zaznaczonego bohatera*: "HD_SOD.dll"+00128B3C, offset: 0x04, Typ danych: 4 Bajty
Identyfikator aktualnie zaznaczonego miasta: "HD_SOD.dll"+00128B3C, offset: 0x3F, Typ danych: 4 Bajty

*Identyfikator bohatera stanowi składnik offsetu do listy bohaterów na której znajdują się struktury opisujące bohaterów
Identyfikator miasta na razie odkryłem że też musi na jakąś listę kierować

Ekran ze szczegółami bohaterów:
Index z listy bohaterów informujący o tym który jest zaznaczony: "Heroes3 HD.exe"+298AD4

Struktura bohaterów
Identyfikator pierwszego bohatera na liście (nie jest to początek listy) "HD_SOD.dll"+00128B3C, offset: B6A, Typ danych: 4 Bajty

Offsety opisujące dane w strukturze konkretnego bohatera
ID - 0x1A -> Aktualna pozycja "x" 2 bajty
ID - 0x18 -> Aktualna pozycja "y" 2 bajty
ID - 0x02 -> Aktualna ilość punktów many 2 bajty
ID + 0x1A -> Portret bohatera 1 bajt
ID + 0x08 -> ID Gracza który jest właścicielem
ID + 0x09 -> Początek imienia (nie wiem gdzie opisana jest długość jednak maksymalnie mogę wpisać 0xC bajtów)
ID + 0x2D -> Kierunek w który został wykonany ostatni ruch bohatera na mapie (?) [zgodny ze wskazówkami zegarka, 0 to północ] 1 bajt
ID + 0x2E -> Formacja jednostek 1 bajt
ID + 0x2F -> Ilość punktów ruchu (maksymalne) 4 bajty
ID + 0x33 -> Ilość punktów ruchu (aktualne) 4 bajty
ID + 0x37 -> Doświadczenie 4 bajty
ID + 0x3B -> Aktualny poziom 1 bajt
ID + 0x1B -> Docelowa pozycja "x" 4 bajty
ID + 0x1F -> Docelowa pozycja "y" 4 bajty
ID + 0x75 -> Wygląda na ziarno stosowane w RNG do awansu [wybór umiejętności drugorzędnych] (1 bajt)
ID + 0x102 -> Stan bohatera (1 - Uśpiony, 0 - Obudzony). W przypadku braku formacji dodawne jest +2 Brane pod uwagę przy puszczaniu kolejki
ID + 0x3BB -> Płeć (1 - Kobieta, 0 - Mężczyzna) 1 bajt
ID + 0x45C -> Ilość ataku 2 bajty
ID + 0x45D -> Ilość obrony 2 bajty
ID + 0x45E -> Ilość mocy 2 bajty
ID + 0x45F -> Ilość wiedzy 2 bajty

Umiejętności drugorzędne
0x1C - Ilość umiejętności, jest to również dystans pomiędzy poziomem umiejętności, a jej miejscem na liście

ID + 0xE7 - Ilość umiejętności których nauczył się bohater

ID + 0xAF - Początek listy umiejętności
ID + 0xCA - Koniec listy umiejętności

ID + 0xCB - Początek listy pozycji na których występują umiejętności
ID + 0xE6 - Koniec listy pozycji na których występują umiejętności

