Imperium

Behemoth`s Lair

Propozycja stworzenia nowej części Heroes III

Permalink

Szczerze to się dziwię, że u Was tego typu tematy bez prezentacji jakichkolwiek prac nie są od razu zamykane.


Permalink

Kampania 1 Nowy władca Deyja
Sc. 1 Zakładnik Lasu Tulareańskiego
Gramy bohaterem Vidomina która jest dostępna tylko w kampanii i jest bohaterem magii miasta Romanian. Wraz z Duchami i Wampirami przemierza Avlee towarzyszy jej Sandro (tyle że w fabule bo w grze go nie ma).
Sandro obiecał Vidominie poznanie czaru iluzji dzięki któremu nie będzie mogła być zdemaskowana jako nekromanta wśród ziem sił wrogim nekromantom. W zamian musi dostać się do wyspy Clancera gdzie uwięziony jest Archibald którego chcę uwolnić Sandro. W tym scenariusz gramy miastem Romanian (tylko z duchami i wampirami) przeciwko
odnowionemu Bastionowi Avlee dowodzonemu przez lorda krasnoluda Thorgrima (bohater Ranger).
Sc.2 Grób Nieudacznika
Sandro uwalnia Archibalda i wraz z nim i Vidominą udaje się do Tatalii gdzie będziemy walczyć z siłami jednostek miasta Przystań (Morskiego), a naszym głównym przeciwnikiem będzie wiedźma Merist (dostępna tylko w kampanii).
W trakcie sc. dowiemy się o romansowaniu Vidominy w stosunku do Sandra. O obaleniu rządów Nimbusa w Deyja przez Sandro. I późniejszej interwencji Kastora który dzięki technologii starożytnych został nowym władcą Deyja. Jak się okazuje wina jest temu wyprawa wojsk Lorda Haarta w celach robienia żniw śmierci w Tatalii. Lord Haart zginął wraz z większością armii Deyja. Sandro więc wycofał się i postanowił uwolnić Archibalda. Archibald miał dla niego zdobyć Zbroję Przeklętego artefakt potrzębny do odzyskania władzy w Deyja. Ostatecznie wykopujemy Lorda Haarta z grobu pod pomnikiem poległych Tatalian (pomnik z jaszczurczłekiem) i odnajdujemy zbroję. Sandro gdzieś znika.
Sc. 3 Czy jesteś po mojej stronie !
Gramy Archibaldem bohaterem magii miasta Cathedral i siłami Wampirów, Duchów i części miasta Cathedral opanowujemy Deyja. Robimy czystkę tak że większość bohaterów Deyja "znika". Kastor (bohater magii Obozu telemanta) przegrywa i pomysł na Forge zostaje odłożony w czasie. Na końcu Archibald dowiaduje się z magicznej kuli że czeka go coś niesamowitego jeśli zejdzie do Świątyni Czeluści.
Sc. 4 Zło się zbliża !
Gramy Archibaldem i wraz z siłami (podobnymi jak wcześniejszym sc.) udajemy się do podziemi pod świątynią czeluści. Tam spotykamy tajemnicze Bóstwo Śmierci które zamienia Archibalda w upiora. Archibald z nową postacią wraca do Deyja i tam pokonuje ostatniego buntownika Nagasha zamieniając go w upiora takiego jak jego ikona w WoG.
Epilog Archibald wysyła Liszice Xsi i Aishlin którą odkopał w poprzednim scenariusz (jest już liszem nie zombii) do Erathii w celach szpiegowskich. Co ich spotkało wyjaśnia kapania w WoG.

