A z Hotą czy bez? ;)
1.Rusałka - szybkość, brak kontrataku, przyrost i wysokie obrażenia więcej mówić nie trzeba
2.Żywiołak burzy - po prostu wybitny strzelec
3.Zywiołak lodu - to samo+sentyment/Bukanier - jeszcze doskonalszy strzelec niby prawie o połowę mniej życia, ale celny strzał - dystansowa wersja zdolności wielkiej gorgony - nadrabia to z nawiązką. No i radzi sobie świetnie w walce wręcz(brak kar, powstrzymywanie kontry) i jeszcze jest tańszy...
4.Mag - kolejny wybitny strzelec, w dodatku obniża koszt czarów/(ewentualnie)Assida - solidne obrażenia no i jest bardzo szybka, w dodatku posiada świetną zdolność dodatkowego ataku(tylko gdy zabije choć jedną jednostkę, ale z czasem ten warunek traci na znaczeniu), i choć nie ma zbyt wysokiej obrony to nadaje się do blokowania wrogich strzelców.
5.Minotuar - za solidne obrażenia, i zawsze pozytywne morale - takie coś to chce się mieć w swojej armii. Ewentualnie dżin z jego pozytywnymi zaklęciami/Czarodziejka - obrażenia, statystyki i życie może i już nie te co u minotaura, ale nadal dobre, po za tym strzela i ma fenomenalną zdolność rzucania po ataku osłabienia lub promienia osłabienia(gdy jednostka jest już pod wpływem tego pierwszego... co świetnie komponuje się ze zbroją przeklętego)
6.Żywiołak magii - piękne obrażenia i zdolności(brak kontry, atak wszystkich przyległych wrogów, odporność na magię) w dodatku niezła szybkość i to wszystko po bardzo niskiej cenie.
7.Tytan - za najwyższe obrażenia i strzelanie lub Feniks - za szybkość i odradzanie/Wąż morski - za obrażenia i piękną zdolność ofensywną(choć i zatrucie może się przydać)
Do tego najlepiej jeszcze armata.