Zakładam kolejny temat. Chciałbym się dowiedzieć jak to jest z WoG i VCMI. Na starym lapku instalowałem tylko WoG. Teraz czytam o jakimś VCMI. Czy powinienem to zainstalować? Czy wystarczy sam WoG? Czy VCMI dodaje coś spektakularnego czy da radę by obejść się bez niego? I czy jeśli stworzę mapy bez VCMI to czy ktoś kto posiada VCMI będzie mógł normalnie w nie zagrać?
VCMI i WoG
Hellburn /
Do działania VCMI potrzebujesz tylko SoD. VCMI to próba odtworzenia silnika Heroes 3 oraz WoG, projekt jeszcze nie osiągnął 100% możliwości i jest w ciągłym rozwoju. Co do tworzenia map - niestety nic na ten temat powiedzieć nie mogę.
Worship me, and I may yet be merciful...
Then again, maybe not.
Then again, maybe not.
Kammer /
VCMI jest genialne. To nie jest jakiś tam kolejny dodatek, lecz całkowite odtworzenie Trójki w C++. Czego to nie umożliwia? Jest dodawanie miast, artefaktów, zaklęć, jednostek... Można to instalować na WoGa. Po więcej informacji odsyłam na oficjalną stronę i do Groty, do tematu, w którym wypowiada się członek zespołu. Niestety, edytor i generator map nie spełniają swej roli, ale z pewnością zostaną one dokończone w kolejnych wersjach.
Tam, gdzie wieczne śniegi, drzemie wielką potęga i takaż też wiedza.
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 24.07.2014, Ostatnio modyfikował: Kammer
Winke /
Ech zainstalowałem Wog i gdy chcę go włączyć to wyskakuje mi taki komunikat: resouremanager::GetSpreadSheet could not find the "text" resource "ZCrBank.txt".
Na starym lapku wszystko zrobilem tak samo jak tu i mi działał a teraz nie. ;/ Ktoś ma jakieś rozwiązanie?
Okej problem rozwiązałem poprzez zmianę zgodności. Najwyraźniej WoG nie chciał mi działać na Win8. ;/
Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 24.07.2014, Ostatnio modyfikował: Winke