Kampania 2 Spuścizna zła
Do wyboru Sc.1 a) lub 1 b)
1 a) Dramat Aydena
Gramy Aydenem bohaterem magii Cathedral. Po zniszczeniu stolicy Eofolu Kreelach Kreeganie podzielili się na klany. Ayden nie mając wyjścia dołącza do demona Calha który chcę się pozbyć żony Marius. Ze względu na psychiczne więzi sam tego nie robi tylko najmuje Aydena. Wraz z siłami demonów (w siedliskach) załatwiamy Niziołki i próbujemy zabić Marius żonę Aydena. Kiedy to robiły w nagrodę Calh zabiera Aydena do skarbca podziemnego Kreegan. Tam jednak nic nie ma prócz Klepsydry. Z klepsydry rozbrzmiewa głos Asmodeusza jak się przedstawia. Ten proponuje dać wielką moc Aydenowi w zamian za pomoc w zjednoczeniu Kreegan. Gdy Calh słyszy głos Asmodeusza przestraszony ucieka przez portal do Nighonu.
1 b) To tylko praca
Zaczynamy grę DarkShadem (tak tym z Might and Magic) który jako bohater niemagiczny Cathedral udaje się do Faruka Wlenina buntownika ziem spornych między Erathią, a Avlee zwanej Harmondale. Po to żeby przekonać go do sojuszu z Deyja (jeszcze Kastor rządzi). Tam poznaję elfkę Mephalę (bohaterka Ranger) w której się trochę podkochuje. Wraz z Farukiem (bohater Ranger) udaje się do miasta Harmondale pod dowództwem lorda Markhama po to żeby odnowić rebelię. Cały czas bohaterom przeszkadza milicja Clovergreeńska pod dowództwem Clancy'ego (bohater Ranger). A kiedy wydaje się że już wygrali nagle nadchodzi Gelu (bohater Obozu klasy moc czyli Snajper) i niszczy za pomocą Ostrza Armagedonu Harmondale testując tą broń. DarkShade poinformowany wcześniej ucieka. Lecz patrząc na rozbłysk miecza ślepnie.
2 a) Gramy Aydenem i przy pomocy sił Cathedral eliminujemy pozostałe demony jednocząc Klany Kreegan. Jeśli zawrzemy sojusz z jakimś klanem mamy szanse dojścia na stronę Cathedral jakiś bohaterów demonów. Oczywiście możemy wszystkich załatwić gdyż mamy zezwolenie boga Kreegan tajemniczego Asmodeusza.
2 b) Gramy Farukiem (bohaterem kampanii Ranger), Dark Shadem i Mephalą. Tym razem musimy dostać się do tajemniczej pani podziemia. Aby to zrobić. Musimy uniknąć Caneghama (bohatera Ranger z kampanii WoG Samarytanin) który założył wspólnotę Gai (lub Gad'y jak kto woli) która próbuje oczyścić Avlee z rebelianckiego rozgłosu Faruka. A tak naprawdę szykuje się na odpór przyszłej inwazji Eofolu. Clancy prawie nas dogania i zostajemy przez to rozdzieleni od Mephali (która wraca na stronę Avlee). Faruk bierze ślepego Dark Shad'a do podziemia i po prowadzi go do elfa o zielonych oczach i niebieskiej skórze zwanego Kirfu (bohatera mocy Zagajnika/Groove) który przekazuje specjalny eliksir dzięki czemu gubi pościg Valeski (bohatera Obozu klasy snajper) oraz eksperta w podróżach Jareda Hareta (bohatera klasy Ranger, w herosie był 1 sc. na mapie o nim, był jako Rycerz). Kiedy więc bohaterowie gubią ich i przechodzą w jaskiniach wielkiej pajęczycy dochodzą do tajnej kwatery podziemnych elfów. Tam dowiadujemy się że Imperium Phynaxi wcale nie zginęło tylko wycofało się do podziemia. W pałacu wita nas elfka o białych włosach zwana Annadel władczyni ich. I poprzez specjalny artefakt naprawia oczy Dark Shade. Zaraz potem pokazuje mu kule magiczną (oko które wszystko widzi) które pokazuje mu Mephale iż dokonała usunięcia ciąży i jego dziecka. Dark Shade załamany dołącza do Mrocznych elfów.
3 a) Wypalić ogień !
