Jest to temat zbiorczy dla informacji o H7. Uznałem, że fajnie byłoby zgromadzić wszystkie informacje w jednym miejscu. Koncepcja jest taka, że każda nowa potwierdzona informacja o H7 będzie dodawana jako nowy post, a także kopiowana i segregowana w pierwszym poście.
Proszę zatem Moderatorów o edycję pierwszego postu jak i segregowanie wartościowych informacji. Sam w miarę możliwości też będę pomagał :)
HEROES 7 informacje:
Fabuła:
- W grze będzie 6 kampanii - dla każdej frakcji po jednej - oraz finalna
- Kampania gry jest niczym okrąg, pozwalający graczom na rozegranie 6 różnych kampanii, w zależności od kolejności, w której zostaną one wybrane.
- Fabuła skupia się na księciu Iwanie Gryfie, ale każda z 6 kampanii będzie związana z członkiem Rady Cieni Iwana i historiami przez nich mu opowiedzianymi.
Mechanika:
- 6 frakcji: Przystań, Nekropolia, Twierdza, Akademia, Sylwan i Loch.
- 8 jednostek w frakcji +3 machiny wojenne
- Machiny wojenne to wariacje: katapulty, balisty i namiotu medyka
- Każda frakcja będzie posiadać 7 jednostek: 3 podstawowe, 3 elity oraz jednego z dwóch czempionów do wyboru;
- 4 klasy bohaterów
- 7 rodzajów surowców
- Kwadraty na polu bitwy
- Karawany
- Powróci Skillwheel znany z H5 [yay! :D]
- Nie będzie przemiany miast i globalnej rekrutacji jednostek
- Obiekty na mapie przygód będą "interaktywne" - czyli będzie można niektóre z nich zniszczyć/odbudować
- Będzie 6 szkół magii, zaś czary będą do nauczenia się z gildii magów w miastach lub z obiektów na mapie przygód.
- Prawdopodobnie pojawią się ataki z flanki i od tyłu, zadające dodatkowe obrażenia.
- Powrócą Strefy kontroli i forty z H6, ze zmianami.
Techniczne:
- Twórcą H7 jest studio Limbic Entertainment
- Muzyką zajmują się Paul Romero i Rob King.
- Interfejs będzie jeszcze zmieniany
- Frakcje, które przegrają głosowania, nie pojawią się w DLC. Nie wiadomo nic o dodatkach.
- Tryby Potyczki i Pojedynku już są gotowe
- Płonące pośladki również będą obecne w grze.
- Silnik H7 to Unreal Engine 3, daje to możliwość wykorzystania istniejących już narzędzi do modyfikacji gry.
- Gra będzie wymagała aktywacji przez Uplaya, będzie to jedyne zabezpieczenie online w H7
Wideo:
- trailer H7
- gameplay + wywiad z Erwanem na targach Gamescom
Linki:
- oficjalny blog H7 - to tam głosujemy na frakcje
- Q&A #1 - odpowiadają: Gary Paulini(producent gry) oraz Stephan Winter(przedstawiciel firmy Limbic Entertainment)
Jednostki:
Przystań
Akademia
Sylwan (koncepty!)
Loch (koncept(
Miasta
Inne
Wszelkie komentarze proszę zamieszczać w innych tematach, a tutaj jedynie sprawdzone informacje (!) o Heroes 7. Dziękuję.