Imperium

Behemoth`s Lair

MM7 ze sklepu GoG, Tolberti nieokradalny

Permalink

Na jakieś 99% Might and Magic 7 z GoG-a ma błąd związany z kradzieżą kostki kontrolnej. Miałem arcymistrzostwo w kradzieży, w biegłość władowane 24 punkty plus jeszcze rękawice +12 oraz pas +6 do kradzieży, czyli razem 42 punkty. Ogromna ilość. Ewidentnie musi być jakiś bug, bo inaczej ciągle dostawałbym komunikat, że kradzież się nie powiodła, a w moim przypadku czynność wielokrotnie kończyła się bez żadnego powiadomienia - po prostu postać kończyła swoją kolejkę, a kostki nie dostawałem.

Jeśli ktoś będzie mógł to potwierdzić, to będę wdzięczny.

Permalink

Jeśli dobrze pamiętam, okradanie postaci lepiej idzie, gdy zajdzie się tę postać od tyłu. No i trzeba blisko podejść. Niestety mogę tu bzdury pisać, bo przez jeszcze jakieś 3-4 tygodnie albo nawet miesiąc nie będę miał dostępu do płyty z MM7 (kroniki) i nie bardzo mam jak sprawdzić.

Permalink

Spróbuj z niewidzialnością i od tyłu. Nie wiem czy nie było buga, że po użyciu czaru pokazującego jaki przedmiot posiada potwór, ten przedmiot znikał.

Permalink

Czy przedmiot usunięty przez bug nie powinien być do odebrania u sędziego?
Pamiętam, że kiedyś odebrałem od niego całą spiżarnię słoików z podrobami oraz dodatkowe zielone romby, żeby starczyło dla wszystkich. Zna ktoś może szczegóły działania tego mechanizmu?

Permalink

Ja kiedyś dostałem 30 sarkofagów Korbu xD Nie wiem od czego to zależy, teoretycznie powinien Ci dawać tylko te przedmioty, które kiedyś podniosłeś i gdzieś upuściłeś. Być może jeśli podniesiesz quest item -> upuścisz -> podniesiesz -> oddasz zlecającemu misję, gra odnotowuje tylko fakt: a)upuściłeś to b)już tego nie masz i nie sprawdza, czy misja nie została wykonana. A duplikowanie tych przedmiotów następuje wtedy, gdy masz pełny ekwipunek, więc "odzyskany" przedmiot nie może wylądować w sakwie, tylko zostaje Ci w dłoni (więc komp uważa, że dalej go nie masz ;P ), a kolejne już lądują na ziemi...

Permalink

Jedyne sposoby do nadużycia sędziego, jakie mi przychodzą do głowy, to dorobienie dodatkowych dwóch trąbek i dorobienie pewnej księgi czarów. Słoik z podrobami to bardzo osobisty przedmiot i jest pozostałością po wykonaniu zadania, a nie przedmiotem do dostarczenia. Zdaje się, że nawet oddanie od innej postaci działa, jak zgubienie.

Przydałaby się jakaś odpowiedź zwrotna, czy nasze rozwiązania działają. Przykładowo "Karadku, nie znasz się, a sposoby tego drugiego są świetne."

Magiczne oko sugeruje, że stworzenia, które są wobec drużyny agresywne z przyczyn politycznych, takich jak wybór drugiego sędziego, szwendanie się po zamku, zabójstwo, napaść, nieudana kradzież kieszonkowa, początkowo są przyjazne, a agresywne zaczynają być, gdy bohaterowie znajdą się w zasięgu wzroku. Nie jestem pewien, ale okradać możne chyba tylko tych, którzy są przyjaźni. Tak więc podejście bez niewidzialności zbyt blisko do Tolbertiego, może uniemożliwić jego późniejsze okradzenie nawet z niewidzialnością.

Nie wiem, jaka jest reszta drużyny, ale możliwe, że trzeba będzie walczyć z Tolbertim.

Permalink

Tak ja tez nawyciagalem sarkofagow Korbu! Starczy upuscic i juz daja nowy :0)) Jak nie dziala to edytor zapisu i koniec. Trzeba grac dalej!

Permalink

Możesz też dorobić części golema. I chyba kordelas Grognara. Księgę Boskiej Interwencji. Topór Zokkara też. W siódemce na pewno nie odda żadnego z obrazów. Wydaje mi się, że większość rzeczy poza zwojami i kluczami możesz odzyskać, tylko raczej nikt nigdy ich specjalnie nie gubił. Raczej od razu zanosi się zleceniodawcy, żeby nie zagracały, więc na koniec gry trudno już coś zapodziać. Jeśli ktoś miałby teraz pod ręką sejwy z różnych etapów gry, to mógłby poeksperymentować, ja na razie mam zainstalowane tylko MM8. W ósemce kiedyś w połowie rozgrywki wyrzuciłem cały swój ekwipunek obok jasnowidza i oddał mi 3/4 quest itemów, ale te, których nie oddał, nie miały jakichś szczególnych cech.