ID + 0xAF - Znajdowanie drogi, Pozycja 0xCB
ID + 0xB0 - Łucznictwo, Pozycja 0xCC
ID + 0xB1 - Logistyka, Pozycja 0xCD
ID + 0xB2 - Odkrywanie, Pozycja 0xCE
ID + 0xB3 - Dyplomacja, Pozycja 0xCF
ID + 0xB4 - Nawigacja, Pozycja 0xD0
ID + 0xB5 - Dowodzenie, Pozycja 0xD1
ID + 0xB6 - Mądrość, Pozycja 0xD2
ID + 0xB7 - Mistycyzm, Pozycja 0xD3
ID + 0xB8 - Szczęście, Pozycja 0xD4
ID + 0xB9 - Balistyka, Pozycja 0xD5
ID + 0xBA - Sokoli wzrok, Pozycja 0xD6
ID + 0xBB - Nekromancja, Pozycja 0xD7
ID + 0xBC - Finanse, Pozycja 0xD8
ID + 0xBD - Magia ognia, Pozycja 0xD9
ID + 0xBE - Magia powietrza, Pozycja 0xDA
ID + 0xBF - Magia wody, Pozycja 0xDB
ID + 0xC0 - Magia ziemi, Pozycja 0xDC
ID + 0xC1 - Nauka czarów, Pozycja 0xDD
ID + 0xC2 - Taktyka, Pozycja 0xDE
ID + 0xC3 - Artyleria, Pozycja 0xDF
ID + 0xC4 - Nauka, Pozycja 0xE0
ID + 0xC5 - Atak, Pozycja 0xE1
ID + 0xC6 - Płatnerstwo, Pozycja 0xE2
ID + 0xC7 - Inteligencja, Pozycja 0xE3
ID + 0xC8 - Talent magiczny, Pozycja 0xE4
ID + 0xC9 - Odporność, Pozycja 0xE5
ID + 0xCA - Pierwsza pomoc, Pozycja 0xE6

Machiny oblężnicze
ID + 0x17B -> Identyfikator slotu na baliste 4 bajty
ID + 0x183 -> Identyfikator slotu na wóz z amunicją 4 bajty
ID + 0x18B -> Identyfikator slotu na namiot medyka 4 bajty
ID + 0x193 -> Identyfikator slotu na katapulte 4 baj

Artefakty u bohatera
- Piąte miejsce na artefakt zdecydowanie jest dalej niż pozostałe 4..
- Przesuwanie artefaktów za pomocą suwaka fizycznie zmienia miejsca w pamięci
- Broń podmienia statystykę ataku w momencie założenia
- Nie ważne w którym slocie masz książkę magiczną gildia magów zawsze uzna że możesz się uczyć bez jej zakupu
- Książka magiczna posiada ID "0"
- Gdy slot książki magicznej jest zajęty to przy zakupie wędruje ona do plecaka (ale można kliknąć na artefakt z książki i się normalnie otworzy)
- Struktura artefaktu składa się z ID oraz payload (4 bajty) co daje łącznie (8 bajtów). Jedynie w przypadku artefaktu "1" [zwój z zaklęciem] zauważyłem wykorzystywanie payload jako ID zaklęcia na które wskazuje. ID zgodne są z kolejnością jaka występuje w strukturze [numerowane od 0]

0x40 -> Miejsc w sakwie (64 miejsca)
0x8 -> Dystans pomiędzy identyfikatorami artefaktu

ID + 0x123 -> Identyfikator slotu naszyjnik 4 bajty
ID + 0x13B -> Identyfikator slotu napierśnika 4 bajty
ID + 0x143 -> Identyfikator slotu rękawice w lewej ręce 4 bajty
ID + 0x14B -> Identyfikator slotu rękawice w prawej ręce 4 bajty
ID + 0x153 -> Identyfikator slotu butów 4 bajty
ID + 0x19B -> Identyfikator slotu książki magicznej 4 bajty

ID + 0x113 -> ID Artefaktu w miejscu głowy 4 bajty
ID + 0x11B -> ID Artefaktu w miejscu płaszczu 4 bajty
ID + 0x12B -> ID Artefaktu trzymanego w lewej ręce (miecza) 4 bajty
ID + 0x15B -> ID Pierwszego artefaktu z listy pod mieczem (licząc od góry) 4 bajty
ID + 0x163 -> ID Drugiego artefaktu z listy pod mieczem (licząc od góry) 4 bajty
ID + 0x16B -> ID Trzeciego artefaktu z listy pod mieczem (licząc od góry) 4 bajty
ID + 0x173 -> ID Czwartego artefaktu z listy pod mieczem (licząc od góry) 4 bajtyty
ID + 0x1A3 -> ID Piątego artefaktu z listy pod mieczem (licząc od góry) 4 bajty
ID + 0x1BA -> ID pierwszego artefaktu znajdującego się w sakwie 4 bajty
ID + 0x3B2 -> ID ostatniego artefaktu znajdującego się w sakwie [jeśli sakwa jest pełna] 4 bajty
ID + 0x3BA -> Ilość przedmiotów w sakwie (1 bajt)