Czyli dalsze plany Aydena. Tym razem mamy przekonać na naszą stronę Ifryty. Żeby to zrobić trzeba wejść do wymiaru ognia. Tam okazuje się że ogień pali wojska Aydena z wyjątkiem Diabłów i Aydena. Mimo to Ayden wychodzi na spotkanie Bóstwa Ognia które daje mu moc panowania nad ogniem. Otrzymujemy kilka Feliksów (Piekielnych Feniksów). I wychodząc ukazuje się nam Flaym (bohater kampanii magii miasta Cathedral) dzięki któremu przyłączają się do nas Ifryty. Równocześnie Asmodeusz zawiązuje sojusz z Smoczycą Mutare która wysyła nam Troglodytę Damacona (bohater kampanii mocy Groove) i troglodytę Geona (bohater kampanii magii Groove).
dzięki ich pomocy Ayden zostaje władcą Eofolu i rozpoczyna atak na Avlee. Zaraz po tym przylatuje Gorynich (ten z WoG) w sprawie utworzenia sojuszu zła.
3 b) Tajemnica Kurhanów
Tym razem z pomocą Landy Annadel (bohaterki klasy magia Groove) wraz z Kirfu, Dark Shadem i Farukiem mamy pokonać krasnoludzkiego władcę Hothfarra IX (bohater Ranger kampanii), w tym celu stosujemy taktykę zasypywania tunelów. Po pokonaniu króla kamiennego miasta dostajemy runy które odsłaniają kurhan w środku którego widzi nagle wielkiego boga szaleństwa jak nazywają go elfy Damora (bohater magii Groove). Damor mocą chaosu zmienia krasnoludy w krasnoludy chaosu i tym sposobem wygrywają bitwę. Ale gdzieś znika Faruk po kłótni z Dark Shadem.
4 a) Wojna rani Ziemie !
Gramy Kirfu który idąc wzdłuż granicy Avleeńsko-Deyjańskiej dociera do Fauna Keolosa (bohater magii Groove). Ten wprowadza go w plany przejęcia kontroli nad Magicznymi Smokami poprzez wprowadzenie w ich przywódcę Tyaru demona. To umożliwia przemianę elfów i mieszkańców Avlee w jednostki miasta Groove rozpylając fioletowy gaz.
4 b) Gramy Dark Shadem który za namową Landy Annadel (bohaterka magiii Groove) wyzywa generała Krasnoludów Gabaruka olbrzymiego rudowłosego telemantę (bohater magii obozu) i staje do walki honorowej z nim. Za cenę wycofania się krasnoludów jeśli wygra, lub wycofania się Nocnych elfów z podziemia krasnoludów. Dochodzi do pojedynku w którym mamy wygrać Dark Shadem poprzez ostrze wydzierającą duszę. Dark Shade wygrywa i zabija Gabaruka Mroczne elfy powstają przeciwko Krasnoludom które się wycofują.
4 c) Ayden wraz z swoimi dowódcami (bohaterowie Cathedral) takimi jak Flaym rozpoczynają wypalanie Avlee.
Dzięki temu nagle siedliska stworzeń lasu zamieniać się będą na siedliska demonów. A na koniec Ayden podchodzi do Drzewa Życia i wyrywa z niego ducha. Wkrótce spada kwaśny deszcz.
5 Degradacja !
Tu mamy połączenie wątków w którym Damor wraz z Aydenem wchodzą do pałacu króla Avlee Eldricha (bohater kampanii Druid Bastionu Avlee). Eldrich wygrywa z Aydenem który ucieka za pomocą Ifryta w górę. Dopiero Damor pokonuję Eldricha który okazuje się jego bratem który umiera mu na rękach spopielony po pojedynku z Aydenem. Tymczasem Dark Shade udaje się do Rady Druidów gdyż tam się schował zdrajca Faruk (ukradł mrocznym elfom oko które wszystko widzi). Dark Shade przedziera się przez roślinny które chcą go złapać. Tylko jemu udaje się dojść blisko stóp druidów. Którzy nagle go uwalniają dając okazję zemsty na Faruku. Po tym Dark Shade zostaje opluty przez Mephale i się załamuję. Druid mówi do niego żeby pomógł Ellanie (Avleeńskiego imienia Landy Annadel). Dark Shade bierze się w garść i mówi dobrze pójdę tam.
Kampania 3 Intrygi Gorynicza
to później...


