Gorshak i Herszty to dla mnie nierozłączna para grając Twierdzą. Herszt jest maszynką do zabijania gdy ma się na wysokim poziomie Gorshaka.
Ulubieni bohaterowie
Pan Lisz /
Naadir - co z tego że mało i słabe te duszki... Można nimi ściągnąć kontratak z silnego wroga a potem dobić go np. Arcyliszem
Lethos - na początku gry Rozkład dla części wrogów. Moja strategia to jak najszybciej zdobyć Mistrza Bólu bo dzięki temu czasem nawet nie trzeba atakować jednostkami, a tylko rzucić zaklęcie Lethosem i wróg sam się rozłoży :O
Saryn /
cholera musiałeś dodać że bohaterowie kampanii nie wchodzą w grę, tak to bym tu wypisał całe opowiadanie, tak więc:
Przystań - Klaus/Ellaine - Klaus ma bonusy do kawalerii, dzięki czemu Czempioni są po prostu aniołami śmierci, a Ellaine jest do siedzenia w zamku ze wszystkimi chłopami i zbierania hajsu
Nekropolis - tutaj nie wiem kto inny jest dobry oprócz Markala... nie mam pomysłu
Inferno - no cóż... Grok bo jest tak szybki jak Tropiciel od Twierdzy
Sylwan - Wyngal gdyż ma bonus do inicjatywy na początku walki, więc jeśli masz dużo strzelców to już 2 dowolne jednostki wroga można uznać za martwe, lepszy Findan ale zakaz bohaterów kampanii...
Loch - Lethos bo może zarazić wrogą armie od początku, więc jest dobry jeśli chcesz zrobić wrogom nie małe straty, no i chyba jeszcze ta od Krwawych Dziewic bo daje im bonusy, co czyni je dobrymi wycinaczami
Forteca - tutaj nawet bohaterowie kampanii nie dorównują potężnej umiejętności specjalnej Helmara który nakłada na swoje jednostki Prawą Moc kiedy się na nie rzuca jakiś czar magii światła, a to znaczy że kiedy ma się set Krasnoludzkich Królów to na samym początku walki twoje jednostki otrzymują na poziomie Eksperckim: Prawą Moc, Wytrzymałość i Odbicie pocisków
Twierdza - nie pamiętam jak się nazywał bohater ale wiem że miał zdolność Tropiciel którą wymieniłem przy Groku a to znaczy że może dogonić każdego bohatera
Akademia - Ihora i Nur, Ihora ma podwyższenie swojej inicjatywy czyli jeśli ma dobre czary to może nimi rzucać co moment, nie wspominając już z Empatią która przyśpiesza twój ruch kiedy jakaś z twoich jednostek dostanie wysokie morale, Nur może regenerować swoją manę co się przydaje na długich walkach i przeciwko demonom
to chyba by było na tyle...
U łowcy radzę ossira, gdy masz mistycznych łucxników i duży poziom po prostu wymiatasz.
U czarnoksiężnika bardzo lubie Vayshana, gdyż dzięki niemu prześladowcy mogą bardzo osłabić bardzo ważne jednostki wroga. Z pomocą Sorgala można ulepszyć najlepszy duet lochu- minotaur i jaszczur.