Blokowanie slotów na artefakty
Hełm jest pierwszym slotem, a książka magiczna ostatnim

ID + 0x1AC - Czy slot hełmu jest dostępny 1 bajt (1 - Nie jest, 0 - jest)
ID + 0x1B9 - Czy slot książki magicznej jest dostępny 1 bajt (1 - Nie jest, 0 - Jest)

Informacje o wojsku wyglądają tak że najpierw są wszystkie identyfikatory stworzeń dopiero liczebność stworzeń w tej samej kolejności
0x1C - Różnica pomiędzy identyfikatorem jednostki, a jej ilością

ID + 0x77 -> Identyfikator jednostki na 1 pozycji 4 bajty
ID + 0x8F -> Identyfikator jednostki na 7 pozycji 4 bajty
ID + 0x93 -> Ilość jednostek na 1 pozycji 4 bajty
ID + 0xAB -> Ilość jednostek na 7 pozycji 4 bajty

Zaklęcia
Zaklęcia są 1 bajtowe i wystarczy ustawić flagę na "1" w celu możliwości używania zaklęcia w walce

ID + 0x416 = Przyzwanie okrętu
ID + 0x417 = Zniszczenie okrętu
ID + 0x418 = Wizja
ID + 0x419 = Zasoby ziemi
ID + 0x41A = Ukrycie
ID + 0x41B = Aura artefaktów
ID + 0x41C = Lot
ID + 0x41D = Spacer po wodzie
ID + 0x41E = Wrota wymiarów
ID + 0x42F = Miejski portal
ID + 0x420 = Ruchome piaski
ID + 0x421 = Pole minowe
ID + 0x422 = Pole siłowe
ID + 0x423 = Ściana ognia
ID + 0x424 = Trzęsienie ziemi
ID + 0x425 = Magiczna strzała
ID + 0x426 = Lodowy pocisk
ID + 0x427 = Błyskawica
ID + 0x428 = Implozja
ID + 0x429 = Łańcuch piorunów
ID + 0x42A = Krąg zimna
ID + 0x42B = Kula ognia
ID + 0x42C = Inferno
ID + 0x42D = Deszcz meteorytów
ID + 0x42E = Fala śmierci
ID + 0x42F = Zniszczenie nieumarłych
ID + 0x430 = Armagedon
ID + 0x431 = Tarcza
ID + 0x432 = Tarcza powietrza
ID + 0x433 = Tarcza ognia
ID + 0x434 = Ochrona przed powietrzem
ID + 0x435 = Ochrona przed ogniem
ID + 0x436 = Ochrona przed woda
ID + 0x437 = Ochrona przed zmienią
ID + 0x438 = Antymagia
ID + 0x439 = Rozproszenie
ID + 0x43A = Magiczne zwierciadło
ID + 0x43B = Uleczenie
ID + 0x43C = Wskrzeszenie
ID + 0x43D = Ożywienie
ID + 0x43E = Ofiara
ID + 0x43F = Błogosławieństwo
ID + 0x440 = Klątwa
ID + 0x441 = Żądza krwi
ID + 0x442 = Precyzja
ID + 0x443 = Osłabienie
ID + 0x444 = Kamienna skóra
ID + 0x445 = Promień osłabienia
ID + 0x446 = Modlitwa
ID + 0x447 = Radość
ID + 0x448 = Przygnębienie
ID + 0x449 = Fortuna
ID + 0x44A = Pech
ID + 0x44B = Przyśpieszenie
ID + 0x44C = Spowolnienie
ID + 0x44D = Pogromca smoków
ID + 0x44E = Szał
ID + 0x44F = Błyskawica tytana
ID + 0x450 - Kontratak
ID + 0x451 - Berserk
ID + 0x452 - Hipnoza
ID + 0x453 - Zapomnienie
ID + 0x454 - Oślepienie
ID + 0x455 - Teleportacja
ID + 0x456 - Usunięcie przeszkód
ID + 0x457 - Klonowanie
ID + 0x458 - Żywiołak ognia
ID + 0x459 - Żywiołak ziemi
ID + 0x45A - Żywiołak wody
ID + 0x45B - Żywiołak powietrza (ostatni po nim następują statystyki)