Scalenie: 21.03.2015 20:34 Silveres

Kampania Intrygi Gorynicha
1 sc. A
Gramy Slashem (bohaterm mocy Romanian) który ucieka z więzienia po nagłym wybuchu ściany. Po uwolnieniu Slash nawiązuje współpracę z Rogerem Thugiem największym przestępcom w Erathii. W ramach współpracy dokonuje napadów dla niego. W pewnym momencie otrzymujemy zlecenie od lorda Jarvisa w którym porywamy córkę krasnoludzkiego bankiera i tym sposobem szantażujemy go aby poparł plan ustanowienia mennnicy Jarvisa główną mennicą kraju. Po tym zadaniu przejchodzimy do milicji jako tajny współpracownik Jarvisa.
Przez naszą opieszałość przestępca Rufus zostaje uwolniony i przyrzeka nam że się oddźwięczy (robi to podczas napadu na bank). Następnie spotyka nas Oaryn niziołek który współpracując z nami, uwalnia Gurvlina przywódce Niziołków. Dzieję się to już za czasów prześladowań Niziołków podejrzanych, o podsadzanie ładunków wybuchowych i sianie terroru. Następnie spotykamy Xsi lisza kobietę która pod postacią zwykłej kobiety ukrywa się w Erathii.
Xsi ma dla nas informację po których otrzymujemy zadanie odnaleźć Ivana. Chłopa z spokrewnionego z
rodziną Gryphonheart którego przekonuje Gorynicz o swojej królewskości poprzez utworzenia mu
niezwykłego snu (kamp. główna w WoG). Następnie mamy odnaleźć zakon Adeli gdzie znajduje się inny członek
rodzinny Gryphonheart niejaka Anita. Mamy ją oszczędz że interesują się nią przestępcy. Ponadto jest zagrożona przez kapłankę Raone która po cichu wspiera Gorynicza. Pracując dla milicji Erathiańskie początkowo pod komendą Nailaga Ciada (postać z kamp. Wog tutaj bohater mocy obóz Snajper), czeka nas tłumienie protestów Niziołków. W miarę czasu widzimy jak Erathie ogarnia chaos i pojawiają się fanatycy (jednostki z Cathedral z H III Hota). Podczas misji ratujemy kopalnie Gruma. Następnie na zlecenie gen. Kendela wraz z Cuthbertem (bohaterem magii Cathedral) pomagamy zarzegnać kryzys bezkrólewia poprzez eskorte Ivana nowego króla Erathii (tak tego z WoG).
W końcu z pomocą Jarvisa najmujemy się do pracy pod Sir Kentainem i jako jego współpracownik otrzymujemy
straże nad królem Ivanem. Ostatnim zadaniem jest zdrada i zabicie króla.
Z epilogu dowiadujemy się że nawet gdybyśmy nie wykonali zadania inny agent był w gotowości aby zabić Ivana.
1 sc. B
Goryncz składa wizytę władcy Krewlod Kilgorowi. Tam zawiązuje z nim pakt i posyła czarownika Alamara
(bohater klasy magii miasta Romanian) aby ten pomógł wykończyć Tatalię od środka. W tym scenariuszu pomaga nam na miejscu wilkołak Kaliki (znany w H IV, bohater klasy mocy Romanian), zbuntowane Gnolle pod dowódcą Alkina (z H III, bohatera mocy Romanian) oraz czarownica człowiek Mirlanda (z H III i H IV, bohater magii klasy Romanian). Podczas misjii mamy za sojusznika armię Krewlod prowadzoną
przez Kilgora (tutaj bohatera mocy miasta egipskiego) i Oris (z H III i IV bohater magii miasta egipskiego). Mamy też możliwość uwolnienia uwiezionego wilkołaka Sereka (z H IV, bohatera klasy mocy Romanian) oraz wiedźmę człowieka Maywede(z H IV, klasy magii Romanian).
