Imperium

Behemoth`s Lair

PAH3 - 7 sezon

Czy wystartujesz w 7 sezonie PAH?

  • Tak
  • Nie.
Permalink

Zaraz wyślę zapisy.

Nie dzielimy się wynikami - Mateusz

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 4.05.2013, Ostatnio modyfikował: Mateusz

Permalink

Czy można prosić o nie ujawnianie swoich wyników i zaczekanie aż do ogłoszenia ich przez arbitra?
Chciałbym aby to był kolejny punkt regulaminu. Do tej pory przez te wszystkie sezony to była nie pisana zasada, ale najwyrazniej trzeba to uściślić. Oczekiwanie na wyniki to była zawsze jedna z tych rzeczy które czyniły ten turniej wyjątkowym.


Permalink

Gwynbleidd

Czy można prosić o nie ujawnianie swoich wyników i zaczekanie aż do ogłoszenia ich przez arbitra?
Chciałbym aby to był kolejny punkt regulaminu. Do tej pory przez te wszystkie sezony to była nie pisana zasada, ale najwyrazniej trzeba to uściślić. Oczekiwanie na wyniki to była zawsze jedna z tych rzeczy które czyniły ten turniej wyjątkowym.

Powtarzałem już to kilka razy w różnych miejscach. Błagam o nie sugerowanie, nie mówienie, nie podawanie żadnych wyników. Czy to naprawdę takie trudne? Cierpliwości ludzie :)

Permalink

Jakby były 2 osoby z najlepszym wynikiem to dostają po 92,5 pkt, a następna osoba 70, czy jakoś inaczej jest to liczone?

Permalink

Karadek

Jakby były 2 osoby z najlepszym wynikiem to dostają po 92,5 pkt, a następna osoba 70, czy jakoś inaczej jest to liczone?

Dlaczego 92,5? Obie dostają po 100 punktów, następna osoba 85 itd. Uważam, że punktacja, która zakłada, że występują tzw. przepaści (Przy miejscu ex aequo kolejna osoba jest jakby o miejsce dalej) jest niesprawiedliwa. Szczególnie, że w tej mapie występują mikroskopijne różnice jednego dnia.

Pozdrawiam!

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 19.05.2013, Ostatnio modyfikował: Mateusz

Permalink

Dziś na szybko przeszedłem mapkę. Bardzo pomógł mi fakt, była rozmiaru S. Zawsze to jeden uczestnik więcej - większa frekwencja, która może się utrzyma do końca turnieju. Sam postaram się zagrać.

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 5.05.2013, Ostatnio modyfikował: PenTus

Permalink

I bardzo dobrze im większa rywalizacja tym lepiej dla turnieju.
Podział pkt przyznawany jest prawidłowo szczególnie na mapie "S" wiadomo że na takiej mapie wielu graczy będzie miała taki sam wynik, zakładając że najlepszy wynik to 1,2,1 mapę tę przeszło 10 osób z takim rezultatem to osoba która przeszła by tą mapę w 1,2,2 dostała by tylko 17pkt co by szybko zniechęciło wielu graczy. :)

Permalink

Hoho, dziki fart że się dowiedziałem o kolejnej odsłonie PAH i zdążyłem zagrać :) Pewnie się skończy na jednej/dwóch mapkach z mojej strony ale klawo się stało, że nastąpiła reaktywacja turnieju. Dla mnie to powrót (kolejny zresztą) po długiej przerwie w graniu i pretekst aby coś od czasu do czasu "pyknąć":) Pozdrawiam.

PS. Ile znajomych nicków O_o

Permalink

Czekam z niecierpliwością na wyniki i mapę #2 :)

Może uda mi się ukończyć ją z trochę lepszym wynikiem, niż tą (tę) pierwszą :P

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 6.05.2013, Ostatnio modyfikował: Hayven

Permalink

Witam serdecznie! :)

Na wstępie, chciałbym wam wszystkim (i każdemu z osobna) podziękować za rozegranie mapy rozpoczynającej siódmy sezon Pucharu Areny Heroes. Z przyjemnością ogłaszam, że dziś został ustalony rekord frekwencji w dotychczasowej historii tego turnieju. Swoje save'y z gry przysłały mi aż 23 osoby! Jeszcze raz, wielkie dzięki!

Jak wszyscy zauważyli, pierwsza mapa była łatwa i krótka. Dlatego i rezultaty w większości są jednocyfrowe.
Żeby nie przeciągać. Oto wyniki według schematu: Miejsce, Nick, Czas w dniach, Przyznane punkt:

(Kolejność przy wynikach ex aequo jest losowa)

1. Warzyw - 4 - 100 pkt.
2. Razer - 5 - 85 pkt.
2. Wojrad - 5 - 85 pkt.
2. Kwasi - 5 - 85 pkt.
2. Szadek - 5 - 85 pkt.
2. Wawrzyniec - 5 - 85 pkt.