Temat będę sukcesywnie aktualizował o odnalezione informacje jednak nie obiecuje częstotliwości.

Liczba modyfikacji: 21, Ostatnio modyfikowany: 13.11.2020, Ostatnio modyfikował: YourPet

Permalink

Artefakty
Kolory graczy
0x00 - Czerwony
0x01 - Niebieski
0x02 - Brązowy
0x03 - Zielony
0x04 - Pomarańczowy
0x05 - Fioletowy
0x06 - Seledynowy
0x07 - Różowy
0xFF - Niczyj

Artefakty
- Wygląda na to że jest 148 różnych artefaktów jednak po numerze 140 pojawiają się dziwne rzeczy

0 - Księga zaklęć
1 - Zwój z zaklęciem [jako jedyny wykorzystuje 4 bajty payload'u na ID zaklęcia numerowane od 0]
2 - Graal
3 - Katapulta
4 - Balista
5 - Wóz z amunicją
6 - Namiot medyka
7 - Topór centaura
8 - Miecz rycerza śmierci
9 - Większy korbacz gnolli
10 - Niszczycielska maczuga ogrów
11 - Miecz ognia piekielnego
12 - Gladius tytanów
13 - Tarcza krasnaludzkich władców
14 - Tarcza zionącej śmierci
15 - Puklerz króla gnolli
16 - Tarcza szalonego ogra
17 - Tarcza potępionych
18 - Tarcza strażnika niebios
19 - Hełm albastrowego jednorożca
20 - Czaszkowy hełm
21 - Hełm chaosu
22 - Korona najwyższego maga
23 - Hełm piekielnego sztormu
24 - Hełm gromu
25 - Zbroje ze skamieniałego drzewa
26 - Klatka żebrowa
27 - Kolczuga z łusek bazyliszka
28 - Tunika króla cyklopów
29 - Zbroja ognistej mocy
30 - Pancerz tytana
31 - Zbroja cudów
32 - Sandały świętego
33 - Naszyjnik moskiej mocy
34 - Lwia tarcza odwagi
35 - Miecz sprawiedliwości
36 - Hełm boskich mocy
37 - Oprawione oko smoka
38 - Ognisty język czerwonego smoka
39 - Tarcza ze smoczych łusek
40 - Kolczuga ze smoczych łusek
41 - Nagolenniki ze smoczych kości
42 - Płaszcz ze smoczych skrzydeł
43 - Naszyjnik ze smoczych zębów
44 - Korona ze smoczych zębów
45 - Zastygłe oko smoka
46 - Czetrolistna koniczynka
47 - Karty tarota
48 - Statuetka szczęścia
49 - Order męstwa
50 - Herb męstwa
51 - Glejt męstwa
52 - Teleskop
53 - Luneta
54 - Amulet grabarza
55 - Kaptur wampira
56 - Buty trupa
57 - Naszyjnik odporności
58 - Opończa przeciwstawienia
59 - Buty odporności
60 - Elficki łuk z drzewa wiśni
61 - Cięciwa z grzywy jednorożca
62 - Anielskie strzały
63 - Statuetka poznania
64 - Stoicki obserwator
65 - Emblemat wiedzy
66 - Medal męża stanu
67 - Pierścień dyplomaty
68 - Szarfa ambasadora
69 - Pierścień wędrowca
70 - Rękawice jeźdźca
71 - Naszyjnik nawigatora
72 - Skrzydła anioła
73 - Magiczny znak
74 - Talizman many
75 - Magiczna kula many
76 - Zaklęty naszyjnik
77 - Zaklęty pierścień
78 - Zaklęty płaszcz
79 - Kula firmamentów
80 - Kula żywiołu ziemi
81 - Kula płonącego ognia
82 - Kula sztormów
83 - Płaszcz odwrócenia
84 - Duch opresji
85 - Klepsydra diabelskiej godziny
86 - Księga magii ognia
87 - Księga magii powietrza
88 - Księga magii wody
89 - Księga magii ziemi
90 - Magiczne buty lewitacji
91 - Złoty łuk
92 - Kula stałości
93 - Kula osłabienia
94 - Pierścień żywotności
95 - Pierścień życia
96 - Fiołka żywej krwi
97 - Naszyjnik przyśpieszenia
98 - Buty przyśpieszenia
99 - Płaszcz zwinności
100 - Amulet trzeźwego umysłu
101 - Amulet magicznej wizji
102 - Znak świętości
103 - Amulet życia
104 - Amulet śmierci
105 - Amulet wolnej woli
106 - Amulet przeciwstawienia
107 - Amulet pamięci
108 - Znak odwagi
109 - Płaszcz błyszczącego kryształu
110 - Pierścień nieskończonych bogactw
111 - Bezdenny tygiel rtęci
112 - Samonapełniający się wóz rudy
113 - Pierścień gorejącej siarki
114 - Samonapełniający się wóz drewna
115 - Bezdenna sakwa złota (1.000 złota)
116 - Bezdenna sakwa złota (750 złota)
117 - Bezdenna sakwa złota (500 złota)
118 - Nogi legionisty
119 - Lędźwie legionisty
120 - Korpus legionisty
121 - Ramiona legionisty
122 - Głowa legionisty
123 - Hełm wilka morskiego
124 - Kapelusz czarodzieja
125 - Kajdany wojny
126 - Kula przeciwstawienia
127 - Fiolka smoczej krwi
128 - Ostrze armagedonu
129 - Zwój anielskiego sojuszu
130 - Płaszcz nieumarłego króla
131 - Eliksir życia
132 - Zbroja przeklętego
133 - Statua legionów
134 - Moc ojca smoków
135 - Piorun tytana
136 - Kapelusz admirała
137 - Łuk strzelca
138 - Źródło maga
139 - Pierścień maga
140 - Miasto dobrobytu
141 - Ubiór neutralności
142 - Błoto neutralności
143 - Pięść ogra
144 - Szyja
145 - Pierścień, prawa dłoń
146 - Rożności 2
147 - Machina wojenna 2
148 - Różności 5