W czasie walki naszym wrogiem będą jaszczurludzie król tatalii Trallosk (bohater kampanii mocy miasta morskiego), książę Wystan (bohater kamp. mocy miasta morskiego) i jego siostra Styg (bohater kamp. klasy magii miasta morskiego), Gnoll Drakon (bohater mocy Romanian) oraz wiedźma człowiek Verdish (bohater mocy Cathedral). Podczas walk mamy zabić Wystana, Styg i pozostałą rodzinne Tralloska jego zostawiając do pojedynku Kilgorowi. W miarę walk Drakon poddaję się i przechodzi na naszą stronę, a Verdish ucieka do Erathii gdzie zostaje rycerzem. Scenariusz kończy się truimfalnym obaleniem Jaszczurludzi i przejęciem władzy przez Gnolle oczywiście w imieniu Krewlod. W czasie scenariuszu toczy się za narada Gorynicza po której dochodzi do wyprawy armii Krewlod pod dowództwem Kijii do Vorii po Miecz Mrozu.
2 sc. A
Wcielamy się w Slasha który z polecenia Gorynicza wraz z Czarownikiem Mastero (bohaterem magii Romanian) ma pojmać Sir Kentaine (któremu mógł służyć) tak aby zdobyć od niego Miecz Gryphonhearta. W scenariuszu będziemy też grali Cuthbertem (z H III bohater klasy mag z Cathedral) oraz Xerxonem (znanym z H IV, bohater klasy mocy
z Cathedral) którzy będą przewodniczyć rozszerzającymi się wpływami fanatyków (sił Cathedral) po Erathii.
Ponadto od morza będą prowadzone ataki przez Ogrzego kapitana piratów kpt. Orska dowodzącego oddziałami
z miasta Cove z WoG (miasta morskiego). Podczas misji w górach w Zachodniej Erathii blisko granic z Krewlod i Bracadą będziemy mogli uwolnić znanego wojownika Orka Madmarika (znanego z H IV, klasa mocy Romanian) oraz Orka Czarownika Ajwara (z H IV klasy magii Romanian) którzy poprowadzą Orkowskich partyzantów. Będziemy mogli też wyciągnąć z więzienia Valynne (klasa mocy Romanian) znaną złodziejkę. W misji Sir Kentaine'owi będą pomagać kapłan Rion (z H III i IV telemanta z Obozu) oraz Sir Worton (z H IV), Sir Mulllich (z H III i IV ) w fabule ale nie w grze. Oraz kapłanka Caithlin (z H III i IV jako telemanta) jako przeciwnicy.
Po pojmaniu Sir Kentaine'a okazuję się że nie da się dotknąć Miecza Gryphonhearta aby go zniszczyć,
w efekcie Alamar rozwiązuje problem wysyłając pojmanego Kentaine wraz z mieczem do innego świata pod
strażą Mastero. Podczas misji dowiadujemy się o blokadzie morskiej Erathii uzyskanej przez
kpt. Orska oraz przypadku wiedźmy Mirlandy która po tym jak pokonana została pojmana przez Riona który
opatrzył jej ranę i ta postanowiła przejść na stronę Erathii.
2 sc. B
Gorynicz znów udaję się do Kilgora tam nakłania go do wezwania Ismal Zauka prastarego ducha behemota,
i tak ten czyni. Ismal Zauk zostaję zaraz ogłoszony Bogiem Wojny, a lud Krewlod widzi w tym znak żeby pomóc
Kilgorowi w jego dalszym podboju po zwycięskiej wojnie z wrogą Tatalią. Zgodnie więc z planem Gorynicza
Kilgor wraz z armią udaję się do północno-zachodniej Erathii gdzie w podziemiach tamtejszej pustyni
ma spoczywać strażnik starożytnych zwany Faraonem Mah Athar'em. Strażnik którego armia ma pomóc Kilgorowi
w inwazji na pogrążoną w chaosie Erathie. Podczas misji Ismal Zauk zapewni nam wsparcie Widmowych Behemotów.
Siłom Krewlod będzie dowodziła nie Oris lecz Kineta (z H IV, klasa mocy Romanian) a wszystko z powodu Kijii
