Heh, i tak i nie. Wbrew potocznym opiniom Ubisoft dość mocno zmodyfikował silnik i musiał nowe rzeczy w paki zapakować, gdyż lody i defy są przestarzałe na potrzeby wersji HD. Ponieważ grafiki są x razy większe to i każdą koordynatę kursora trzeba było dodać do obsługi silnika a takich mini rzeczy do implementacji jest sporo. Zresztą, wzorem nowoczesnych gier, aby poprawić wydajność gry i nie pójść w wymagania sprzętowe - hd grafiki nie mamy w postaci klatek animacji, a jednego wielkiego pojedynczego pliku zawierającego zlepki animacji pod różnymi kątami w formacie *.dds. Z prostego powodu - komputery lepiej pracują wczytując kilka większych plików niż dziesiątki mniejszych. Także więc do takiego wielkiego pliku graficznego jest dołączony plik txt z koordynatami grafik by gra sobie już w trakcie gry poprzestawiała wszystko.
A typowy plik graficzny wyciągnięty z HD edition wygląda tak:
A typowy plik graficzny wyciągnięty z HD edition wygląda tak:
To pełna animacja siedliska Hydr.
Or razu widać, że sprawa wcale trywialna nie jest.