Identyfikatory jednostek
- Uwaga machiny oraz namiot medyka są traktowane jako jednostki i można je normalnie ustawić w armii gracza (nie jako artefakty)
- Gdy wchodzimy pomiędzy jednostki z confluxa są dziury i można wywołać crash aplikacji (pewnie usuwali jakieś jednostki które były już stworzone)
- W celu zachowania kompatybilności SOD'a i Armagedonu z RoE jednostki we wrotach wymiarów posiadają dziury oraz są przeplatane neutralami

=========== Zamek ===========
0 - Pikinier
1 - Halabardnik
2 - Łucznicy
3 - Kusznicy
4 - Gryfy
5 - Gryfy królewskie
6 - Zbrojni
7 - Krzyżowcy
8 - Mnisi
9 - Kapłani
10 - Kawalerzyści
11 - Czempioni
12 - Anioły
13 - Archanioły

=========== Bastion ===========
14 - Centaury
15 - Centaury bojowe
16 - Krasnaludy
17 - Krasnaludzcy wojownicy
18 - Leśne elfy
19 - Wysokie elfy
20 - Pegazy
21 - Srebne Pegazy
22 - Drzewce
23 - Enty
24 - Jednorożce
25 - Jednorożce bitewne
26 - Zielone smoki
27 - Złote smoki

