Rok
Włócznia pikiniera jest za mało masywna
Ahh, już Lord_Khorne z Tawerny mi to zgłosił. Będzie trudno to zmienić, ale myślę, że da się.
Rok
Kolorystyka łuczników i łowców jakoś nie trzyma się kupy (spróbuj nie kolorować łuków)
??? Nie rozumiem :D Co jest nie tak z łukami? A może mógłbyś przedstawić swoją propozycję? :)
Rok
Przydałoby się ujednolicić rozmiary jednostek. Myślałem o wszystkich małych/wszystkich dużych. Dysproporcja rozmiarów z H5 zdecydowanie nie pasuje do stylu dwójki
A nie zgodzę się. W H2 też niektóre jednostki zajmowały jeden, a niektóre dwa heksy. Na polu bitwy będzie za mało miejsca dla samych dużych jednostek, a gdyby miały być same małe, to wyobraź sobie takiego konnego w rozmiarze 1 na 1 :D
Rok
Ulepszony pikinier rusza się później od nieulepszonego zbrojnego
Hm, dziwne. Chyba jakieś przeoczenie. Wygląda na to, że powinno być wręcz przeciwnie :D Zaraz spróbuję coś pokombinować.
Rok
Na plus zasługuje też model chłopa i, o dziwo, zbrojnego. Moja skromna wiedza na temat moddingu mówi mi, że może być problem ze zmianą twarzy osiłka, ale może coś wyczarujesz:) Czekam więc na kolejną wersję.
Zmiany twarzy próbowałem - bez skutku. Ale mam już pomysł na nowy model i, jeśli się uda, to będzie on miał ze 4 różne animacje ataku :)
Mam nadzieję, że nie obrazicie się jak napiszę tutaj to samo, co w tawernie? Nie mam już siły na parafrazę tego, co już napisałem :D
Prezentuję screeny z postępami w tworzeniu moda i zamieszczam listę pytań, na które potrzebuję odpowiedzi - dotyczą one głównie mechaniki, choć nie tylko.
Oto nowe modele Zbrojnych i poprawieni Pikinierzy oraz Krzyżowcy:
...i Gobliny :)
A oto wspomniana lista rzeczy, co do których zachowania mam wątpliwości - i od razu podaję własną opinię (OK - zostawić/zrobić bardziej w stylu H5, nie - wyrzucić/zrobić dokładnie tak jak było w Heroes 2):
1. "Dymek" powstający kiedy bohater ma dużą armię - OK
2. Wirujące kółka pod stworami (nie) i bohaterami (OK)
3. Skillwheel - OK, ale zupełnie nowy :)
4. Zaklęcia - nie
5. Miasta - nie
6. Alternatywy - nie
7. Interfejs - taki jak w H2
8. Klasy - 6 klas bohaterów, barbarzyńca będzie rzucał normalnie zaklęcia (ale osłabiony dostęp do Mądrości), klasy mocy dostaną więcej umiejek do walki, a magiczne do magii. Będą premie za teren, jak w H5:
Rycerz - trawa
Barbarzyńca - goła ziemia/pustynia (jeszcze się zastanawiam jak to wszystko rozplanować :P), ale myślę, że da się zrobić żeby goła ziemia była zamiast krasnalskiego podziemia, pustynia zamiast lawy, lawa zamiast gołej ziemi a bagno zamiast podziemia - wystarczy podmiana tekstur
Nekroś - lava
Czarnoksiężnik - bagno
Czarodziejka - trawa
Czarodziej - spękana ziemia
Podobnie w przypadku premii dla jednostek.
9. Specjalizacje - nie
10. Biografie - tutaj sam nie wiem :P
11. Muzyka - taka jak w H2, ALE z paroma wyjątkami, do tego parę utworów z M&M
12. Miasta - następujący styl rozbudowy:
Rada Osady
| |
| |
R. M-sta Fort
| | | |
| | | Siedliska (z własnymi wymaganiami)
| | |
| | Cytadela --- Zamek - tylko dla Rycerza i Barbarzyńcy
| |
| Struktury miejskie (karczma, gildia magów itp.
|
Ratusz (jako Loch dla Czarnoksiężnika)
13. Bohaterowie - czy tylko zaklęcia, czy i walka, i zaklęcia (zależnie od tego zbuduję nowy skillwheel)
14. Artefakty - tylko te z H2
15. Zestawy artefaktów - nie
16. Okrzyki bojowe - nie, bo nie mają racji bytu
17. Menu główne - OK, ale przerobione na to z H2
18. Scenki dialogowe zamiast niektórych wiadomości
19. Ile slotów w armii - 5 (jak w H2) czy 7 (żeby zachęcić do mieszania jednostek z różnych zamków)?
20. Nekromancja - Mroczna Energia unlimited + tylko szkielety
21. Modele bohaterów - klasyczne z podziałem na płeć (nie chcę tutaj Dawn-Conchity :P), czy indywidualne?
22. Jaki sposób tworzenia ikon dla stworów? Od zera, wycięte ze screenów jednostek, przerobione ze starych?
23. Czy pisać opisy jednostek?