3. Zwei - 6 - 70 pkt.
3. Dawiduuu - 6 - 70 pkt.

4. Taro - 7 - 58 pkt.
4. Fentrir - 7 - 58 pkt.

5. Hayven - 8 - 48 pkt.
5. Cez - 8 - 48 pkt.
5. Gwynbleidd - 8 - 48 pkt.
5. Mighty Coral - 8 - 48 pkt.
5. Sharpshooter - 8 - 48 pkt.
5. Zuro - 8 - 48 pkt.

6. Corwin - 9 - 40 pkt.
6. Aarkan - 9 - 40 pkt.

7. PenTus - 10 - 35 pkt.
7. Architectus - 10 - 35 pkt.
7. White wolf - 10 - 35 pkt.

8. Karadek - 11 - 30 pkt.
9. Bychu - 16 - 25 pkt.

Zgodnie z tradycją dodaję zapisy zwycięzcy, tak by każdy mógł się z nimi zapoznać.
Do pobrania TUTAJ

W skrócie:

Warzyw posiada prawdopodobnie ogromne pokłady cierpliwości oraz szczęścia. Kluczem do sukcesu było wylosowanie w Karczmie bohatera z nawigacją (Voy). Ponad to, kolejną postacią, która pokazała się w Tawernie był Gelu, co także pomogło w osiągnięciu tego rezultatu. W pierwszym dniu Voy odebrała doświadczenie z chatki proroka (misja: pokonanie orków) co pozwoliło jej zdobyć Nawigację na poziomie Zaawansowanym. W drugim dniu wsiadła na okręt. Z dobrze rozwiniętą nawigacją drogę morską pokonała w 1 dzień. Potem szybkie podbicie zamku oraz rozesłanie pobocznych bohaterów w celu eliminacji wrogów.

Gratuluję zwycięzcy i wszystkim, którzy poświęcili te kilka(dziesiąt) chwil na grę.
Mam nadzieję, że Ci co nie zajęli wymarzonych miejsc, nie zrezygnują z walki. Zostały przecież jeszcze (aż) 4 mapy!

UWAGA NR 1
DRUGA MAPA JUŻ DO POBRANIA

UWAGA NR 2!
Tym razem wystarczy jeden save z gry. Jeśli chcecie możecie wysyłać więcej, ale jest to zbędne.

UWAGA NR 3!
Termin na skończenie drugiej mapki to 19 maja, godzina 23:59

Życzę satysfakcjonujących rezultatów!

Pozdrawiam!
Mateusz

Liczba modyfikacji: 9, Ostatnio modyfikowany: 20.05.2013, Ostatnio modyfikował: Mateusz

Permalink

O kurcze, małe zdziwko że mamy tu bolków z kampanii ale i tak gratki świetnego wyniku, jednak gra na 2 bolków nie popłaciła :p , btw. przez chwile się bałem że przegrałem z wawrzyńcem ;)

Liczba modyfikacji: 1, Ostatnio modyfikowany: 6.05.2013, Ostatnio modyfikował: Mateusz

Permalink

Byłem ciekaw czy ktoś skusi się na zrobienie tej mapy w 4 dni ;)

Permalink

Piękne wyniki :)
Gratuluję zwycięzcy.


Permalink

gratuluję...
ja w późniejszych próbach doszedłem do 8 dnia (muszę być bardziej cierpliwy), ale 4 dni to dla mnie szok :) muszę się wiele jeszcze nauczyć ;)

Permalink

Dzięki.
Szczęście to miałem w ostatniej turze, gdy okazało się, że mam wystarczająco mało wojska, żeby drugi bohater przeciwnika mnie zaatakował ale wystarczająco dużo, żeby jakoś wygrać nocną walkę.

Wydawało mi się, że komuś może uda się przebić podziemiami w 3 dni (z Logistyką, Strzelcami, Butkami i ewentualnie Rękawiczkami od Handlarza Artefaktów, plus jakiś Gremlin, Golem, czy inny Gargulec trzeciego dnia do łażenia po śniegu). Pewnie jednak nie da się zebrać wystarczającej ilości złota w 2 dni. O armii czekającej w garnizonie nawet nie wspominam.
W 3 dni morzem też chyba się nie da.

Zerknąłem na drugą mapkę. Pewne miejsce bardzo mnie zainteresowało...

Dokładniejszy opis przejścia pierwszej mapy w 4 dni, gdyby to kogoś interesowało:

Dzień 1.
Ivor zostawia w mieście wszystkie Elfy i idzie przez Tabliczkę i Fontannę do Wraku (traci 4 Centaury).
Rekrutuję Rylanda losując przy tym kolejnego bohatera - Gelu (gdyby trafił się Dracon zamiast Gelu, to byłoby potem trudniej, ale może też dałoby się wygrać w takim samym czasie). Ryland zostawia w mieście całą swoją armię, poza jednym Centaurem, i idzie w kierunku Stoczni zbierając po drodze obie Skrzynie i stertę złota, odwiedzając po drodze Tabliczkę oraz Fontannę.
Rekrutuję Gelu losując przy tym kolejnego bohatera - Voy (analogicznie, z Sylvią byłoby chyba trudniej). Gelu zamienia 2 Elfy w Strzelców i zostawia wszystkich 3 Strzelców w mieście, a sam z resztą armii (13 Elfów, 3 Krasmale i 20 Centaurów) atakuje grupę Uruków koło Obserwatorium (traci 20 Centaurów, 2 Krasnale i Elfa), potem zwalnia ostatniego Krasnala i wraca w kierunku miasta.
Rekrutuję Voy, tym razem bez losowania - w Karczmie, poza Strakerem, jest teraz Marius. Voy zostawia swojego Gnolla w mieście, a zabiera stamtąd 3 Strzelców, odwiedza Chatę proroka (wybiera Zaawansowaną Mądrość przy awansie), a potem (przez Tabliczkę) udaje się w kierunku Fontanny.

Dzień 2.
Ivor zbiera Siarkę i Obozowisko, a potem zawraca w kierunku Młyna.
Gelu zbiera Drewno obok Tartaku, a potem zatrzymuje się na Tabliczce.
Ryland zajmuje Stocznię i kupuje statek.
Voy odwiedza Fontannę, pokonuje Gremliny (bez strat), podnosi Topór, wraca do Fontanny, podnosi Rudę i pokonuje Pikinierów (traci 1 Strzelca, ale zyskuje Zaawansowaną Nawigację). Nie odwiedzając Fontanny wsiada na statek.
Ryland odwiedza Fontannę i, mijając Gelu, kieruje się na południe od miasta.

Dzień 3.
Ivor podąża w kierunku Młyna.
Ryland zbiera 2 sterty złota.
Gelu ulepsza 4 Elfy do Strzelców i przekazuje ich Voy, a potem zawraca w kierunku Fontanny. Stwierdziłem, że 6 Strzelców powinno jej wystarczyć.
Voy przeprawia się przez morze podnosząc po drodze Skrzynię obok Boi (właściwie, samą Boję też mogłaby odwiedzić) i Szczątki statku obok Syren. Tego samego dnia ląduje między Skrzynią a Gwiazdą.

Dzień 4.
Ryland podnosi Siarkę oraz Obozowisko w podziemiach.
Gelu ulepsza 2 Elfy, odwiedza Fontannę, spotyka Ivora i wymienia wszystkie Elfy i Strzelców za 1 Centaura. Potem zbiera Rudę i zajmuje Kopalnię Rudy.
Ivor odwiedza Młyn, a potem atakuje Zjawy. Po bitwie zostają mu 4 Centaury i 2 Strzelców. Podnosi Skrzynię i Klejnoty.
Buduję w mieście Targowisko.
Voy odwiedza Fontannę i dzięki temu dociera do zamku wroga. Edric był w środku, Spowolnienie (czar startowy Voy) okazało się być całkiem przydatne. Straciła w bitwie 3 Strzelców, a w górny z pozostałego oddziału w pewnej chwili miał tylko 1 hp. Wygrałem bitwę, bo Zbrojni i Pikinierzy uwzięli się na Katapultę, a Edric raz rosproszył Spowolnienie zamiast rzucić kolejną Magiczną Strzałę.
Wymieniłem wszystkie zasoby na złoto na Targowisku i wynająłem w zamkowej Karczmie Strakera. Jednocześnie, wylosowałem kolejnego bohatera - Monere.
Straker zabrał od Voy Strzelców i Topór, a dał jej w zamian Ożywieńca. Potem oddał armię wynajętemu właśnie Monere (zabrał Nimfę). Zwolniłem Voy, bo stała na drodze bez możliwości ruchu. Monere kupił Książkę i poszedł, przez Fontannę i Chatę proroka, w kierunku wrogiego bohatera. Zatrzymał się na polu przyległym do wroga, bo zabrakło mu punktów ruchu na zaatakowanie.

Noc 4.
Wróg zaatakował i, po wyrównanej walce, przegrał.

Permalink

Dzięki za opis.
Well done :)


Permalink

Co do aktualnej mapki to szkoda że nie został poprzedni układ bolków startowych i skrzynek bo tam można było skończyć dzień wcześniej, tutaj pola do popisu osobiście nie widzę ale zobaczymy może znowu ktoś mnie mile zaskoczy ;) ;) ;)

Permalink

Temat zniknął ze strony głównej. Piszę ten post by także nowi, albo Ci co nie przeglądają dokładnie forum wiedzieli, że druga mapa już jest do pobrania i można grać :)

POBIERZ

Save wrzucamy do folderu Games w katalogu z grą.
Na adres pah.mateusz@gmail.com wysyłamy zapis z ostatniej tury.

Pozdrawiam i trzymam kciuki!

Permalink

Właśnie zauważyłem, że można grać z HD modem.
A już miałem się pytać, czy istnieje coś do ustawiania tego, jaki bohater ma się pojawić w Karczmie jako następny. :p
Po odkryciu HD moda nie polecam grać tych mapek bez niego.