=========== Forteca ===========
28 - Gremliny
29 - Większe gremliny
30 - Kamienne gargulce
31 - Obsydianowe gargulce
32 - Kamienne golemy
33 - Żelazne golemy
34 - Magowie
35 - Arcymagowie
36 - Dżinny
37 - Wielkie dżinny
38 - Nagi
39 - Królewskie nagi
40 - Giganci
41 - Tytani

=========== Inferno ===========
42 - Chochliki
43 - Chowańce
44 - Gogi
45 - Magogi
46 - Piekielne ogary
47 - Cerbery
48 - Demony
49 - Rogate demony
50 - Czarty
51 - Czarci lordowie
52 - Ifrity
53 - Sułtańskie ifrity
54 - Diabły
55 - Arcydiabły

=========== Nekropolia ===========
56 - Szkielety
57 - Kościeje
58 - Ożywieńcy
59 - Zombie
60 - Zjawy
61 - Upiory
62 - Wampiry
63 - Wampirzy lordowie
64 - Lisze
65 - Arcylisze
66 - Czarni rycerze
67 - Upiorni rycerze
68 - Kościane smoki
69 - Upiorne smoki

=========== Loch ===========
70 - Troglodyci
71 - Piekielni troglodyci
72 - Harpie
73 - Harpie wiedźmy
74 - Złe oczy
75 - Obserwatorzy
76 - Meduzy
77 - Królewskie meduzy
78 - Minotaury
79 - Wielkie minotaury
80 - Mantikory
81 - Chimery
82 - Czerwone smoki
83 - Czarne smoki

=========== Twierdza ===========
84 - Gobliny
85 - Hobgobliny
86 - Wilczy jeźdźcy
87 - Wilczy rycerze
88 - Orkowie
89 - Urukowie
90 - Ogry
91 - Ogrzy szamani
92 - Roki
93 - Ptaki gromu
94 - Cyklopy
95 - Cyklopy królewskie
96 - Behemoty
97 - Starożytne behemoty

=========== Cytadela ===========
98 - Gnolle
99 - Gnolle maruderzy
100 - Jaszczurkoludzie
101 - Reptilioni
102 - Gorgony
103 - Wielkie gorgony
104 - Ważki
105 - Smocze ważki
106 - Bazyliszki
107 - Bazyliszki większe
108 - Wiwerny
109 - Królewskie wiwerny
110 - Hydry
111 - Hydry chaosu

=========== Wrota wymiarów ===========
112 = Żywiołaki powietrza
113 = Żywiołaki ziemi
114 = Żywiołaki ognia
115 = Żywiołaki wody
118 - Nimfy
119 - Rusałki
120 - Żywiołaki umysłu
121 - Żywiołaki magii
122 - !!!!!!!!!!!!!! Crash !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
123 - Żywiołaki lodu
124 - !!!!!!!!!!!!!! Crash !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
125 - Żywiołaki magmy
126 - !!!!!!!!!!!!!! Crash !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
127 - Żywiołaki burzy
128 - !!!!!!!!!!!!!! Crash !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
129 - Żywiołaki enerii
130 - Ogniste ptaki
131 - Feniksy

=========== Dzikie, Bez zamku ===========
116 - Złote golemy
117 - Diamentowe golemy
132 - Błękitne smoki
133 - Kryształowe smoki
134 - Czarodziejskie smoki
135 - Rdzwawe smoki
136 - Czarodzieje
137 - Strzelcy
138 - Niziołki
139 - Chłopi
140 - Dziki
141 - Mumie
142 - Nomadowie
143 - Rozbójnicy
144 - Trolle

=========== Machiny ===========
145 - Katapulta
146 - Balista
147 - Namioty medyka
148 - Wóz z amunicją

Liczba modyfikacji: 4, Ostatnio modyfikowany: 13.11.2020, Ostatnio modyfikował: YourPet

Permalink

Rezerwuje jeszcze 2 posty bo nie poruszyłem w ogóle miast oraz struktury mapy, a wydaje mi się że może być to równie długa lista co struktura bohatera.

@TODO
- Struktura mapy
- Struktura komunikatów sieciowych
- Struktura bitew
- Struktura miast
- Struktura graczy