która wróciwszy z wyprawy do Vorii i wręczywszy Miecz Mrozu Kilgorowi stała się jego faworytom i
stałą się zazdrosna o Oris. Dowiadujemy się że Oris miała być ścięta przez Gurnissona ale ten ją wypuścił
tak że uciekła na północ Antagarichu w kierunku Avlee. Podczas misji dołączą do nas Nomadzi z pustyni,
następnie udamy się do podziemi gdzie po uwolnieniu trolów wodza Zulgaga (bohatera klasy magii Romanian) oraz szamana Gurdasha (klasa magii Romanian) dołączą do nas Trolle. Podczas drogi w podziemiach będziemy mieli pokonać Golemy strzegące drogi do Faraona. Po drodze przyłączą się do nas Duchy prowadzone
przez Czarownika Scorage (klasa magii Romanian) oczywiście po tym jak go uwolnimy. Po pokonaniu Golemów
docieramy do Faraona i go aktywujemy. Dołącza do nas, wraz z siłami Bastionu (miasta egipskiego)
które okazują się dość liczne jako że Golemy pilnowały zahibernowaną armię bestii i niewolników
(czarnoskórych) która zostaje zbudzona na rozkaz Faraona. Z takim końcem po raz kolejny triumfuje
Kilgor.
3 sc. W czasie kiedy Kilgor rozpoczyna podbój Erathii siły Gorynicza pod wodzą Alamara (bohater magii miasta egipskiego) i Slasha (z Romanian) udają się wraz z Faraonem i jego siłami na północne ziemie Bracady aby tam zaatakować i zniszczyć magiczną uczelnie co ma wyeliminować Bracadę z pomocy Erathii. Podczas misji po raz pierwszy będziemy mieli kompletne siły Romanian - miasta sił Gorynicza wraz z dodatkowo jednostkami takimi jak: Niziołki, Dziki (z orkami na grzbiecie) oraz Trollami. Będziemy mieć też siły Mah Athara (klasa magiczna Bastionu) oraz jego sługi Golema Sai-Sida (klasa mocy Bastionu). Z takimi tez siłami wyruszymy przeciwko siłom Bracady.
Najpierw do twierdzy Torosara (z HIII, telemantę z Obozu) potem do uczelni gdzie zabijasz personel (ginie Telemantka Serena) oraz Geniusz Thane (w fabule). Alamar pozostawia przy życiu Thedorusa (w fabule) który ma donieść Gavinovi Mangusowi o propozycji zawieszenia broni w zamian za wolną rękę sił sojuszu Gorynicza i Kilgora w Erathii.
Ten zgadza się, zajęty kwestią żywiołaków w Jadame.
Epilog: Gorynicz udaję się do Deyja aby powiększyć sojusz zła.


Liczba modyfikacji: 4, Ostatnio modyfikowany: 21.03.2015, Ostatnio modyfikował: Silveres

Permalink

Vendral, nie pisz postu pod postem. Zgadzam się z Hobbitem. Temat do usunięcia. To trochę jak Logmar :P I... nie. Bo to wyjdzie krzyżówka Cywilizacji i Heroesami. Tyle.


Permalink

Szczerze mówiąc, to nie mam problemu z tym, żeby powstawały tematy, w których ludzie puszczają wodze fantazji i opisują samą ścieżkę fabularną. Nie wszystko musi być robione pod mody. Z drugiej strony, nazwa tematu sugeruje jednak jakiś poważniejszy projekt.

Tak, czy siak - widzę, że choć z ortografią nie ma aż takiego problemu, to przecinki sobie odpuściłeś całkowicie... Poćwicz też formę prezentowania, bo jednolita masa tekstu jest bardzo słaba wizualnie. Posty połączyłem, temat został zamknięty. Jeśli chcesz kontynuować swój projekt na forum, skontaktuj się ze mną gońcem.


Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 21.03.2015, Ostatnio modyfikował: Silveres